Onko kellään kokemuksia? Onnistuuko kuinka helposti, nopeasti? Onko hyviä vinkkejä mitä tulisi ottaa huomioon? Aion asentaa masto pystyssä ja luultavasti ilman miestä mastossa koska onnistuu kuulemma niinkin. Mahdollista on nousta mastokraanaankin mutta eipä huvittaisi jos ei tarvitse.
Plastimo 811 rullareivin asennus
2
294
Vastaukset
- Profurli
Onko Plastimon profiili semmoinen johon pujotetaan keulastaagi sisään? Veikkaan että ottamalla maston alas asennusta varten säästät aikaa ja hermojasi.
Profurlin profiilin ja rullan olen asentanut kun masto oli pukeilla. Ei ollut erityisen vaikeaa kun perehtyi ohjeisiin ja otti tarkat mitat profiilin katkaisuun. En kuittenkaan Profurlia lähtisi asentamaan kun masto on pystyssä. On muuten toiminut murheitta tuo Profurli vaikka toisenlaisia kokemuksiakin jollakin oli. - Lomailua ei hikoilua
Toivotaan että onnistuu masto pystyssä. Huomenna tarkoitus asentaa Plastimo (staagi menee tosiaan foilin sisään), ja sunnuntaina on lähtö Tallinnaan. Ohjeen mukaan tosiaan onnistuu hyvin ilman mastoon nousua/kaatoa. Etustaagin pituus pitää vain mitata narun/köyden avulla, se ei pitäisi olla ongelma. Enemmän huolestuttaa miten vantti mahtuu rummun sisään ja miten kiinnitys onnistuu, mutta kai sen on joku viisas miettinyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242371Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3441961Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä241856Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101653Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581478Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121012Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu17980- 63845
- 55840
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2798