Kiitos vaan näistä oudoista ajoista

pyhnotisoitu

Eipäs ollut kukaan moneen vuoteen saanut mua hämmentymään näin perin juurin niinkuin sinä. Kaikesta huolimatta silti ihanakin kokemus. Heh, huh vaan. Mä en tiennyt että tiettyjä juttuja on olemassakaan, mitä sun kanssa olen jo monesti kokenut.

Aion lähiaikoina kerätä rohkeuteni ja kommunikoida sulle muustakin kuin niistä pikkuasioista mistä kyllä ollaan kovasti höpisty. Enköhän saa sen toteutettua helpommin, kun ensin lupailen tällä lailla turvallisesti ja anonyymisti, niin että et tietäisi että minähän se täällä, vaikka jollain ihmeen tuurilla tännekin vielä eksyisit kanssani. Niin, sullahan on melkein tapana ilmestyä juuri sinne minne luulen meneväni sua ja aiheuttamaasi hämmennystä karkuun, ja sitten siellä säikähtää mua. Ylipäänsä muutenkin oot tosi hyvä löytämään mut. Tosin täällä mä en ole positiivisesti enkä negatiivisesti sun vuokses, en karussa enkä toivomassa että sä tulet tänne. Kunhan itseäni puran.

Ajatella että sä toit mun elämääni niin paljon ihan uutta, ja silti jos tietosanakirjasta katsoo oikealta sivulta niin siellä voisi olla sun kuvasi. Niinkö tavallinen sä muka olet? Tiesin kyllä ihan ensi päivästä että sä olet kaikkea muuta kuin tavallinen, ja aika pian luotin siihenkin että en voinut olla sinullekaan yhdentekevä. Sitten hämmennys karkasikin käsistä puolin ja toisin, huh, en kai koskaan unohda sitä ihmeellistä tapahtumien ketjua.

Hullua että silti tämäkin tarina on näköjään kirjoitettu äärettömän monta kertaa jo, niin tänne kuin muuallekin. Niin monta ihmistä nytkin voisi kirjoittaa ihan samoin kuin minä. Miten outo on luonto/Luoja joka loi meidät kuvittelemaan että nämä asiat tapahtuvat vain meille. Miten outo on ihminen joka keksi internetit ja lehdet ja muut keinot saada selville ettei se aivan niin olekaan, vaan kaikki vain sisällään kokevat niin. Ja mitä ovat ne ihmisten keksimät selitykset tälle? Rakas edellisestä elämästä, koska toinen tuntuu heti tutulta? Pelkkä harhantäyteinen varmistus että laji ainakin säilyy ja geenit sekoittuu tarpeeksi?

No oli nyt aivan kuinka oli, vesi on joka tapauksessa niin syvää että sinne voisi hukkuakin. Ja toivottavasti sä ymmärrät sen mitä mä varon ja pelkään. Niin lähellä kuin jo oletkin, on ottamatta se pisin ja pelottavin askel. Ja vaikka sä olet pedannut sitä mulle kauan, joku irrationaalinen pelko sisälläni sanoo että astun tyhjän päälle ja kaikki oli unta. Tiedän kyllä ettei se mikään kohtalo eikä järkikään ole joka sellaista höpisee, rakastumassa olevan epätoivoa vain, ja oikeasti tapahtua voi mitä tahansa.

Nähdään.

37

1921

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jo vain

Kelle ikinä viestisi meneekään, niin paljon onnea sinulle. Rakastuminen on ihana tunne.

• madness <3

luit ajatukseni.

• green <3 blue ...
      • green n' blue

tuon kappaleen tunnelma tuo mieleen kaiken, mitä hän on tuonut elämääni... miten ihana maailmani on, kun sinä olet siinä...

• Outoa on täälläkin

Vaikuttavaa tekstiä ja tuntui todelta. Näin juuri on tapahtunut Pysähdytti.

Kerronta avasi mieleeni uusia ovia toisen ihmisen tuntemiseen. Tuntui hyvältä tajuta, että ei ole kokemuksineen yksin. Kiitän.

Jotain hyvin ihmeellistä rakkaus kuitenkin sisältää ja on varmaa, että se muuttaa ihmistä. Ihan kuin saisi tarkemmat silmälasit kasvoilleen ja näkö tarkentuu.

• 20

Olen minäkin rakastunut ,mutta nyt en ymmärtänyt yhtään mitään sun höpinöistäsi?
      Onko sun rakastuminen jotenkin pelkää harhaa vain ?geenit ja laji ??
      siis herätys ,nyt pyyhkii yli hilseen

• miksi ihmetys????

Et ole ilmeisesti kokenut rakkautta kahden ihmisen välillä, jolloin kaikki ns. "virtaa vapaasti välillänne" ilman esteitä?

