Olen 26v miesopiskelija. Opinnot yliopistolla ovat loppusuoralla ja ne ovat sujuneet ihan hyvin. Ainahan sitä voisi jotain paremmin tehdä, mutta se on vähän turhaa jossittelua. Olen terve, vaikkakin jalka on vaivannut, enkä ole voinut urheilla niin paljoa kuin haluaisin. Tulen hyvin toimeen, eikä minulla ole rahahuolia. Minulla on kolme ystävää. Heitä näen tosin vaihtelevasti. Joskus harvemmin ja joskus useammin. Joskus saattaa mennä kuukausikin tai kaksi, enkä näe heitä. Haluaisin nähdä heitä useammin ja säännöllisemmin, mutta heilläkin on omat juttunsa ja kiireensä. Kolme ystävää on kuitenkin hyvä, jos vertaa nykyistä tilannetta siihen, että koulussa minulla ei ollut yhtään ystävää ja minua kiusattiin harvasen päivä. Sitten aloitin puolitoista vuotta sitten mukavan harrastuksen, josta olen saanut tosi mukavia harrastuskavereita. Kenestäkään en ole ystävää saanut ja enkä ole sen kummemin heihin tutustunut. Heidän kanssaan on hauskaa ja heidän seurassaan viihtyyä. Viimeksi tänään oli mukava päivä muutaman harrastuskaverin kanssa. Meillä on silloin tällöin hauskoja illanviettoja. Porukassa on tosi hyvä yhteishenki. Pariin tyyppiin siellä haluaisin tutustua paremmin, mutta jotenkin tutustuminen on jäänyt pinnalliseksi. Haluaisin olla näiden parin tyypin kanssa enemmän tekemisissä. Ennen kuin joku kommentoi, niin todetaan, että tiedän ettei jollain ole yhtään ystävää tai edes hyvänpäivän tuttua, joten ei pitäisi valittaa.