suunniteltu siten että, isolla panoksella syö sisään vaaditut €, ja sitten voittokierrokset keskittyvät pienellä pelaaviin.
Kätevää näin saadaan paljon € , mutta voittoisat kuviot taloudellisesti keskittää
minipanoksilla pelaaville.
Senhän huomaa kun pelaa 100 kierrosta minipanoksella ja taas vertaa pelattuihin maksimi panoksella. Huima ero, siis jopa pitkällä juoksulla.
Olen tilastoinut noin 11000000 kierrosta. Eli kaykampelrilla ei ole mitään vastaansanomista asiassa.
Mutta tuonhan ymmärtää noin niinkuin pelintarjoajan kannalta, niin minäkin toimisin.
Siksi täällä niin monet puolustavat kolikkokoneiden satunnaisuutta , kun painavat ( etunenussa kaykampelr ) minimipanoksella.
Ray masiinat pyörivät kuin myöskin tuplaukset aivan erilailla minimi vrt. maksimi panoksilla pelatessa. Jos ette usko niin pelatkaa ja todetkaa.
Parahimman esimerkin saa tuplatessa isoilla verrattuna pienillä, siis päivänselvä ero !!!!!! turha sanoa kumman puolesta.
Ray kolikkokoneet
AitoHomoKaympler2
1
95
Vastaukset
- fffffff3ffffff3fffff
oon itse jauhanut pelejä 11 vuotiaasta asti, nyt siis ikää 25 ja minun mielestä juuri isot tuplaukset osuvat helpommin entä pienet.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 15812109
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1525436Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p454550Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1343643Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska392738Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191926Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1071656Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3621609Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1021506Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1361451