Oletko samassa losissa kuin Bill Gates tai oletko ns bones man????
http://en.wikipedia.org/wiki/Felix_Dzerzhinsky
Felix Dzerzhinsky = keskitysleiri johtaja = suku f.e.dzerzhinsky
48
401
Vastaukset
- M$ teloitus yhtiö
oletko sukua massamurhaajalle?
- miten on?
Hyvä kysymys. Onko WC-drinkki sukua natsirikolliselle vai ihannoiko wc-drinkki natsirikollisia ja heidän tekojaan keskitysleireissä? Onko wc-drinkki kenties uusnatsi?
miten on? kirjoitti:
Hyvä kysymys. Onko WC-drinkki sukua natsirikolliselle vai ihannoiko wc-drinkki natsirikollisia ja heidän tekojaan keskitysleireissä? Onko wc-drinkki kenties uusnatsi?
Eikö apukoulussa ollut yhtään historiaa tai opeteltu yhtään englantia?
- vastaa nyt
f.e.dzerzhinsky kirjoitti:
Vastaa sinä kysymykseen joka sinulle esitettiin. Velvollisuus vastata on nyt sinulla. Oletko uusnatsi?
- M$ murhayhtiö?
Eli oletko ...VASTAA=????
- natsit=kusipäitä
M$ murhayhtiö? kirjoitti:
Eli oletko ...VASTAA=????
Wc-drinkki ei uskalla edes myöntää olevansa näitä kaljupäisiä saatanan uusnatsi pellejä jotka kulkevat pilottitakki päällään ja huutavat Hail Hitleriä kaikille vastaantulijoille. Ja juoksevat joka perjantai karkuun somaleja joita on enemmän ja niillä on rohkeuttakin enemmän myös rankaista näitä uusnatsi pellejä ihan sen viidakkoveitsenkin kanssa.
Se on vaan naurettavan näköistä kun nämä kaljupää pellet juoksevat karkuun somaleja. Eipä löydy natseilta rohkeutta missään lähiössä edes tapella vastaan. Myöhemmin näistä samoista kusipää uusnatseista tulee valitettavasti sotapoliiseja, Securitaksen vartija pellejä ja poliiseja. Eli poliisikin etsii palvelukseensa ne typerimmät kaljupää luuserit. Hail Hitler on in myös poliisilaitoksella, valitettavasti. Natseja ne on kaikki, joka ainoa vitun kyrpä poliisi tinanappi kuspää koiran paskan arvoinen paskaläjä. natsit=kusipäitä kirjoitti:
Wc-drinkki ei uskalla edes myöntää olevansa näitä kaljupäisiä saatanan uusnatsi pellejä jotka kulkevat pilottitakki päällään ja huutavat Hail Hitleriä kaikille vastaantulijoille. Ja juoksevat joka perjantai karkuun somaleja joita on enemmän ja niillä on rohkeuttakin enemmän myös rankaista näitä uusnatsi pellejä ihan sen viidakkoveitsenkin kanssa.
Se on vaan naurettavan näköistä kun nämä kaljupää pellet juoksevat karkuun somaleja. Eipä löydy natseilta rohkeutta missään lähiössä edes tapella vastaan. Myöhemmin näistä samoista kusipää uusnatseista tulee valitettavasti sotapoliiseja, Securitaksen vartija pellejä ja poliiseja. Eli poliisikin etsii palvelukseensa ne typerimmät kaljupää luuserit. Hail Hitler on in myös poliisilaitoksella, valitettavasti. Natseja ne on kaikki, joka ainoa vitun kyrpä poliisi tinanappi kuspää koiran paskan arvoinen paskaläjä.Hmm.. olen minäkin aikoinani saanut kytiltä köniin mutta oma vika se oli. Kyllä niistä suurin osa on ihan fiksua porukkaa vaikka sinne jokunen mätämunakin ehtii ajelehtimaan. Poliisin ammatti on myös helvetin raskas kun työpäivä koostuu usein pelkästä ihmiselämän surkeimpien puolien yhteenvedoista, juoppojen, nistien ja muiden hämärähemmojen jahtaamisesta ja paketoimisesta, perheväkivallasta, liikenneonnettomuuksista ja henkirikoksista, järkyttävimpiä varmaan ne missä ukko ottaa pyssyn ja suolaa koko perheensä lapsia myöten ;( Sellaisia aina tapahtuu vuosittain.
Siinä vaaditaan kovaa päätä että kestää sellasta duunia edes vähän järjissään, kyllä minä nostan hattua suomen poliisille. Muualla maailmassa tilanne on paljon kehnompi. Suhteutettuna suomalainen poliisi on suorastaan herrasmies vaikkakin joutuu virkansa puolesta estämään hurjimpien henkilöiden elämänmenoa. Kaaos ei ole kuitenkaan ratkaisu yhteiskunnallisiin ongelmiin ja siksi poliisi on tarpeellinen, usein yksilön turvaamisessa jopa suotava. Huomaat sen siinä vaiheessa kun jengi potkii sua torilla päähän eikä ohikulkijat tee mitään. Vai oletko sinä niitä päähänpotkijoita joita poliisin toiminta häiritsee?exergy kirjoitti:
Hmm.. olen minäkin aikoinani saanut kytiltä köniin mutta oma vika se oli. Kyllä niistä suurin osa on ihan fiksua porukkaa vaikka sinne jokunen mätämunakin ehtii ajelehtimaan. Poliisin ammatti on myös helvetin raskas kun työpäivä koostuu usein pelkästä ihmiselämän surkeimpien puolien yhteenvedoista, juoppojen, nistien ja muiden hämärähemmojen jahtaamisesta ja paketoimisesta, perheväkivallasta, liikenneonnettomuuksista ja henkirikoksista, järkyttävimpiä varmaan ne missä ukko ottaa pyssyn ja suolaa koko perheensä lapsia myöten ;( Sellaisia aina tapahtuu vuosittain.
