omana itsenäsi. Mutta sekö ei sulle riittänyt
Olisithan sä mulle riittänyt
10
333
Vastaukset
- Ei se ole sinun syys
Sä et näe minua oikein, sille ei voi mitään.
- Puran sydäntäni
Vastaan tähän kun olo on niin surullinen, vaikka tämä ei olisi minulle.
Mietin juuri sopivuuttani rakastamani ihmisen kanssa ja ihmissuhteitani ja koko elämääni. Voimakas tunne hämää oloa, sillä lienen tottunut käyttämään viime aikoina järkeäni, vaikka tiedän, ettei niin sydämenasiat niin ratkea.
Tiedän sydämessäni, että hän on sopivin minulle. En tiedä, miksi emmin.- Ikaroksen siivin
Muutos on se mitä useimmiten pelkäämme ja jotkut uhkaavat tuoda sen mukanaan: muuttaa, mullistaa koko elämämme läsnäolollaan. Heidän edessään emme voi pysyä suljetuin sieluin, vaan joudumme altistamaan itsemme täysin, avautumaan viimeisintäkin sopukkaa myöten ja luottamaan. Joudumme kohtaamaan itsemme täysin alastomana ja haavoittuvana. Kantaako se? Kestääkö se? Kuka minä olen ja kuka hän? Yhdessä vahvempi, erillään aina heikompi.
- Kiitos sanoista
Ikaroksen siivin kirjoitti:
Muutos on se mitä useimmiten pelkäämme ja jotkut uhkaavat tuoda sen mukanaan: muuttaa, mullistaa koko elämämme läsnäolollaan. Heidän edessään emme voi pysyä suljetuin sieluin, vaan joudumme altistamaan itsemme täysin, avautumaan viimeisintäkin sopukkaa myöten ja luottamaan. Joudumme kohtaamaan itsemme täysin alastomana ja haavoittuvana. Kantaako se? Kestääkö se? Kuka minä olen ja kuka hän? Yhdessä vahvempi, erillään aina heikompi.
niin ovat totta ja vaikuttavasti ilmaistu,
- tiedän tunteen...
Hienosti sanottu. Muutokset pelottavat mutta ilman niitä ei opi itsestäänkään tai elämästä mitään uutta. Ehkä se vaan täytyy olla tunkematta sitä päätä sinne pensaaseen koska siellä lymyily ei voi olla elämän tarkoitus, ja päästää jotain uutta elämään.
- molempi parempi
Ajatuksena tuossa on jotain hienoakin,mut toisaalta en haluaisi kenenkään viimeisistä sopukoista välttämättä mitään tietää. Kertoo,jos kertoo.
Muutosta on ihan fiksua joskus pelätä ja harkita.
Heidän edessään?- entä he? Keitä ovat sellaiset he,jotka ovat mullistamassa jonkun maailmaa .Jos mullistellaan,niin mullistellaan mun mielestä yhdessä.
Jos toinen puolisoista se,jota riisutaan ja toinen se,joka riisuu jollain paremman ihmisen oikeudella,niin johan on perseestä. - <3
molempi parempi kirjoitti:
Ajatuksena tuossa on jotain hienoakin,mut toisaalta en haluaisi kenenkään viimeisistä sopukoista välttämättä mitään tietää. Kertoo,jos kertoo.
Muutosta on ihan fiksua joskus pelätä ja harkita.
Heidän edessään?- entä he? Keitä ovat sellaiset he,jotka ovat mullistamassa jonkun maailmaa .Jos mullistellaan,niin mullistellaan mun mielestä yhdessä.
Jos toinen puolisoista se,jota riisutaan ja toinen se,joka riisuu jollain paremman ihmisen oikeudella,niin johan on perseestä.Kumpikin riisuutuu vuorollaan, ja vapaaehtoisesti... ei kukaan halua myöskään riisuutua yksin, ja odottaa loputtoman kauan...
- tiedän tunteen...
Voimakkaat tunteet ovat pelottavia. Itse olen päättänyt olla rohkea jos se on tarpeen vaikka erään ajattelu saa jalat irtoamaan maasta välillä aika pahasti. Ja kyllähän ne tunteetkin kai tasoittuvat vähän rauhallisemmaksi ja seesteisemmäksi tavaksi rakastaa toista ajanmyötä.
- että miten päin.
Olet pelkuri ,tiedän sen!!
- another thing coming
Paskat!!!
Sä tiedät että asiat ei ole niin....
tässä sulle epäluuloinen ihminen...
http://www.youtube.com/watch?v=U__m4N7Ml30&NR=1
T:"Vanhanliiton mies"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874028Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242891No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341311
- 10899
- 131875
- 6844
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750