kun kaikki täsmää, ja joku ihminen tulee aina sopivassa kohden. Ja vielä kysyisin että kauanko aiot vielä painaa mua alaspäin? Ihan mielenkiinnosta kysyn, että tiedän palaanko vai en sinne...
Kyllähän se on tiedossa että sä olet kaiken takana
Kuinka pyörität kaikea
m:lle
4
195
Vastaukset
- kenelle.
Miehelle vain M:LLe
- ap.
Se oikea varmaan tunnistaa, ihmettelen vain eikö pelkää jäävänsä kiinni
miehelle menee...- musta tuntuu
"Kyllähän se on tiedossa että sä olet kaiken takana ", "Se oikea varmaan tunnistaa" - Siinäpä kuolemattomia lausahduksia. Kun tuollaisia ajatuksia ilmestyy päähän, niin kannattaisi varmaan ottaa mielessään pari askelta taaksepäin ja analysoida niitä ajatuksiaan vähän objektiivisemmalla katseella. Tai vielä parempi jos vaan unohtais ne kokonaan.
- ap.
niin mä teen unohdan ja jätän koko paskan taakseni. En mä niistä kuule jälkeenpäin kun paikka vaihtuu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874188Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293163No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10929
- 134921
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770