Siinä vaaditaan kovaa päätä että kestää sellasta duunia edes vähän järjissään, kyllä minä nostan hattua suomen poliisille. Muualla maailmassa tilanne on paljon kehnompi. Suhteutettuna suomalainen poliisi on suorastaan herrasmies vaikkakin joutuu virkansa puolesta estämään hurjimpien henkilöiden elämänmenoa. Kaaos ei ole kuitenkaan ratkaisu yhteiskunnallisiin ongelmiin ja siksi poliisi on tarpeellinen, usein yksilön turvaamisessa jopa suotava. Huomaat sen siinä vaiheessa kun jengi potkii sua torilla päähän eikä ohikulkijat tee mitään. Vai oletko sinä niitä päähänpotkijoita joita poliisin toiminta häiritsee?Olen joskus maininnut, en tosin enää aikoihin mutta joskus kuitenkin, et ehkä ole lukenut sitä. Että minulla on punk-henkinen tausta ja olen kloppina ollut aika paljon kyttiksellä ja putkassa huilaamassa että kyllä minä niiden kanssa olen jatsaillut ihan kiitettävän paljon. Jossain vaiheessa tajusin ettei tässäkään kyllä ole mitään järkeä ja tein ryhtiliikkeen. Tämä oli ennen kuin tulin täysi-ikäiseksi.
Elämä on paljon mukavampaa kun ei taistele tuulimyllyjä vastaan, joskus ne ovat jopa oikeassa ja minä väärässä, sen tulin oppineeksi rähinävuosista ;)
Sinun näkökulmastasi olen alistunut, omasta näkökulmastani elän normaalia elämää ellei tänne kirjoittelua lasketa poikkeavaksi käytökseksi. Lapsiperheen päänä en kuitenkaan voi jatkaa anarkistisella linjalla vaan kasvattaa lapset yhteiskuntakelpoisiksi. Järkeä voi silti käyttää ja pitääkin, vaikka, ja etenkin, kun ei ole kaikkeen tyytyväinen. Mutta kaaoksella asioita ei voi korjata.- natsit=kusipäitä
exergy kirjoitti:
Hmm.. olen minäkin aikoinani saanut kytiltä köniin mutta oma vika se oli. Kyllä niistä suurin osa on ihan fiksua porukkaa vaikka sinne jokunen mätämunakin ehtii ajelehtimaan. Poliisin ammatti on myös helvetin raskas kun työpäivä koostuu usein pelkästä ihmiselämän surkeimpien puolien yhteenvedoista, juoppojen, nistien ja muiden hämärähemmojen jahtaamisesta ja paketoimisesta, perheväkivallasta, liikenneonnettomuuksista ja henkirikoksista, järkyttävimpiä varmaan ne missä ukko ottaa pyssyn ja suolaa koko perheensä lapsia myöten ;( Sellaisia aina tapahtuu vuosittain.
Siinä vaaditaan kovaa päätä että kestää sellasta duunia edes vähän järjissään, kyllä minä nostan hattua suomen poliisille. Muualla maailmassa tilanne on paljon kehnompi. Suhteutettuna suomalainen poliisi on suorastaan herrasmies vaikkakin joutuu virkansa puolesta estämään hurjimpien henkilöiden elämänmenoa. Kaaos ei ole kuitenkaan ratkaisu yhteiskunnallisiin ongelmiin ja siksi poliisi on tarpeellinen, usein yksilön turvaamisessa jopa suotava. Huomaat sen siinä vaiheessa kun jengi potkii sua torilla päähän eikä ohikulkijat tee mitään. Vai oletko sinä niitä päähänpotkijoita joita poliisin toiminta häiritsee?En ole, mutta vihaan poliiseja kaikkiaan. Otin viime viikonloppunakin rikosrekisterimerkinnän siitä, että kerroin poliitisen mielipiteeni näyttämällä poliisille keskisormea. Sekin on tässä maassa nykyään poliisin halventaminen. Suhteeni poliisiin on suunnilleen se, että pyrin joko karkuun poliisin nenän edestä tai sitten vastaan poliisin olemassaoloon keskisormi pystyssä. Vihaan valtion propagandatuutin vartijoita, eli poliiseja niin maan saatanan paljon ettei mitään määrää. Minulta ei heru poliisille sitten pienintäkään myötätuntoa tai ymmärrystä.
Enkä edes usko enää länsimaiseen oikeuskäytäntöön, jossa epäilty on aina syyllinen lopuksi oikeudessa vain siksi, että syyttäjä uskoo poliisin versiota. Oikeus tapahtuu oikeasti silloin kun epäilty kävelee vapaana miehenä ulos oikeudesta ja syyttäjä häviää juttunsa. Poliisi on tutkinnassa joka tapauksessa poliittisesti aina väärässä, koska poliisi edustaa valtion propagandaa. Poliisi on se sateen raiskaama rakki, jota saa ja pitää sylkeä silmille ja osoittaa sille se hylätyn katukoiran paikka jota kukaan ei arvosta. Poliisit ovat alhaisinta mahdollista paskapääsakkia.
