Painukaa helvettiin täältä...

Ei kiinnosta yhtään

niiden kyykytysjuttujenne kanssa. Nitä lapsellisia provoja on tänne tuupattu jo ihan riittävästi.

8

172

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ruosteinen nipponi

Ne kakarat ovat vain kateellisia.

• amerikan paskaa

Pakkohan nitä on lisää laittaa. mun 2.0 TSI 210 hv vetää turpaan miltei kaikille, paitsi amerikkalaisille vapaasti hengittäville n. miljoona hevosvoimaisille Che, Dod jne mopoille, vaikka niissä toki on 5.6-100 litraisia nuhapumppuja. Proidi ajaa 5.8 ltr chevyllä, en ole koskaan laiskemmalla autolla ajanut. Bensaa vetää 19.2 ltr sadalla ja, no joo, ei jaksa jatkaa.

• google on kiva

sieltä löytyy liioittelevia tietoja viritysten antamista lisätehoista, eix vaan.

• dc5rfvgyh7iko

Sano broidilles että säädättää koneensa jos syö noin paljon satkulla. Ei kumma jos auto on laiska .. säädöt aivan metsässä.

• JYRKI RULES

Just siks niitä kirjoitetaan lisää, kun sinä ja kaltaisesi neitimäiset höpönassut vedättu niin herkästi herneet nenään.
      Huvittaa ajatellakin, kuinka sinä siellä itkeä nyyhkytät ja kyynelillä kastelet hinttimäisen pinkin paitasi.

• Hyvin pyyhkii...

Ja minä taas nauran kun sinä istut syöttötuolissa ruokapöydässä popsimassa mamin tekemää kaurapuuroa. Ruokailin jälkeen seuraa tietysti istunto potalla ja sitten äiti pyyhkii....

• sää oot håmå
        Hyvin pyyhkii... kirjoitti:

Ja minä taas nauran kun sinä istut syöttötuolissa ruokapöydässä popsimassa mamin tekemää kaurapuuroa. Ruokailin jälkeen seuraa tietysti istunto potalla ja sitten äiti pyyhkii....

"Ruokailin jälkeen seuraa tietysti istunto potalla ja sitten äiti pyyhkii.... "

Sinä jos pyyhkisit ruokailin jälkeen, niin varmasti käyttäisit seksuaalisestihyväksi samalla.
        Kyä se äippä vaan o kiva likka.

• ¨¨¨
        sää oot håmå kirjoitti:

"Ruokailin jälkeen seuraa tietysti istunto potalla ja sitten äiti pyyhkii.... "

Sinä jos pyyhkisit ruokailin jälkeen, niin varmasti käyttäisit seksuaalisestihyväksi samalla.
        Kyä se äippä vaan o kiva likka.

Viimeisestä lauseesta päätellen sinulla on ilmeisesti sen suuntaisia kokemuksia, että äitisi on hiplannut piliäsi kun olet ollut pieni ja vaikka vähän isompikin?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      101
      4507
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3343
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2370
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      36
      1388
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      34
      1183
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      37
      1116
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      13
      1064
    8. 158
      1007
    9. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      934
    10. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      872
    Aihe