mä taitasin saada paljon elämäniloa ja voimia siitä että sä olisit mun päivissä (ja illoissa) silloin tällöin
nukuha mukavasti
11
240
Vastaukset
- elämäniloinen :)
Entäs mä..mitä mä saisin ???
- yksi poikamies
En mä itseasiassa osaa sanoa jos sulla on jo mielestäs kaikkea.
Kainalon?
TV-sohva seuraa?
Nukkumatin?
Kokkiseuraa? (en oo kyllä kovin hyvä mutta voin oppia) - yksi poikamies
yksi poikamies kirjoitti:
Kainalon?
TV-sohva seuraa?
Nukkumatin?
Kokkiseuraa? (en oo kyllä kovin hyvä mutta voin oppia)Ja jos sulla on tai tulis olemaan auto ni voisin vaihtaa sen renkaat :)
- Et sinä tarvitse
Sullahan on jo kotihiiri.
- kainalo olisi paras
Ja jos sulla on tai tulis olemaan auto ni voisin vaihtaa sen renkaat :)
kiitos, renkaita en osaa vaihtaa - ne menisi varmasti väärinpäin ;)
Mukavaa unta ! - sexgirl**
Kainalon?
TV-sohva seuraa?
Nukkumatin?
Kokkiseuraa? (en oo kyllä kovin hyvä mutta voin oppia)seksiseuraa ei?
- söpöistä...
Tää ei oo mulle mutta kaunis viesti jolekkin. Itse voisin eräälle näin myös kirjoittaa ja lisätä ehkä yötkin mukaan. :)
- energiat vaihtoon
Aina toisen ihmisen läheisyys tuo potkua, varsinkin sen mielitietyn.
- hyvää yötä
... :) kannattaa käydä nuuhkimassa sateen raikastamaa iltaa kuuntelemisen sijaan... vaikka mukavan hilpakkaa unimusaa onkin :)
http://www.youtube.com/watch?v=sBzwxdaQFg4&feature=related - Tyttö ilosta
Mukavia unia sinullekin ja hänelle, joka on mielessäni. Iloa tuot elämääni :) Tavataanko unessa, oltais hetki totta.
- ei viihdyttäjä
emmää kato ollaan liika erilaisia ja oo sääkii vaa vielä sinkkuna kato ei tollanen johtais kuitenkaa mihinkään...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874128Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella263000No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 351338
- 10909
- 133901
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760