En nosta hattua Suomen poliisille, vaan näytän keskisormea ja tunteella.
Poliisi ei varmaan kaipaa ymmärrystäni, joten tulkoot toimeen toisten ymmärryksellä. Näytän jatkossakin keskisormea.
Jos ei se keskisormi poliisia miellytä niin poliisi on hyvä ja ampuu silmien väliin. Siinäpä se on yhteistyö jota poliisille tarjoan. Sen enempää poliisia ei varmaan voikaan enää vihata. - mulle riittäis
exergy kirjoitti:
Olen joskus maininnut, en tosin enää aikoihin mutta joskus kuitenkin, et ehkä ole lukenut sitä. Että minulla on punk-henkinen tausta ja olen kloppina ollut aika paljon kyttiksellä ja putkassa huilaamassa että kyllä minä niiden kanssa olen jatsaillut ihan kiitettävän paljon. Jossain vaiheessa tajusin ettei tässäkään kyllä ole mitään järkeä ja tein ryhtiliikkeen. Tämä oli ennen kuin tulin täysi-ikäiseksi.
Elämä on paljon mukavampaa kun ei taistele tuulimyllyjä vastaan, joskus ne ovat jopa oikeassa ja minä väärässä, sen tulin oppineeksi rähinävuosista ;)
Sinun näkökulmastasi olen alistunut, omasta näkökulmastani elän normaalia elämää ellei tänne kirjoittelua lasketa poikkeavaksi käytökseksi. Lapsiperheen päänä en kuitenkaan voi jatkaa anarkistisella linjalla vaan kasvattaa lapset yhteiskuntakelpoisiksi. Järkeä voi silti käyttää ja pitääkin, vaikka, ja etenkin, kun ei ole kaikkeen tyytyväinen. Mutta kaaoksella asioita ei voi korjata.Mä taas olen periaatteessa saanut tuuttini ihan täytenä, eli alkaa oikeasti tympiä kaikki, alkaen kapitalismista. Mulle elämä ei tule sen mukavammaksi vaikka alistuisin valtion tahtoon. Elämä nyt on paska keikka, mutta se on valitettavasti pakko tehdä päivästä päivään, vituttipa se miten paljon tahansa. Kuka väittikään, että elämän pitäisi olla kivaa tai reilua?
Nyt jos saisi valita syntyäkö maapallolle vai ei niin jättäisin syntymättä.
Noin niin kuin periaatteessa mulle kiitos ihan riittäisi. Täältä olis kiva päästä poiskin. - 16
mulle riittäis kirjoitti:
Mä taas olen periaatteessa saanut tuuttini ihan täytenä, eli alkaa oikeasti tympiä kaikki, alkaen kapitalismista. Mulle elämä ei tule sen mukavammaksi vaikka alistuisin valtion tahtoon. Elämä nyt on paska keikka, mutta se on valitettavasti pakko tehdä päivästä päivään, vituttipa se miten paljon tahansa. Kuka väittikään, että elämän pitäisi olla kivaa tai reilua?
Nyt jos saisi valita syntyäkö maapallolle vai ei niin jättäisin syntymättä.
Noin niin kuin periaatteessa mulle kiitos ihan riittäisi. Täältä olis kiva päästä poiskin.Elämä maapallolla on ollut ennenkin tasan yhtä veemäistä kuin nyt ja tulevaisuudessakin olot ovat yhtä huonoja. Koitetaan kituuttaa täällä jotenkin, sillä mitään uutta ei ole luvassa oikuttelevan auringon alla. Uusi mini-jääkausi voisi kyllä vähän piristää :)
- paska keikka
16 kirjoitti:
Elämä maapallolla on ollut ennenkin tasan yhtä veemäistä kuin nyt ja tulevaisuudessakin olot ovat yhtä huonoja. Koitetaan kituuttaa täällä jotenkin, sillä mitään uutta ei ole luvassa oikuttelevan auringon alla. Uusi mini-jääkausi voisi kyllä vähän piristää :)
Pääosin totta, että elämä on maapallolla ollut ennenkin yhtä vittumaista ja se johtuu siitä, että ihmiset ovat itse järjestäneet yhteiskuntansa vittumaiseksi paikaksi elää. Hyviä ja jopa ilmaisia ratkaisuja moneen ongelmaan ja ongelmakohtaan olisi olemassa, mutta kukaan hyvä ihminen ei mahda mitään suuren joukon idiootteja tahdolle. Silloin kaikki jää päin persettä ja menee päi persettä missä tahansa yhteiskunnassa. Ei se sortunut Neuvostoliitto sen kummempi yhteiskuntana ollut kuin Suomikaan on nyt, mutta Neuvostoliitto katsoi totuutta silmiin ja lakkasi olemasta. Suomi saisi tehdä saman minun puolestani.
