Tervehdys 80 palstalaisille, itse kuulun vielä tuonne nuorempaan kastiin (30 )
mutta tulin teiltä kyselemään mitä lahjaksi 80 vuotta täyttävälle nuapurin isännälle? Asumme täällä maaseudun rauhassa ja synttärisankari on parhaita ystäviämme, mutta olemme pohtineet päämme puhki mitä ostaisi.
Ei kannata ehdottaa matkaa/kylpylää/hierojaa tms, niitä kyseinen isäntä ei ole ikinä käyttänyt eikä käytä, eikä muutenkaan tykkää käydä kaupungissa eli teatterit yms ei myöskään toimi. Toivoisin että saisin jotain vinkkiä jota voisi antaa ihan lahjaksi, tavara siis. Alkoholi ei käy myöskään eikä sikari.
Itse olemme saaneet kaksi asiaa mieleen,
1. Uudet "reinot" -tosin edelliset reinotkaan ei ole kerenneet vielä pahemmin vanhentua, osti keväällä. Mutta ovat kuitenkin hänen lempijalkineensa!
2. Lahjakortti s-ryhmän kauppoihin.
Olisiko muita ehdotuksia? Ja siis painotan että muaseudun isäntä :)
PS: vaatteet myös melkeinpä poissuljettu vaihtoehto, erittäin ylipainoinen henkilö joten vaatteiden ostaminen heidän omalla porukallakin hankalaa
Olisin kiitollinen jos osaisitte auttaa :).
Mitä lahjaksi 80 vuotta täyttävälle miehelle?
penniajatuksista
3
768
Vastaukset
- Erska Perska
Tilaa sille morsian thaimaasta.
- nainen 59
Kivahan se on, että täällä näytetään esimerkkiä kolmekymppiselle, millä tasolla kasikymppiset on. Täällä ei voi näköjään mitään asiallista kyselläkään. Hävettää puolestanne.
- vaikka tämä
nainen 59 kirjoitti:
Kivahan se on, että täällä näytetään esimerkkiä kolmekymppiselle, millä tasolla kasikymppiset on. Täällä ei voi näköjään mitään asiallista kyselläkään. Hävettää puolestanne.
Voisit ostaa jonkun vanhan koulukirjan.katsoppa www.isoaidinaikaa.fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273633- 412469
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut372323Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72067Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431582- 381569
- 141402
- 1281320
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2711304Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451275