• kökköli
        miksi ihmetys???? kirjoitti:

Et ole ilmeisesti kokenut rakkautta kahden ihmisen välillä, jolloin kaikki ns. "virtaa vapaasti välillänne" ilman esteitä?

perseestä toi on

• Mysteeri?
    • varaamaton oon

Ihana teksti. :) Onko naiselta miehelle, vaiko toisinpäin, tai kenties n->n tai m->m..?

• kannatan ajatusta

"Irrationalismilla tarkoitetaan joko tunteiden asettamista järjen edelle tai käsitystä, jonka mukaan eräät keskeiset olemassaolon totuudet eivät ole löydettävissä järjen avulla. "

• ajatuksen kannattaja

mutta aloittajan tekstissä merkitys ei liene aivan kontekstissa??

• hyvin ja kauniisti

kirjoitettu

• =)

Toivoisin et olisit joku tietty...Toiveikkaana ajattelen, että kirjoittaisit tuota minulle. Vaikka pelkään, et oon vaan rasittava riippa, joka sattuu paikalle.
      Rappusiin, toiselle paikkakunnalle, työpaikalle...
      Tunnuit siltä kun olisin tuntenut sut aina...vähän kuin olisit veli. Mut ehkä luulin turhaan olevan jotain muuta...

• tää ois mulle

Nähdään vaan, luulen toivon ja pyydän, että tämä olisi minulle. :) Sopii toivoa.
      Tiedätsä, ei siinä rakastumisessa vielä ehkä paljon vaadita, kunhan antaa tunteiden viedä ja järjen karata päästä, jos sitä nyt on ollutkaan. Joskus haaveilen täysin kaistapäisestä rakastumisesta puolin ja toisin. Me ollaan vähän turhan järkeviä oltu tai sit meillä on jotai pikku pidäkkeitä, ettei päästetä tunteita oikeen valloilleen, Sitähän mä joskus oon odottanut, että mitäs jos ne purskahtaa esiin aivan räjähtämällä.. huh vaan.

Mut joskus pohdin sitä, että mitä on tosi sitoutuminen ja rakastaminen, että ilman järjen päästä vievää rakastumiskokemusta se sitoutumisen kynnys voisi ollakin aivan paljon valtavan isompi. Ja just tuo, että geenit jatkuu ja suku jatkuu, no heh.. Rakastuminen tekee ehkä senkin helpommaksi. Kiva juttu sinänsä.
      Mut rakastaminenhan se ehkä enemmän on se juttu, mikä vaatii sitä arkista puurtamista joskus. Aattelen, että rakastuminen on portti rakastamisen tahtomiseen. On helpompi rakastaa, jos on ollut täysin rakastunut ja rakastuneena.
      Mut hei! kyllä tää juttu on vain meille, meidän välit on ainutlaatuiset. Kukaan ei ole kuin sä, eikä kukaan koe meitä niin kuin mä!

Kyllähän sä tiedät tän mun kärsivällisyyden, pitääkö mun vielä kauankin odottaa ja pedata vielä sen seitsemänsataa kertaa lisää.. Kyllä mä tiedän, että hyvää kannattaa odottaa, mutta minkä ihmeen takia mun PITÄISI odottaa? En halua, se on maailman turhinta hommaa!

• rakkaani;))

kyllä sun odotus palkitaan vielä,se vaatii vaan kärsivällisyyttä,mutta niinkuin itse sanoit,hyvää kannattaa odottaa.

• yksi rakastunut

Oih, rakkaus on niin ihmeellinen asia :)

• Hitaat minuutit

Niin moni täällä odottaa, mutta mitä? Onko toisella miettimisaika menossa, vai kuinka? Epäselvyyksiä, ette ole vielä puhuneet asiasta? Itse jos saisin varmuuden siitä, että hän haluaisi edes vain tavata minut, niin en odottaisi. Himalajakaan ei pidättelisi tätä naista silloin.

• Niin Mäkin Sua

Oikeassa olet: meitä on monta samoissa tunteissa. Itsekin tunnistan tilanteen yksityiskohtia myöten, ja silti voit olla jonkun toisen "hän".

Vaikka biologia ja fysiologia rakastumisen taustalla olisikin ohjelmoitu meihin ihmisiin, niin SILTI koskaan aiemmin SE ei ole samalla tavalla vienyt ja kolahtanut, varsinkaan kun vertaa, että ollaan aika alussa. Iholle ja helliin suudelmiin asti ei ole päästy, ja tiedän, että siinä kohtaa tunteet syvenee entisestään. Olen myös ollut hämmentynyt ja hajamielinenkin ;-)

Hienoa, jos olet aikoinut ottaa sen pelottavimman askeleen. Itsekään en ole uskaltanut. Oisko helpompi kysyä vaikka "kaverina" johonkin, uskoisin että keskinäinen vetovoima tekisi sitten kyllä tehtävänsä omalla painollaan jos yhteistä aikaa olisi riittävästi. Vink: juhannusaatto ja -päivän aamu olis velvollisuuksista vapaa ;-)