Maapallolla mikään ei koskaan tule paremmaksi niin kauan kuin kapitalistit ja laumasieluiset mulkut saavat päättää kaikesta. Päivästä päivään se on koitettava vitutusta sietää. Paska keikka, tuleepahan tehtyä. - MOIIII!!!
natsit=kusipäitä kirjoitti:
En ole, mutta vihaan poliiseja kaikkiaan. Otin viime viikonloppunakin rikosrekisterimerkinnän siitä, että kerroin poliitisen mielipiteeni näyttämällä poliisille keskisormea. Sekin on tässä maassa nykyään poliisin halventaminen. Suhteeni poliisiin on suunnilleen se, että pyrin joko karkuun poliisin nenän edestä tai sitten vastaan poliisin olemassaoloon keskisormi pystyssä. Vihaan valtion propagandatuutin vartijoita, eli poliiseja niin maan saatanan paljon ettei mitään määrää. Minulta ei heru poliisille sitten pienintäkään myötätuntoa tai ymmärrystä.
Enkä edes usko enää länsimaiseen oikeuskäytäntöön, jossa epäilty on aina syyllinen lopuksi oikeudessa vain siksi, että syyttäjä uskoo poliisin versiota. Oikeus tapahtuu oikeasti silloin kun epäilty kävelee vapaana miehenä ulos oikeudesta ja syyttäjä häviää juttunsa. Poliisi on tutkinnassa joka tapauksessa poliittisesti aina väärässä, koska poliisi edustaa valtion propagandaa. Poliisi on se sateen raiskaama rakki, jota saa ja pitää sylkeä silmille ja osoittaa sille se hylätyn katukoiran paikka jota kukaan ei arvosta. Poliisit ovat alhaisinta mahdollista paskapääsakkia.
En nosta hattua Suomen poliisille, vaan näytän keskisormea ja tunteella.
Poliisi ei varmaan kaipaa ymmärrystäni, joten tulkoot toimeen toisten ymmärryksellä. Näytän jatkossakin keskisormea.
Jos ei se keskisormi poliisia miellytä niin poliisi on hyvä ja ampuu silmien väliin. Siinäpä se on yhteistyö jota poliisille tarjoan. Sen enempää poliisia ei varmaan voikaan enää vihata.Luetteles vielä, kenelle kaikille näytät keskisormea, onko se viesti poistunut vai mitä. Ajelen nimittäin skaanialla vientilaatuista sahatavaraa itäsuomesta isoimpiin satamiin. En oo kyllä keskareita (niinku normaalia enempää) nähnyt.
Poliiseista oon aikapaljon samaa mieltä. - salaisuuksia suvusta
yaidat pitää massamurhaajasta kun et vastaa?
- Anonyymi
Kolli.f.e.dzerzhinsky.malaire.oudoksuava on NATSI!
- 13+1
Sano nyt suoraan, epäiletkö itse Bill Gatesin kirjoittavan tänne. Kaverillahan olisi varaa palkata suomenkielen tulkki ihan tätä palstaa varten. Siinähän se olisi tuo markkinointimies löytynyt.
- DERTSI MASSAMURHAAJA
ODTTELEN VASTAUSTA JA SELITYSTÄ!
- odotan vastausta
Eli mitä sukua olet D:LLE?
- vastaus?
Eli mitä sukua olet D:LLE?
- totuus esiin
Vastaa sinä kysymykseen joka sinulle esitettiin. Velvollisuus vastata on nyt sinulla!
Olet sukua tälle hirviölle ja m,ikset vastaa ja miksi käytät tuota pahamaoneista nimeä? - 14+5
"Felix Edmundovich Dzerzhinsky was a Communist revolutionary, famous as the first director of the Bolshevik secret police, the Cheka."
http://www.360cities.net/image/square-at-the-monument-to-f-e-dzerzhinsky-russia - EI TYRANNEILLE
"Felix Edmundovich Dzerzhinsky was a Communist revolutionary, famous as the first director of the Bolshevik secret police, the Cheka."
http://www.360cities.net/image/square-at-the-monument-to-f-e-dzerzhinsky-russia
OLETKO SUKUA TÄLLE HIRVIÖLLE ?????????????????????????????? - vastaus?????????????
OLETKO SUKUA TÄLLE HIRVIÖLLE ??????????????????????????????- Ei jumab
exergy kirjoitti:
Lopeta nyt jo jumankauta!
Sanos muuta. Antikommari taitaa olla Hiskin tasoinen peelo.
- ODOTAN VASTAUSTA!
OLETKO SUKUA TÄLLE HIRVIÖLLE ??????????????????????????????
ps tuoko on vastaus tähän ??? lopetan kun saan VASTAUKSEN!
Et sinä politrukki määrää vapaata mielipidettä psykopaattisin kommentteisesi. Mee hoitoon jos et osaa keskustella!”lopetan kun saan VASTAUKSEN!”
Et lopeta. Sitten ehkä lopetat, jos saat tuomion tietoliikenteen häirinnästä. Ehkä.
"Et sinä politrukki määrää vapaata mielipidettä psykopaattisin kommentteisesi. Mee hoitoon jos et osaa keskustella!"
Heeh!!- oletko ihan normaali
minusta on aika kammmottava sukulaissuhde....vai ootko tollasen hirvoön kannattaja..
