Kohta se on, eli Ilosaarirock jossa siekkarit esiintyy.
Mitä veikkaatte minkälaisen setin poijjaat soittavat?
Itse olen aika varma että aloittavat setin ekan levyn ekalla biisillä
Hovimestari ja hymyilevät käärmeet.
N. 16-19 biisiä soittavat.
Siekkareiden keikkasetti
7
139
Vastaukset
- Schitzo Kombinaat
On muuten just tosta aloitus biisistä aivan sama kutina:
Hovimestari ja Hymyilevät Käärmeet
Lammassusi
Karjalan Kunnailla
Tää on tää
Tango Skitsofrenia
Tuuli
Elintaso
Ikävä
Tiskirätti
On mulla unelma
Satujen Julma Taikayö
Laulu
Kuka teki Huorin
Säkenöivä Voima
Kansallispäivä
Rakkaudesta
Nukkuva Hirviö
Hei Soturit
Taloustiistai
Siinähän se, tai sitten ei - Kylähullu (the last)
Veikkaisin että myös hitit 'Aina nälkä' ja 'Peltirumpu' olisivat kuultavissa. Itselläni on päähänpinttymä, että keikka alkaisi Nukkuvalla hirviöllä. Listaan lisäisin myös Nyt nykii, lainsuojaton ja mahd. jopa Haista vittu.
Tai sitten pojat taas repäisevät oikein kunnolla ja soittavat pelkästään Tuomari Nurmion kappaleita... - ismoalanko <3
Saisivat ainakin soittaa kappaleet Aina nälkä ja Hei soturit. Parhaita biisejä ikinä!
- Ilon Laulaja
Kaunniita on listanne ja fantasiaa. Lieneekö tulossa Punahilkka-näytelmä 2011 päivityksellä? Veikkaan et Ilosaareen loppuunmyynnin jälkeen tai itse keikan viimeistään näemme Veljet isommissa kaupungeissa ja mitä kaikkea lienee?
- nielun veljet
täyttä paskaa koko touhotus, oisivat älynneet jäädä kellariin.
- löylyn lyömä
idioottimaista pomppimista ja rasittavaa riekkumista.
- Rauhallista...
löylyn lyömä kirjoitti:
idioottimaista pomppimista ja rasittavaa riekkumista.
Keikka oli helvetin hyvä, mutta ymmärrän että jo syntyessään henkisesti vanhat rasittuvat kun poikeataan peruspopin laduilta. Kun siekkarit esiintyy, yleisö ei ole täysin turvassa...
Toisaalta keikka oli hieman yllätyksetön aloitusbiisiä lukuunottamatta, sillä tiesin treenikeikkoja nähneiltä bändin olevan kovassa vedossa.
Siekkarit olivat siitäkin kovia, että ovat saivat monet rivimuusikon alkiot (=jotkut Totodiggarit tai ketkä tahansa mielikuvituksettoman taiteen ystävät) aikoinaan vihaamaan heidän musiikkiaan ja oikeastaan kaikki, jotka vierastivat luovaa hulluutta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo665623Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per512956- 312133
Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto191743- 121735
- 171657
- 181479
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus121456- 481456
- 91413