• sattuu niin per..sti

Niin on mullakin juhannusaatto ja juhannuspäivä vapaat.....Vuosiin en ole tuntenut näin.Ainoa mikä tekee tästä sekopäisen ihanasta tunteesta tuskallisen on se,etten usko hänen tuntevan samoin. :( Joitakin tunteita hänelläkin ehkä on,mutta melko suorasukaiseen kysymykseeni ei ole tullut vastausta.
        Haluaisin päästä irti tästä tunteesta,jos en saa sitä hänelle osoittaa.Olen jo monta kertaa mielessäni tuntenut hänen ihonsa lämmön kämmenienii alla..

• vetävä voima

Kaverina vaikka joen rantaan istuksimaan? ;)

• m vai n?
        vetävä voima kirjoitti:

Kaverina vaikka joen rantaan istuksimaan? ;)

Kaverina?!?
        No okei, sopii se silti, kunhan tiedän ettet muuta halua.

• vetävä voima (m)
        m vai n? kirjoitti:

Kaverina?!?
        No okei, sopii se silti, kunhan tiedän ettet muuta halua.

Ihan miten sinä vaan haluat.. kyllä sinä tiedät mitä minä haluan, sitä en voi muuttaa. Mutta ei sen tarvitse vaikuttaa käyttäytymiseeni.

• ,.,.,.,.,.,.,..,

No, koskas aletaan tappeleen?

• pää öyprällä

Täysikuuko se sinua valvotti?

Tuo voisi melkein olla mulle. Iiks! En olisi ikinä uskonut itsestäni, että voisin mennä näin sekaisin.

• ,3.3.32,4.23,4.23,4.

Äläs yritä sekoittaa kun tiedät mitä teet jos noin vastaat!

Vai että et olis ikinä iiiks uskonuty että noin sekaisin vois mennä. Mieti sitä sitten tarkemmin kun olet saunassa miehes kanssa, flirtillä sen huulta heittävän työkaverisi kanssa tai sitten sen sydänystävän kanssa, joka todella teki kaikkensa että sai olla sun kanssa ja taisteli kuin ritari.......

Parasta kaikessa on se joka analysoi kaiken tämän..................

• aina sinun

Nähdään vaan, niin kuin aina nähdään :-)

• ***Isabella***

On se kummallista.... minullakin :) Nyt yksi ihminen on kirjaimellisesti koko ajan mielessäni ja taisin niinku mennä sekaisin. Mutta meistä minä olen se joka ei ole tavallinen.

• Ikuinen tarina

hyvin kerrottu, tuttua ehkä minullekin. Syvässä vedessä pelko taitaa olla pahin vastustaja, ei saa antaa sille voimaa, parempi väistää. Usko ainoastaan... taitaa olla mulle itselleni tämä. Näkemisiä toivotaan itse kullekin.

• K

Voi, kun kirjoittaja olisit sinä, Jouko. Olen odottanut että saan tunteeni sinulle kertoa. Olen odottanut, että saan vastakaikua. Olen odottanut, että saan vain nauttia sinusta. Taitaa odotukseni jatkua ikuisesti...

• onnelliset loput

Onko ihanasti kirjoittaneen aloittajan tarina saanut jo jatkoa? Toivotan kaikkea hyvää sinulle ja ihastuksellesi!

• ############

Kannattaa aina tarkoin miettiä kuinka asiansa sanoo.... Sitä voi heikompi tippua tuolilta tai mitä ikinä kauhiata. ;)

• Tahdon asia

Elämä on täynnä valintoja ja vaatii valtavaa rohkeutta tunnustaa jollekin toiselle jotain niinkin voimakasta, kuin että minä rakastan sinua.

Hassua, sillä eihän me edes tunneta. Kohtalonoikkuja on siis olemassa, mutta tämä on kyllä paras ja arvokkain niistä.

Jos sä tahdot niin.

• ############

• kuolen just!

• hehhehhee

Kyl täs joo ainakin muutama lisävuosi on tullu kohtauksilla hankittua. ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko sulla

suoja työ paikka? 🤔🤷‍♂️
      Ikävä
      24
      3712
    2. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      540
      2712
    3. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      53
      2270
    4. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      212
      2251
    5. Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle

Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle
      Joensuu
      13
      1739
    6. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      219
      1529
    7. Kiantama kartelli

Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip
      Suomussalmi
      52
      1501
    8. Nostetaanko nainen kissa pöydälle?

Ja selvitetään nämä tunteet?
      Ikävä
      97
      1389
    9. Oletko nainen alkanut kammoamaan minua

Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom
      Ikävä
      62
      1231
    10. Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä

Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise
      Maailman menoa
      95
      1194
    Aihe