""Et sinä politrukki määrää vapaata mielipidettä psykopaattisin kommentteisesi. Mee hoitoon jos et osaa keskustella!""
jos kannatat tommosta terroria aNIIN SINUT TULLAAN TUTKIMAAN JA SELVITT'M''N MIK' HÄIRIKKÖ/MIELIPUOLI OLET!!!!!
ps miksi on niin vaikeata vastata selvään ja helppoon kysymykseen????????????????Tosissasiko epäilet että kyseessä olisi sukulaisuussuhde? No huhhuh!?! Kukahan minut mahtaa tutkia, toivottavasti naispuolinen tutkija, saatankin alistua heti tutkimuksiin ;D
- mitä väliä?
exergy kirjoitti:
Tosissasiko epäilet että kyseessä olisi sukulaisuussuhde? No huhhuh!?! Kukahan minut mahtaa tutkia, toivottavasti naispuolinen tutkija, saatankin alistua heti tutkimuksiin ;D
Niin no...kaikkihan me elämme yhdessä kokoomuksen ylläpitämässä keskitysleirissä nimeltä Suomi. Kuoliaaksi kiduttaminen on vain vitusti hitaampaa kuin natsien keskitysleireissä. Sen humaanimpaa elämä Suomessa ei ole. Jos sinua ei polteta kuoliaaksi tai laiteta kaasukammioon niin kokoomus nitistää sinut hitaasti viemällä rahasi.
Ei kai elämän kivaa kuulunutkaan olla. Paska keikka, mutta tulipa tehtyä vai mitä? mitä väliä? kirjoitti:
Niin no...kaikkihan me elämme yhdessä kokoomuksen ylläpitämässä keskitysleirissä nimeltä Suomi. Kuoliaaksi kiduttaminen on vain vitusti hitaampaa kuin natsien keskitysleireissä. Sen humaanimpaa elämä Suomessa ei ole. Jos sinua ei polteta kuoliaaksi tai laiteta kaasukammioon niin kokoomus nitistää sinut hitaasti viemällä rahasi.
Ei kai elämän kivaa kuulunutkaan olla. Paska keikka, mutta tulipa tehtyä vai mitä?Elämässä on paljon muitakin asioita kuin kokoomuksen edesottamukset. Kun katson lapsiani niin totean ettei ollut niinkään paska keikka.
"Jos sinua ei polteta kuoliaaksi tai laiteta kaasukammioon niin kokoomus nitistää sinut hitaasti viemällä rahasi"
Kaksi ensimmäistä vaihtoehtoa tuskin tulee tässä maassa kysymykseenkään, rahat vie joka tapauksessa joku eikä niitä myöhemmissä vaiheissa saa mukaansa kuitenkaan joten turha niitä rahoja on surra. Pitää keskittyä positiivisiin asioihin ja elämään. Elämä voi olla orgasmi tai surgasmi, ihan kummaksi sen tekee, kysymys on asenteesta, henkisestä tilasta.
Tietysti arkipäivän murheita on kaikilla mutta jokainen itse henkilökohtaisesti antaa niille painoarvon joten kannattaa miettiä mitä painottaa, etenkin silloin kun ilo alkaa katoamaan niin on syytä tuulettaa luutuneita aivojaan.exergy kirjoitti:
Elämässä on paljon muitakin asioita kuin kokoomuksen edesottamukset. Kun katson lapsiani niin totean ettei ollut niinkään paska keikka.
"Jos sinua ei polteta kuoliaaksi tai laiteta kaasukammioon niin kokoomus nitistää sinut hitaasti viemällä rahasi"
Kaksi ensimmäistä vaihtoehtoa tuskin tulee tässä maassa kysymykseenkään, rahat vie joka tapauksessa joku eikä niitä myöhemmissä vaiheissa saa mukaansa kuitenkaan joten turha niitä rahoja on surra. Pitää keskittyä positiivisiin asioihin ja elämään. Elämä voi olla orgasmi tai surgasmi, ihan kummaksi sen tekee, kysymys on asenteesta, henkisestä tilasta.
Tietysti arkipäivän murheita on kaikilla mutta jokainen itse henkilökohtaisesti antaa niille painoarvon joten kannattaa miettiä mitä painottaa, etenkin silloin kun ilo alkaa katoamaan niin on syytä tuulettaa luutuneita aivojaan.Mutta lähtökohtaisesti ajattelisin asiaa niin että jos joku onneton win-trolli on sattunut suuressa viisaudessaan, tai siis sen puutteessa, valitsemaan jonkun epämääräisen henkilön nimimerkin niin itse en kyllä lähde puuttumaan asiaan.
Ihan sen vuoksi että tiedän ettei kysymyksessä ole inkarnaatio tai sukulaisuussuhde vaan trollin huolellisesti kaivelema provokatiivinen nimimerkki.
Sitäpaitsi weecee.drinkki rimmaa kivasti niin pitäköön yliälyisen nimimerkkinsä, provoahan silläkin vain haetaan. Taitaa olla tutkimassa virustarhaansa kun on niin hiljaista.- mulle riittää
exergy kirjoitti:
Elämässä on paljon muitakin asioita kuin kokoomuksen edesottamukset. Kun katson lapsiani niin totean ettei ollut niinkään paska keikka.
