Jos olette vapaasta tahdostanne laihoja, lievästi alipainoisia, ihannoitte laihuutta ettekä halua olla normaleeja ja omistaa ihon alla kerroksia iljettävää rasvakudosta.
Miltä teistä tuntuisi jos joku sanoisi teille: sua pitää lihottaa, tiiätkö kuinka paljon sun pitäis painaa, enemmän, painoindeksis pitää olla 20-22 (mielestäni se on jo liikaa), katotaanko sun painoa, jne paljon muutaki p*skaa.
Haluaisin kertoa vaikka koko maailmalle kaikille, että mulle ollaan sanottu sillä tavalla kun äsken kirjoitin. Se oli hirveetä ja ne ketkä semmosta ovat sanoneet minulle ovat äärettömän hirveitä!!!! Kamalia, niitä olen inhonnut yli yli kaiken ketkä on sanonut niin. ********* ***** ****
Olen halunnut ja haluan olla just laiha, en yhtään isompi. Oisin valmis haukkumaan karmealla tavalla jokaisen joka aikoisi puuttua minun ulkomuotoon. Olenkin halunnut jo pitkään vaan kiitos vahvan itsehillinnän en ole ****** sanonut tosi pahasti.
Kysymys 15- n 20 vuotiaille tytöille.
11
328
Vastaukset
- ----------------
muakin ollaan haukuttu koulussa, sellaset tyypit joita en edes tunne.
sanoo että langanlaiha, tikku ja 10kg...
Oon yrittäny lihottaa itseäni vuosia, mutta mitään ei silti ole tapahtunut!!
en tiiä miksen liho, ja ite just haluaisin lihota!
mutta en kyllä jaksa enään yrittää... nyt kesänä koitan lihottaa ees 10kg lisää ja jos ei onnistu niin antaa olla. - llllllllllllllllllol
noobs
- weya
Ihan kokoajan saan kuulla tuota. Ihan samanikäisiltä ja vanhemmiltakin ihmisiltä. Äidin vanhat tutut kommentoivat painoani poikkeuksetta _aina_. Ihan aina. "Ei tekisi sinullekaan pahaa vähän syödä enemmän", "Ehkä sinun pitäisi vähentää sitä lenkkeilyä jo pikkuhiljaa kun eihän sinua enää edes näe", "Muutaman kilon voisit saada lisää".
Ärsyttävää. - ....
Joo tota saa kuulla aina välillä. Hennoks ja heiveröiseks sanotaan eikä siks odoteta mitään kun olen liian heiveröinen, pistää hermoon! No lihoin hieman tos yhes vaihees (silti heiveröinen kuulemma) mut tässäki on aika hyvä. Ei huimaa niin paljoa ku nousee äkkiä ylös. En ole alipainoinen mut just sen 18.5 enkä haluais painaa enempään,hieman vähempi ei haittas mut en laihduta tai kuntoile lisää ett tippuis.
Mut oikeesti kunnolla alipainone ei kannata olla, sit kantsii lihottaa tai jos huomaa siit jotain oireita kuten väsymyst tai palelemist. (hyvi yksilöllist) - truth555
No kuulisittepas miten niitä ylipainoisia ja normaalipainoisiakin sorretaan.
"vitun valas laihuta!" "onpas tossa kyllä lihava nuori..." "vähäks toi on ruma läski paska!" "kato mikä läski!" Ja kun läskiys ei aina ole sitä sohvailua ja karkkia ja ruokaa. Ihan yhtä lailla monet laihatkin ahmivat karkkia ja sipsiä päivä tolkulla lihoamatta mihinkään suuntaan...Läskiys on useilla geeneissä. Tunnen yhden tytön joka on paljon lihavempi ku mä vaikka korista harrastanut yli 6 vuotta 5 kert viikossa rankkaa treeniä, herkkulakkoa yms. Ja minä en koskaan harrastanu mitn liikuntaa säännöllisesti ja herkkua ja kaikkee muutaki aina syöny. oon siltikin normaalipainoine. 50kg/164cm. liian laiha on kauhee ja liian lihava on kauhee. paras vain pysytellä siinä jossain välimaissa. - vitttuuntunu varvas
VITTU IHMISILLE KELPAA SAATANA MIKÄÄ!! aina ollaan vittu mollaamassa!! Kaverini on normaalipainone ja silti sen kusipää mummo haukkuu sitä läskiks!! se akka on muaki haukkunu kaikella tavalla. vittu menee hermot saatana!!!! anteeks ny tää kiroolu mut aiva vitu sama!!!!!
