Eipä ole ihme, että mikkeliläiset ajavat niinkuin ajavat. Graanin risteyksessä autokoulun auto vaihtoi sujuvasti kaistaa keskellä risteystä rinnalla olleen auton eteen. Koskahan sellaisesta on tullut luvallista? Vai onko?
Autokoulusta esimerkkiä
6
141
Vastaukset
- vanha ukko
Oon minä senkin nähnyt kun Graanissa vaihdetaan kaistaa vastaantulevien puolelle, siinä sitä vasta ootkin ihmeissäsi kun kamikaze tulee kohti...
- Nuori ukko
Herran jestas!!! Tuollaistako teki? Ja ihan autokoulun auto?
Kamalaa! Aivan hirveetä!!!
Soitiko ihan poliisin paikalle? Vai kävitkö itse huomauttamassa?
On se ihan kauheeta mitä ne tekee liikenteessä! Ja oikein autokoulun autolla!!! - kaasu kaarle
Jos,ette kovin muille huutele niin olen huomannut saman espalla hesassa!!
Eikä ollut edes autokoulun auto!!- Musta mersu
Täällä ne saman autokoulun käyneet kirjoittelee ja puolustelee.
- Röpönen
Eikös se autokoulu ole sitä opettelua varten? Vai eikö? Miksi siellä sitten käydään, jos ne osataan jo ennestään?
Vähäks jännää, suihkarit lenti tänään taivaalla ihan ristiin rastiin, eikä edes käyttäny vilkkua!- Hätäjarru
Niinhän se on. Ne, joilla ei ole mielikuvitusta ajavat liikennesääntöjen mukaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7202590Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3422213Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä262042Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o191906Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581638Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121172Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181149- 551010
- 63995
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2968