Tietysti arkipäivän murheita on kaikilla mutta jokainen itse henkilökohtaisesti antaa niille painoarvon joten kannattaa miettiä mitä painottaa, etenkin silloin kun ilo alkaa katoamaan niin on syytä tuulettaa luutuneita aivojaan.Meillä on varsin erilaiset näkemykset. Mä olen 30-vuotias. Olen mielestäni jo kerinnyt näkemään sen, että elämä on paska keikka eikä muuksi muutu, tosin mulla ei ole lapsia. Rahat vie lopulta tosiaan joku joka tapauksessa, siitä ei pääse mihinkään. Se tekee elämästä entistä paskemman keikan. En näe syytä keskittyä elämään. Saan joka tapauksessa lopuksi muistomerkiksi jonkun vitun hautakiven, joten se on palkinto jonka ottaisin kiitos vastaan nyt heti. Elämästä on ilo kadonnut kauan sitten joten olis jumalauta aika saada se ikirauha,
En keksi yhtäkään syytä herätä aamulla. exergy kirjoitti:
Mutta lähtökohtaisesti ajattelisin asiaa niin että jos joku onneton win-trolli on sattunut suuressa viisaudessaan, tai siis sen puutteessa, valitsemaan jonkun epämääräisen henkilön nimimerkin niin itse en kyllä lähde puuttumaan asiaan.
Ihan sen vuoksi että tiedän ettei kysymyksessä ole inkarnaatio tai sukulaisuussuhde vaan trollin huolellisesti kaivelema provokatiivinen nimimerkki.
Sitäpaitsi weecee.drinkki rimmaa kivasti niin pitäköön yliälyisen nimimerkkinsä, provoahan silläkin vain haetaan. Taitaa olla tutkimassa virustarhaansa kun on niin hiljaista.Entisenä vasenkätisenä puupuutarhurina vinkiksi weecee.drinkille virusten kasvattamiseen;
- intelin prosun lämpötila on juuri sopiva virusten lisääntymiseksi
- lannoitteena on hyvä käyttää Adobea, siinä virukset kukkivat hyvin
- alustana windows on ehdoton, jos siihen lisää excel officea niin se mahdollistaa kasvukauden jatkumisen todella pitkälle
- jos kitkee rikkaruohot Redmont-updatekaivurilla niin virukset kasvavat alustalla varsin mainiosti
Etkö ole nähnyt itämisen tilasta kertovia oireita? Ei hätää, kasvualustan hedelmöittyminen tapahtuu pinnan alla ja puhkea kukkimaan aikanaan, ulkoisista oloista hieman riippuen.mulle riittää kirjoitti:
Meillä on varsin erilaiset näkemykset. Mä olen 30-vuotias. Olen mielestäni jo kerinnyt näkemään sen, että elämä on paska keikka eikä muuksi muutu, tosin mulla ei ole lapsia. Rahat vie lopulta tosiaan joku joka tapauksessa, siitä ei pääse mihinkään. Se tekee elämästä entistä paskemman keikan. En näe syytä keskittyä elämään. Saan joka tapauksessa lopuksi muistomerkiksi jonkun vitun hautakiven, joten se on palkinto jonka ottaisin kiitos vastaan nyt heti. Elämästä on ilo kadonnut kauan sitten joten olis jumalauta aika saada se ikirauha,
En keksi yhtäkään syytä herätä aamulla."En keksi yhtäkään syytä herätä aamulla"
Jos ei keksi niin sitten pitää kehittää. Kenellekään ei ole mitään hyötyä siitä että menet jojoksi jonnekin, kaikkein vähiten itsellesi koska sen jälkeen ei ole vaihtoehtoja.
Romun elämän takominen muotoon jossa siinä on jotain järkeä on hirvittävä urakka mutta saattaa maksaa itsensä takaisin. Sinuna minä en luopuisi vieläkään toivosta. Katso asiaa vaikka niin että olet nyt nähnyt pohjan, jonakin päivänä sen ymmärtäminen voi olla suuri rikkaus jos vaan jaksaa köpötellä siihen päivään.
Minä en ole koskaan luopunut toivosta kai siksi että se muutos on ehtinyt ensin väliin, kivusta ja toivottomuudesta kasvaa uusi ja vahvempi ihminen joka sittenkin kykenee näkemään asioita positiivisesti ja nauttimaan elämästä, sitä paremmin mitä syvemmällä kävi koska asioilla on selvemmät rajat.- mulle riittää
exergy kirjoitti:
"En keksi yhtäkään syytä herätä aamulla"
Jos ei keksi niin sitten pitää kehittää. Kenellekään ei ole mitään hyötyä siitä että menet jojoksi jonnekin, kaikkein vähiten itsellesi koska sen jälkeen ei ole vaihtoehtoja.
Romun elämän takominen muotoon jossa siinä on jotain järkeä on hirvittävä urakka mutta saattaa maksaa itsensä takaisin. Sinuna minä en luopuisi vieläkään toivosta. Katso asiaa vaikka niin että olet nyt nähnyt pohjan, jonakin päivänä sen ymmärtäminen voi olla suuri rikkaus jos vaan jaksaa köpötellä siihen päivään.
Minä en ole koskaan luopunut toivosta kai siksi että se muutos on ehtinyt ensin väliin, kivusta ja toivottomuudesta kasvaa uusi ja vahvempi ihminen joka sittenkin kykenee näkemään asioita positiivisesti ja nauttimaan elämästä, sitä paremmin mitä syvemmällä kävi koska asioilla on selvemmät rajat.Sen jälkeen ei ole tosiaan vaihtoehtoja, mutta oliko niitä muka ennen lopullista ja viimeistä ratkaisua olemassa? Valittavana on joko elämän mittainen kärsimys tai kuolema heti. Huonot on kortit. Jokainen saa arpoa haluamansa minun puolestani. Katsoin jo omat korttini ja tiedän mitä en ainakaan halua.
