Ps3 Rikki?

Online-gamer

Noniin olen pelannut viimeksi 2vk sitten ja koitan tänään pistää ps3 päälle. sitten tulee vaan ''ps3'' ja se aalto mikä on siinä taustalla jää siihen.ei tule esiin mitään niitä valikko juttuja vain tää aalto ja siitä se ei mihinkään liiku vaan pysyy siinä ja jos koitan sammuttaa siitä nappulasta niin se piippaa 3 kertaa -.-

Kyllä nyt hatuttaa jos paskana on......

18

2010

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fxchgcjgcj

      koetitko pitää käynnistys nappulaa pohjassa kun avaat ps3:n jonku 3sek. että tulee semmonen piippaus.

      • koitimpahan mä

        Juu u koitin ja sit vaan tulee kolme kertaa nopeaan tahtiin piip piip piip :(


      • Piipiipiiii
        koitimpahan mä kirjoitti:

        Juu u koitin ja sit vaan tulee kolme kertaa nopeaan tahtiin piip piip piip :(

        Liian kauan pidit jos se piipittää ja sammuu, ota vähän vähemmän sitä painamista.


    • FUCK!

      Nonni sain sen sammumaan mutta heti kun käynnistän seuraavan kerran niin sama aalto on ja pysyy -.-

      • Piipiipii

        Liian kauan pidit jos se piipittää ja sammuu, ota vähän vähemmän sitä painamista.


    • Lisää neuvoja

      Mitä kuuluis tapahtuu mulla ei tapahtunu mitään painoin about 3 sekunttii piipittämisen jälkee eikä tapahtunu mitään ?

    • klfpokäpokjo

      Onko valo keltainen jos se on keltainen ps3sesi on ylikuumentunut!!

      otan osaa

    • gbhujbhuj

      Vissiin näin vastaavan ongelman jossain Youtuben videossa jossa vain aalto näkyi, siinä kaikki. Olisikohan kiintolevyssä vika, järjestelmän datan korruptoituminen kenties?

    • M003D

      Ok eli onko joku minkä voi tehdä kotona jos ei kerrotteko mihin tuommoisen voisi viedä korjattavaksi? ja ei ole keltasta väriä....

      • Yksi tapa olisi tietysti "tietokannan uudelleenrakennus" mutta siinä on se vaan että menetät kaiken tiedon kiintolevyltä. Jos hyväksyt sen, toimi seuraavasti:
        1. Kytke ohjaimen latauskaapeli valmiiksi PS3:een (tulee edellyttämään)
        2. Valmiustilassa (punainen merkkivalo), pidä PS3:n virtanappulaa niin kauan, kunnes se sammuu taas, pidä taas virtanappula alhaalla mutta niin kauan kunnes kuulet 2 piippausta ja vapauta.
        3. Pitäisi tulla valikko kaikista toiminnoista, joista valitset "Rebuild Database" (Tietokannan uudelleenrakennus). Huom. Tämä myös tyhjentää kiintolevyn eli menetät kaiken.


      • tapan ne!
        fox_1510 kirjoitti:

        Yksi tapa olisi tietysti "tietokannan uudelleenrakennus" mutta siinä on se vaan että menetät kaiken tiedon kiintolevyltä. Jos hyväksyt sen, toimi seuraavasti:
        1. Kytke ohjaimen latauskaapeli valmiiksi PS3:een (tulee edellyttämään)
        2. Valmiustilassa (punainen merkkivalo), pidä PS3:n virtanappulaa niin kauan, kunnes se sammuu taas, pidä taas virtanappula alhaalla mutta niin kauan kunnes kuulet 2 piippausta ja vapauta.
        3. Pitäisi tulla valikko kaikista toiminnoista, joista valitset "Rebuild Database" (Tietokannan uudelleenrakennus). Huom. Tämä myös tyhjentää kiintolevyn eli menetät kaiken.