- heinäseiväskö?
Totta tuokin puoli! mielestäni ihminen saa olla ihan sellainen kun itse haluaa.
Olen aina ollut alipainoinen, enkä muista viikkoa jolloin siitä ei ois joku vittuillu. Toisaalta, jos joku on ylipainoinen niin uskokaa pois- sitä haukutaan enemmän,- PALJON enemmän. Usein laihoja kuitenkin ihannoidaan. Onhan mulle myös tullut sellasia kommentteja että: Luoja sä oot kaunis! MITEN OOT NOIN HOIKKA JA KAUNIS? mutta noihin olen aina vastannut, että oli miten laiha tai lihava tahansa, ihminen on aina kaunis.
En ole kyllä tahallani alipainoinen, se on pakko myöntää. Yhessä vaiheessa jouduin sairaalaankin vartaloni takia.
En halua puhua siitä yhtään enempää koska se on ihan vitun raskas aihe. Ihminen saa olla sellainen kun itse haluaa, mutta mielestäni ei ole järkevää laihduttaa itseään siihen kuntoon että joutuu sairaalaan niinkuin mä aikoinani. Toivo että ymmärrätte mitä ajan takaa. Ihminen- oli hän minkä kokoinen tahansa- ei ole iljettävä, oksettava, ruma tms mitä nyt niitä haukkumanimiä on jota on tuntemattomat tullut mulle- niinkuin varman teillekkin huutelemaan. Olkaa ylpeitä itsestänne sellaisena kuin olette. Itsekin olen alipainoinen, mutta en vapaasta tahdostani. Vaikka myönnän näyttäväni suht. viehättävältä laihana, tajuan silti että laihuus on minulle terveysriski, josta täytyisi päästä eroon. Olen 162 cm ja painan vaivaiset 45 kiloa, lääkärit ovat kimpussani koko ajan alipainoni takia, mutta minkäs teen, vaikka kasvuni on pysähtynyt melkein kokonaan; en liho! Olen saanut vuodessa kerrytettyä vain kilon, ja sekin on ollut suurien, melkein oksennukseen johtavien, isojen ruoka-annosten ansiota ja sen ansiota, että lopetin liikkumisen lähes kokonaan. Ja kuten arvata saattaa, sitten kun en liikkunut ja söin mitä söin, paino jota kerty oli vain epäterveellistä "läskiä" , liikkumattomuus johti nivelvaivoihin, ja nyt menossa on ankarat jumpat, hirveät hölkät ja kipeät lihakset-joka päivä, koska lihakseni ovat surkastuneet melkein olemattomiin.
Älkää ihmiset laihduttako liikaa!! Se ei tee kenellekään hyvää! Liika laihuus on yhtä paha sairaus kuin ylipaino! Olen kokenut sen itse- kovan koulun kautta. Ja tilanne ei näytä olevan paranemaan päin....- -.-''''''
Toki saat olla sellainen kuin huvittaa, ihmettelen vain, miksi muiden kommentit häiritsevät noin paljon? Heikko itsetunto ehkä? Toisesta korvasta sisään, toisesta ulos, jokainen joutuu varmasti joskus kuulemaan kommenttia ulkonäöstään.
- srvgyhtuhtygsf
Itse olen n. 160 cm ja painan n. 43 kg, yritän kokoajan lihottaa :-(
- tutututuriau
Itse en liho juuri lainkaan, kertakaikkiaan mulla ei vaan kerry se rasvapaska mihinkään.
Toisaalta en tahtoisi olla mikään vaikeasti ylipainoinenkaan, mut on luotu liikkumaan.
Jos on hyvä olla niin se riittää, ei satu minnekkään eikä ole mitään vaivoja, joten antakaa mun olla tällänen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse1024867Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1143962Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2133886Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1202265Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575801987Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.801386- 1371354
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1701353En ymmärrä ateisteja!
Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???5851269- 531145