En voi luopua sellaisesta toivosta jota ei ole ollutkaan, koska en elättele epärealistista toivoa paremmasta. En siis voi sellaisesta luopuakaan. Näen elämän juuri niin vittumaisena reissuna mitä se onkin. Sellaiseksi elämä on tarkoitettukin, siitä ei pääse mihinkään.
Pohja on siitä hyvä paikka, että siitä on vaikea enää alemmas vajota. Seuraava osoite on hautakiven alla ja sekin on helpotus.
En pysty nauttimaan elämästä jota en pidä minkään arvoisena.
Se on lopulta kaikille sama vedänkö itseni jojoksi nyt vai viikon päästä. Yhteiskunta voittaa jos kuolen pois. exergy kirjoitti:
"En keksi yhtäkään syytä herätä aamulla"
Minä en ole koskaan luopunut toivosta kai siksi että se muutos on ehtinyt ensin väliin, kivusta ja toivottomuudesta kasvaa uusi ja vahvempi ihminen joka sittenkin kykenee näkemään asioita positiivisesti ja nauttimaan elämästä, sitä paremmin mitä syvemmällä kävi koska asioilla on selvemmät rajat.Silloin kun mua on ihmiset vituttaneet niin olen löytänyt kyllä rauhaa luonnosta. Metsä joka humisee tuulessa kuten se teki jo kauan ennekuin ihminen tallusteli sinne paskomaan. Meri joka elää omaa elämäänsä. Kalliot jotka olivat paikoillaan sammalpeitossaan paljon ennen kokoomusta. Kaikki metsän elävät joiden esi-isät ovat ikiajat olleet siellä missä ne edelleen ovat. Muurahaiset tekevät edelleen kekojan välittämättä onko S-Marketissa alennusmyyntiä vai ei.
Aurinko nousee ja laskee välittämättä ihmisistä. Planeetta elää omaa elämäänsä niin pinnan ylä- kuin alapuolellakin. Kukat kukkivat. Paskat ne mitään ihmisistä välitä.
Katso syvälle koiran silmiin, mitä sieltä näkyy? Vilpittömyyttä, uskollisuutta, rehellisyyttä, uskoa, luottamusta. Koiran silmistä voi nähdä kaiken mikä on tarpeellista sielulle, se ei kyseenalaista sinua vaan uskoo sinuun jos oma sielusi on kunnossa. Siinä syy miksi minä pidän koirista ;)mulle riittää kirjoitti:
Sen jälkeen ei ole tosiaan vaihtoehtoja, mutta oliko niitä muka ennen lopullista ja viimeistä ratkaisua olemassa? Valittavana on joko elämän mittainen kärsimys tai kuolema heti. Huonot on kortit. Jokainen saa arpoa haluamansa minun puolestani. Katsoin jo omat korttini ja tiedän mitä en ainakaan halua.
En voi luopua sellaisesta toivosta jota ei ole ollutkaan, koska en elättele epärealistista toivoa paremmasta. En siis voi sellaisesta luopuakaan. Näen elämän juuri niin vittumaisena reissuna mitä se onkin. Sellaiseksi elämä on tarkoitettukin, siitä ei pääse mihinkään.
Pohja on siitä hyvä paikka, että siitä on vaikea enää alemmas vajota. Seuraava osoite on hautakiven alla ja sekin on helpotus.
En pysty nauttimaan elämästä jota en pidä minkään arvoisena.
Se on lopulta kaikille sama vedänkö itseni jojoksi nyt vai viikon päästä. Yhteiskunta voittaa jos kuolen pois.Ai tilanne on noin paha.. etkö arvosta elämää sen itsensä tähden vai sen takia että sinulle on tapahtunut jotain hirvittävää äskettäin tai jo aiemmin joka katkeroittaa mielesi? Elämän mittainen kärsimys ainakin viittaa jompaan kumpaan.
En oikein osaa päättää yrittääkö tsempata vai vain kunnioittaa päätöstäsi koska minulla ei ole faktaa.- mulle riittää
exergy kirjoitti:
Ai tilanne on noin paha.. etkö arvosta elämää sen itsensä tähden vai sen takia että sinulle on tapahtunut jotain hirvittävää äskettäin tai jo aiemmin joka katkeroittaa mielesi? Elämän mittainen kärsimys ainakin viittaa jompaan kumpaan.
En oikein osaa päättää yrittääkö tsempata vai vain kunnioittaa päätöstäsi koska minulla ei ole faktaa.En arvosta elämää kaikkiaan. En tässä kapitalismissa ja kansalaisvelvollisuuksien luvatussa helvetissä. En näe tilannetta pahana vaan näen sen lopulta hyvänä. Tiedän pysyvän ratkaisun epäkohtiin. Yhteiskuntahan tässä voittaa kun hallituksen ei tarvitse maksaa mitään ja joku hautaustoimisto pääsee tekemään bisnestä sillä että heitän lusikan nurkkaan. Näinhän Suomi toimii. En ole siitä edes katkera koska tiedän, että sillä ei ole oikeasti tässä maassa mitään väliä millaiset hautajaiset haluan. Niistä tulee tahdostani riippumatta kristilliset kuitenkin. Ei maksa vaivaa kirjoittaa viimeistä tahtoakaan tässä maassa. Toisaalta... se on hupaisa vitsi kun kuolleen tahtoa raiskataan oikein viimeisen päälle. Niinhän ihmiselle tehdään Suomessa elämänkin aikana joka tapauksessa. Kuolema on hautajaistenkin osalta vitsi. Monttuun tai uuniin se arkku menee joka tapauksessa, halusi sitä tai ei ja sen papin aamenella.