        Voi saatana kyllä mä nostan koko paskan oikeuteen jos näin on .... eli tein ton database jutun että tein uuden käyttäjän mutta arvaa mitä en pysty lataamaan näitä ilmaisia pelejä ja ps3 plussaa!!!! arvaa ottaako päähän onko joku vitun juttu että uudet käyttäjät eivät saa ps3 plussaa eikä ilmaisisa pelejä stana


      • gyujghjgj
        tapan ne! kirjoitti:

        Voi saatana kyllä mä nostan koko paskan oikeuteen jos näin on .... eli tein ton database jutun että tein uuden käyttäjän mutta arvaa mitä en pysty lataamaan näitä ilmaisia pelejä ja ps3 plussaa!!!! arvaa ottaako päähän onko joku vitun juttu että uudet käyttäjät eivät saa ps3 plussaa eikä ilmaisisa pelejä stana

        No mutta eihän siinä ole järkeä antaa ilmaisia pelejä uusille käyttäjille, se on vain korvaus niille jotka joutuivat tämän tietomurron alle ja sen katkon pituudesta. Ei kukaan pelifirma anna mitään ilmaisia pelejä. Tässä kertaa Sony maksaa ne ilmaispelit.


      • gfrthrthgr
        tapan ne! kirjoitti:

        Voi saatana kyllä mä nostan koko paskan oikeuteen jos näin on .... eli tein ton database jutun että tein uuden käyttäjän mutta arvaa mitä en pysty lataamaan näitä ilmaisia pelejä ja ps3 plussaa!!!! arvaa ottaako päähän onko joku vitun juttu että uudet käyttäjät eivät saa ps3 plussaa eikä ilmaisisa pelejä stana

        Niijuu ja satuitko tietämään että tulet häviämään oikeudessa 100% varmuudella vain tyhmän juttusi takia, lisäksi tulet maksamaan Sonylle ne oikeudenkäyntikulut ja se vasta kallis on. Ei ole mikään leikinasia kuule.


    • "Voi saatana kyllä mä nostan koko paskan oikeuteen jos näin on .... eli tein ton database jutun että tein uuden käyttäjän mutta arvaa mitä en pysty lataamaan näitä ilmaisia pelejä ja ps3 plussaa!!!! arvaa ottaako päähän onko joku ***** juttu että uudet käyttäjät eivät saa ps3 plussaa eikä ilmaisisa pelejä stana"

      Pystyisitkö kirjoittamaan hiukan selvemmin ja asiallisemmin noista ongelmista, ei tuosta tajua kovin paljoa, eli:

      1.Oliko sulla aikaisempi tunnus jossain vaiheessa? Vain siinä toimii nuo "welcome back" tarjoukset.
      2. Sanoit että teit tuon "Rebuld database" prosessin, latautuuko nyt ne valikot tavalliseen tapaan?

    • nosto

      nosto

    • JIBIZA

      mul on sama ongelma et tausta vaan tulee ja siihen se sitte jääki

    • Sara79

      meillä ei tullu mitään kuvaa enää telkkariin ( ei ottanu yhteyttä ilmeisesti.. ? ) ja ohjaimet vilkutti, virta katkes ainoostaan vetämällä johto seinästä. laitettiin huoltoon ja tuli uus laite tilalle, mutta ei mitään selvitystä mikä oli vialla. Onneks meni rikki just 2 päivää ennen takuun umpeutumista... jotain positiivista.

      nyt vaan on sellanen vika et singstarissa laulajan ääni tulee viiveellä, onko kellään mitään vinkkiä mistä vois johtua, ohjaimesta ollaan jo näppejä rämpätty... =/

    • HUOLESTUNUTTTTTT

      Tietääkö joku vastausta tähän: Mulla toi pleikka kolmonen piippaa kolme kertaa välillä vaan kerran satunnaisesti. Ja keltainen valo kans vilkkuu sillon kun se piippaa mutta ei sammu eikä kuvaruudussa ole mitään ongelmaa..? Osaisko joku selittää ongelman?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 109
      2128
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      57
      1996
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1925
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1677
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1608
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1398
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1340
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1336
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1321
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe