Kimppakämppä Joensuuhun!

opiskelijanalku

Olen aloittamassa syksyllä opinnot Joensuussa, ja siellä ei todellakaan näytä olevan asuntoja vapaana - muuta kuin isoja ja kalliita. Mutta iso ja kalliskin käy, jos on monta maksamassa. Onkohan Joensuun alueella ketään, joka olsi kiinnostunut kimppakämppäelämästä?

10

781

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • home sweet home

Saattaisimpa olla kiinnostunut. Jos haluat paremmin tätä viedä eteenpäin niin pistä vaikka sähköpostiosoitteesi johon kiinnostuneet voisivat ottaa yhteyttä.

• Hirveitä muistoja

Eiköhän ylioppilaskunnan foorumilla kans löytäis aiheesta...

http://www.isyy.fi/foorumi/

et ole eka joka ihmettelee kaupungin surkeaa asuntotilannetta. sehän on kuitenkin suuri syy miksi maalle menee eikä kaupunkiin että saisi hyvän asunnon kohtuuhinnalla - ei toteudu joensuussa.

• Suffelipatukka

Opiskelijanalku hei!
      Olisin todellakin kiinnostunut kimppakämpästä, nimittäin en löydä asuntoa ja kaksion voisi laittaa puokkiin? Olen aloittamasssa myöskin opinnot Joensuussa nyt syksyllä.

• uusi opiskelija

Moi vaan! Joko on kämppkset löydetty? Olen nimittäin samassa tilanteessa: koulu alkaa eikä asuntoa näy. Alkaa olla hieman epätoivoinen olo ja lisäksi kimppakämppäelämä kuulostaa hauskalta.

• joensuuhun muuttamas

Heippa! Täällä kanssa yksi kimppakämpästä kiinnostunut. Vieläkö täällä on muita jotka on kämppistä vailla?

• uusi opiskelija

Minä yhä vieläkin :P
        Sellainen update, että löysin kivalta vaikuttavan 3h kämpän Noljakasta. Yksin siihen ei riitä varaa millään, mutta jos löytyis kämppis, niin päästäis melkein halvemmalla ku opiskelija-asuntolassa.

• joensuuhun muuttamas

Haluaisitko antaa vaikka spostiosoittees niin voisin laittaa viestiä kämppisasiasta :)

• uusi opiskelija

Ennen mainitsemani asunto taidettiinkin jo vuokrata pois, mutta jatketaan vaan keskustelua s.postilla :) [email protected]

• pekkonen_r

suosittelen opiskelupaikkakunnaksi turkua tai oulua, niissä on
      kohtuuhintaisia asuntoja.

• Asuntoja on

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista

Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni
      Maailman menoa
      109
      6556
    2. Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.

UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M
      Euroviisut
      88
      4191
    3. L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?

Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa
      Tv-sarjat
      45
      3509
    4. TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a
      Suomalaiset julkkikset
      7
      2891
    5. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      625
      1501
    6. Miksi et nainen halua

minua, kuten minä sinua?
      Ikävä
      66
      918
    7. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      55
      903
    8. teemu samuli

käykäähän lukemassa uusin alibi lehti 3/26 mitä tämä ihmissaasta satuilee..
      Suomussalmi
      9
      889
    9. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      193
      868
    10. Osaako kukaan sanoa?

Mikä on syy siihen, että apulaisidiootti yrittää kaikin keinoin haitata kaikkea yrittämistä Ähtärissä? Nyttkin pilkkaa j
      Ähtäri
      47
      849
    Aihe