- TOTUUS ESIIN
exergy kirjoitti:
Tosissasiko epäilet että kyseessä olisi sukulaisuussuhde? No huhhuh!?! Kukahan minut mahtaa tutkia, toivottavasti naispuolinen tutkija, saatankin alistua heti tutkimuksiin ;D
exergy=f.e.dzerzhinsky???
onko sinulla kaksisuuntainen mielenhäiriö ja miten voi olla olematta sukua kun KIRJAMILLEEN ON SAMA SUKUNIMI ELI
dzerzhinsky???
ps voiko olla sattumaa???
- NatziIam!
Vitun kommunisti paska!
Olen ennemmin Natsien leirissä!- kiitos ei taas
Mä en ole kummankaan leirissä. Tiedän mitä siitä seuraa ja otan sen ilolla vastaan.
- Omenalaiset Reiluja.
Linux kommunismia ja Windows natsimaista.. Mihin tämä maailma on menossa? Me Mac omistajat sentään olemme reiluja, emme ole kommunismia emmekä ole natseja.
- totuus Macista
Te Mac-käyttäjät olette lauma Applen tahtoon alistuvia idiootteja. Natsin virkaa hoitaa Mr. Jobs.
- VAPAODELLE JA LINUX
totuus Macista kirjoitti:
Te Mac-käyttäjät olette lauma Applen tahtoon alistuvia idiootteja. Natsin virkaa hoitaa Mr. Jobs.
LINUX ON KOMMUNISMIN JA NATSISMIN VASTAKOHTA!
M$ WIN ON VAPAAMUURARI YHTIÖ JA LÄHINNÄ ISON RAHAN TOTALITÄRISMIÄ!!! - asiaa lisää
VAPAODELLE JA LINUX kirjoitti:
LINUX ON KOMMUNISMIN JA NATSISMIN VASTAKOHTA!
M$ WIN ON VAPAAMUURARI YHTIÖ JA LÄHINNÄ ISON RAHAN TOTALITÄRISMIÄ!!!Tällä palstalla useimmat Windows-tason ääliöt eivät edes hallitse kommunismia terminä. He yhdistävät kommunismin suoraan ilmiöön jonka oikea nimi on Stalinismi, jolla ei ole mitään tekemistä edes sen kanssa millaisen Neuvostoliiton Lenin oikeasti halusi. Lenin varoitti nimenomaan päästämästä Stalinia koskaan valtaan. Myöskään Lenin itse ei hallinnut kommunismin alkuperäistä teoriaa jonka Carl Marx hahmotteli.
Kommunismi tarkoitettiin vapauttamaan ihmiset kapitalismin orjuudesta ja takaamaan kaikille töitä ja toimeentulo. Stalinin versio on irvikuva kommunismista.
Neuvostoliitto kaikkiaan lähti natimisemaan liitoksistaan siinä vaiheessa kun Stalin astui valtaan ja sen jälkeen Stalinismin perinnöstä ei sitten irti kunnolla päästykään.
Myöskin Pentti Nelosen ja wc-drinkin edustama ajatusmalli on natsismia, tosin vielä pahempaa sellaista kuin alkuperäinen kansallissosialismi. Nämä kaksi kusipäätä ovat yhdistäneet kapitalismin äärimuodon ja natsismin keskenään, jolloin lopputuloksena on Microsoftin johtamaa Windows-natsismia. Wc-drinkin ja Nelosen Pentin rinnalla Adolf Hitler on pyhäkoulupoika. - Lenin sukkaa yhä
asiaa lisää kirjoitti:
Tällä palstalla useimmat Windows-tason ääliöt eivät edes hallitse kommunismia terminä. He yhdistävät kommunismin suoraan ilmiöön jonka oikea nimi on Stalinismi, jolla ei ole mitään tekemistä edes sen kanssa millaisen Neuvostoliiton Lenin oikeasti halusi. Lenin varoitti nimenomaan päästämästä Stalinia koskaan valtaan. Myöskään Lenin itse ei hallinnut kommunismin alkuperäistä teoriaa jonka Carl Marx hahmotteli.
Kommunismi tarkoitettiin vapauttamaan ihmiset kapitalismin orjuudesta ja takaamaan kaikille töitä ja toimeentulo. Stalinin versio on irvikuva kommunismista.
Neuvostoliitto kaikkiaan lähti natimisemaan liitoksistaan siinä vaiheessa kun Stalin astui valtaan ja sen jälkeen Stalinismin perinnöstä ei sitten irti kunnolla päästykään.
Myöskin Pentti Nelosen ja wc-drinkin edustama ajatusmalli on natsismia, tosin vielä pahempaa sellaista kuin alkuperäinen kansallissosialismi. Nämä kaksi kusipäätä ovat yhdistäneet kapitalismin äärimuodon ja natsismin keskenään, jolloin lopputuloksena on Microsoftin johtamaa Windows-natsismia. Wc-drinkin ja Nelosen Pentin rinnalla Adolf Hitler on pyhäkoulupoika.Ettei totuus unohtuisi, Lenin oli brittien agentti ja britit olivat ne jotka junailivat Leninin takaisin Venäjälle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2364016Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1232317Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575821996- 1411481
- 77939
Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein127937Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!37930Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!331860Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8847J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl62770