tai oikeestaa paru kysymystä miten saan nettisivut esim youtuben suomenkielikseksi
toisekseen miten saan koneen tajuumaan et oon suomalainen.ku esim meen wikipediaan ni teksti tulee enkuksi ja se pitää ärsyttävästi aina erikseen valita et suomi ( eiks ollu hyvin selitetty :D) mut kiitti vastauksista etukätee
hei nörtit pikku ongelma täällä päässä
15
206
Vastaukset
- 9876.
Alentavaa tuollainen nörtiksi nimitteleminen...
"pikku ongelma täällä päässä"
Tuskin ongelma on pieni, kun se on päässä... - 23
Et mitenkään. Opettele kansainvälinen kieli.
- AntiNerd
Sul ei oo päätä nörtti.
- noo juutupen..
saa suomeksi ihan sivuston alareunasta, koita opetella edes sen verran enkkua että tiedät mistä. Googlella on kääntäjä joka tekee auttavia (avuttomia) käännöksiä sivuista, en tiedä toimiiko muilla selaimilla kuin chromella.
- yritä itse
Helposti, selaa tuubin alareunaan asti ja valitse kieli, sama homma wikissä, oikeassa reunassa vaan.
- 9876.
Mielenkiintoista...
Ensin oli aloittajalle arvostelu -1, sitten se katosi ja minä 23 saivat -1:n...
Kuka selittäisi tuon mahdolliseksi?- -1+1=arvaa mitä
Eiköhän sinullekin avaudu matematiikan ihmeellinen maailma kunhan syksyllä pääset ekalle luokalle.
- 9876.
-1+1=arvaa mitä kirjoitti:
Eiköhän sinullekin avaudu matematiikan ihmeellinen maailma kunhan syksyllä pääset ekalle luokalle.
Heh-heh...hyvin murjaistu.
Jäi sanomatta, että kävijälaskuri näytti vain minun käyneen.
- seonnäin....
-1 1=24x4-100 6/2
- kertoi jo...
miksi sitä windowsin versiota (myös kieli) ja selainta ei voinut taas heti mainita ?????????
- http://fi.wikipedia.
- en osaas
hyvä vertaus :)
- Datanomi69ghkk
Get a life
- Anti-pissis spray
Eiköhän se ole ihan omassa päässä.
- SNÖÖ
Tietokoneesi kieli täytyy olla täysin suomenkielinen jotta sivu pystyy tunnistamaan selaimen / koneen oletuskielen.
Minun tietokoneeni on täysin englanninkielinen ja saan kaikki mahdolliset sivut joissa on vaihtoehtoja englanninkieliseksi.
- Red.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2482831Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell31584- 1011164
Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu1231141Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka581015Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta1531012- 64974
Upotuskaste on raamatullisin kaste
Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.717927- 132868
- 63861