Olin todella pahassa pikavippi kierteessä ja olin viellä työtön.
Rahani eivät millään riittäneet vuokraan ja pikavippien
takaisin maksuun.
Minun oli saatava jostain rahaa.
Laitoin nettiin ilmoituksen että tarjoan maksullista seksiä. ja harrastin miesten kanssa seksiä maksusta
sain yleensä 150-200euroa. kerrasta aina.
Inhotti mutta oli pakko,kun en keksinyt mistä muualta olisin voinut saada rahaa
pikavippien pois maksuun.
maksoin pikavipit pois seksillä
30
3383
Vastaukset
- 15+16
Hyvä että tajusit mista fyrkka saa helposti. Nyt sitten myyt persettä niin ei tartte ottaa uusia vippejä. 150 - 200 on jo kova hinta joten sillä naamalla voisi saada jo miehenkin mikä elättää.
- esa saarinen
Hinnan kovuudesta voi olla montaa mieltä..
Tankkasin juuri autoni ja se maksoi 150€
Sitäpaitsi tämän ketjun aloittaja on mies.
- moderaattorikans
Nää tarinat kuuluu tonne "seksi-osastolle" ja fantasia ryhmään.
- jaäkeeeeeee
hyvä hyvä tajusit et istut pankin päällä ! ja rahaa tulee ovista ja ikkunoista:
- samaa miettinyt
Mä olen kanssa miettinyt tosissani et maksaisin pikavippi laskut seksillä.. Olen sairaslomalla. Ainoa ongelma on että kun mies löytyy enkä haluaisin pettää.
- Ainakumi
Mitäs pienistä, käytä kumia niin on parempi omatunto. Ei ole liha lihaa vastaan. Ite tein näin, ja velat on hoidettu. Niin helppoa rahaa, että oon jatkanut sitä silloin tällöin kun mies on matkoilla.
- pankin päällä istut
ei se mies tiedä mitään tee keikkaa päivällä!
- Juwkhf
Ainakumi kirjoitti:
Mitäs pienistä, käytä kumia niin on parempi omatunto. Ei ole liha lihaa vastaan. Ite tein näin, ja velat on hoidettu. Niin helppoa rahaa, että oon jatkanut sitä silloin tällöin kun mies on matkoilla.
Älä
- Skdkdb
Ainakumi kirjoitti:
Vitun paskiainen
- rahaa on
noniin ei muuta kun s . posti osoitetta tulemaan!!!!
- en halua
Mä en silti halua, vaikka houkuttelee todella paljon. Säästyis luottotiedot.. Kun kenelläkään ei ole lainata jotta saisin maksut pois, mistään en saa tukea. Mutta tällä hetkellä olen sitä mieltä että menkööt luottotiedot, mulla on ihana mies vieressä jota en halua menettää. Maksuhäiriö-merkintä lähtee aina pois joskus.
- velkahelvetissä
Voi elämä. Se maksuhäiriö-merkintä lähtee pois tietyn ajan kuluttua, kun velka on hoidettu. Niin kauan kun se on maksamatta, voit uskoa ettei merkintä katoa mihinkään, se uusitaan uudelleen ja uudelleen.
- Miltä tuntuu
Onko kivaa olla pohjalla?
- tehoperijät
Aloittajalla on oikea asenne. Tätä mekin painotamme perinnässämme.
- 1+16
Voiskohan viestin aloittanut nainen hoitaa mun vippirästit kanssa?? Olisin erittäin kiitollinen.
- verratkaa ensin
Esim. täällä http://www.vippisivut.com/ kannattaa vertaa ensteks. Ite otin ekan vippini vaan kaverin suosittelemasta paikasta, mutta esim. tän vertailua käyttämällä huomasin, että sama vippi tulikin toisella firmalla reilun kympin halvemmaks.
- tyttöööö91
Itekkin oon veloissa ja oon miettinyt seksin myymistä ihan tosissani.. Laitoitko jonnekkin ilmotuksen että myyt seksiä vai miten sait asiakkaita? Ja jos niin minne?
- heppionkeppi
Johan vanha kanssa tiesi, että karvalompakon kannattaa kuivana pidon sijaan laittaa tuottamaan. Turhaan sitä veloissa pyörii. Kumpa olisi miesten yhtä helppo myydä tavaraansa kuten naisilla.
- asiakas valmiina
laita tänne yht tietosi raha tulee kyllä
- velatpoiskunnolla
Kuinkahan paljon peppupanosta voisi saada?
Minulla olisi muutama tonni vippilainoja, jotka ei millään tunnu karisevan pois.
Onko kellään tietoa tai onko kuullut, että kuinka paljon voisi saada per kerta peppuun?- merimiesonerimies
Hinta riippuu tarjonnasta. Jos peppusi on timmi ja tiukka, hinta on varmaan korkeampi kuin jos se on "etsii etsii mutta ei löydä" -tyyppinen värkki. Siitä vaan rennosti hinnoittelemaan. Kannattaa aina olla hiukan kriittinen oman tavaran laadun suhteen. Katso vaikka peilistä ensin, ja sitten vasta hinnoittele.
- maksomitämakso
Ihmisiä eri elämäntilanteissa. Itse olen ottanut pikavippejä seksin ostamista varten. Olen samassa tilanteessa kuin ketjun aloittajakin eli laskut painaa päälle ja ite haluis vaan painaa naista. En saa ilman maksua, joten lainaan sieltä mistä saan, jottei tarvii maanantaina palata kaivinkoneen nuppiin kassit täynnä. Hiertävät sen verran blåklädereissa koko viikon muuten.
- m0ney
tienaa rahaa netistä ilmaiseksi, tsekkaa lisää täältä:
http://tinyurl.com/teerahaa - Tiedän välttää
"Laitoin nettiin ilmoituksen että tarjoan maksullista seksiä. ja harrastin miesten kanssa seksiä maksusta"
Laita henkilötietosi näkyville, niin tiedän välttää sinua jos tulet vastaan. En viitsi huoran kanssa olla tekemisissä. Olisi minulle iljettävää, jos vahingossa sekaantuisin sinuun. - enteromarkus
- Antti 60+
Arvonnoistakin voi voittaa tollaset rahat http://www.facebook.com/lainasto
- Teknkeemiellli
Vieläkö aloittajalta saisi per$että. En ole homo mutta olis ihan kiva kokeilla jos on näitti poika ja pyöreä peppu. Laittakko jonkun mailin esille, jooko?
- --Naatitaan..
Hierontaa koko kropalle ja runkkaus. Rintojen väliin ja kertoo heti, että pillua ei tule. Suihin kumilla ja pussata ei saa. Paineet pois...
Jos kortsu menis rikki, koska on kuiva moisen ukon takia, niin ei tuu tauteja. Miehetkin voisivat myydä hierontaa. Nam nam. Nuolentaa elmukelmua suojana. :)) - Kfififofi
Haha hyi huonoa seksiä, ainoa oikea tapa on perßeeßeen paljaaltaan, siekut sisään ja cumfart lasipöydälle josta rahaa kerjäävä paßka nuolee ja nielee ne suihinsa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .844531Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503115Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631363109Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4032192Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2201308Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111213- 761197
- 651082
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301074Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että111983