Mistähän voisi olla kyse, kun elämäni kaikki tärkeimmät ihmiset ovat syntyneet samoina päivinä.
Paras ystäväni syntymäpäivä on 12.12, ja minä vuoden vanhempi 13.12.
Ensimmäinen miesystäväni asui Helsingissä, ja se on suuri paikka, ja hänet kun vein lapsuuskotiini niin selvisi että äitini oli hoitanut häntä 2 vuotta kun oli ollut lapsi.
Sitten hän kuoli, ja aloin seurustella uudestaan ja oltiin yhdessä 5vuotta. Tuolla miehellä oli sama syntymäaika kuin ensimmäisellä - isäinpäivänä.
Harvoin uusia ihmisiä kohtaan, ja kun erosin ja tapasin viimeisimmän:jälleen sama juttu: hän oli syntynyt päivää ennen isäinpäivää.
Tuo ensimmäinen poikaystäväni kuoli.
Kaksi seuraavaa suhdetta osoitti etten häntä pysty unohtamaan: en ainakaan isäinpäiväviikonloppuisin.
Minulla on siis 3 pitempää suhdetta takana, ja kahden syndet samana päivänä, ja viimeisimmän vain yötä ennen...
Skorpparijätkiä. Itse olen jouskari.
Tähdetkö minua näin pyöritelleet, että koko elämä pitää viettää isinpäiväweekendit puolison synttärinä,vaikka ns.puoliso kolmesti vaihtunut.
Miten tämä horoskooppijuttu oikein toimii?
liikaa sattumia
syntymäajoista
1
116
Vastaukset
- esmeralda.
Jatko...
Viimeinen hassu sattuma, liittyen horoskooppeihin... tämä on vaikia kertoa näin koska en tietenkään voi ikiämme kertoa että pysyn anonyyminä, mutta mutta..
Tiedän pariskunnan jossa molemmat kaksosia.. ja heillä on identtiset kaksoset...
Voiko joku asiaan perehtynyt kertoa mitä tähdet näillä sattumilla haluavat viestiä?
Sattumia on liikaa, aivan kuin joku jossain haluaisi minun ajattelevan.. juuri näitä horoskooppeja.
Mitä hyötyä niistä ihmiselle on`?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1522165
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir3381376Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.941325- 1571208
- 681041
- 35968
Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31919Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos59888Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta26842Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?46829