Semmoista haluisin vaan kysyä että kun nyt oon seuraillut tota paketin toimitusta tänne suomeen , niin tsekkasin tänään taas että missä päin maailmaa mun paketti kulkee , niin se oli Tanskassa... ja vieressä lukee että vastaanotettu KOHDEMAASSA. Minulla kyllä lukee yhteystiedoissa että suomi , ja minun kaupunkini ja katuosoite. Ja mietin tässä että jos se menee Tanskan kautta , onko teille tulleet suoraan Suomeen vai onko pysähtynyt Tanskassa tai jossain muualla ?
LOOKFANTASTIC
2
454
Vastaukset
- Lookfantastic.com
Tilasin itse kaksi hiustenhoitotuotetta 9/2011 Lookfantasticilta. Seurailin toimitusta netistä, eikä lähetysnumeroa alkanut näkymään tilaukseni kohdalla kolmenkaan viikon kuluttua tilauksestani. Laitoin heille sähköpostia asiasta ja sain vastaukseksi, että pakettini oli palautunut heille. Edelleenkään lähetysnumeroa ei ollut ilmestynyt tilaukseni yhteyteen. Kerroin heille sähköpostitse, etten ole saanut ilmoitusta saapuneesta paketista ja myöskään postissa ei ollut mitään tietoa lähetyksestä. Parin viikon kuluttua sain Lookfantastic.comilta tililleni noin 60 % maksamastani summasta. Olen pyytänyt heiltä selvitystä tapahtuneesta ja palautusta loppurahasta, mutta en ole saanut minkäänlaista vastinetta sähköposteihini. Edellisessä tilauksessani ei ollut moitteen sijaan, mutta Lookfantastic.comiin ei kuitenkaan voi täysin luottaa enkä aio enää ko. firmasta tilata mitään.
- LF vie rahasi
Ikäviä kokemuksia on myös minulla sekä erittäin monella muulla, jos vähänkään jaksaa googlailla nettikirjoituksia. Tilasin GHD:n, mitä ei ikinä toimitettu, vaan LF peruutti itse tilauksen kuukauden kuluttua saatavuusongelmien takia. He myös lupasivat palauttaa rahat 3-5 työpäivän sisällä, mutta nyt on mennyt jo 15 työpäivää. Viestejä olen laittanut sähköpostitse ja viestikeskuksen kautta, ja uhannut ottaa yhteyttä luottokorttifirmaan. Koska mitään vastausta ei ole LF:ltä tullut, avasin PayPaliin kiistan asiasta ja laitoin tästä tiedon LF:n Fb:ssa oleville help-sivuille. Onneksi olen maksanut luottokortilla, joten tästä ei ainakaan pitäisi minulle tulla tappiota. Mutta aikaa tämän asian selvittäminen on vaatinut ja hermoja on kiristänyt sanomattoman paljon. Täysi huijaus koko firma, enkä todellakaan tilaa enää mitään tai suosittele sitä kenellekään! Olen kuitenkin tilannut ympäri maailmaa tavaraa eikä ikinä ole ollut mitään ongelmia, vaikka välillä jotkut sivustot ovat vaikuttaneetkin epämääräisiltä. LF on kuitenkin suuri ja monen suosittelema brittiläinen putiikki, joten en todellakaan ymmärrä tällaista toimintaa. Jollain nettisivustolla muuten kehotetaan tekemään fimasta ilmoitus johonkin EU:n kuluttajasuojaviranomaiseen, mutta en ole tähän toistaiseksi jaksanut ryhtyä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996064
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804792Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv963045Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p282843Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262105Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191516Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351067Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851028Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125970- 48774