jos saisi 50 000 euroa matkan pariisiin jossa *****hotelli täysi ylläpito ja huippupalvelu, taksi hakisi shoppailemaan ja pariisin tavotelluin nainen/mies olisi viikonlopun seuranasi täyttäen kaikki tahtosi
Auttaisiko ikävään
18
196
Vastaukset
- s....
en osaisi käyttäytyä...
- ei auta ei
No ei kun se mies ei ole hän :))
- ^^
Hullu pitää olla jos kieltäytyy.
- s....
suostuisin, jos saisin ottaa lapset mukaan:)) olisi väärin saada yksin ilot, kun on ns, vähän "laiminlyönyt" heitä, lue omatunto kolkuttaa
- 700
riittää.
- ½
Ei, mutta 5 euron porilainen naapurisnägärillä sen ikävän kohteen kanssa auttaisi.
- Kyllä mä
ne rahat voisin ottaa ja lähteä sinne Pariisiin, mutta sen Pariisin tavoitelluimman miehen sijaan haluaisin hänet seurakseni. Eikä tarvisi täyttää edes kaikkea mitä haluan. Pikemminkin olisi toivottavaa ettei täyttäisi.
- Joku S
Kyllä mä silti ottaisin hänet mielummin.
- ei auta ei
Vain hänen kanssaan eiffeliin :)
- Kyllä se
ranskalainen mies pikkukaupungista on enemmän mun mieleen. ;)
- ei epäilystä
Ei, haluan sinut..
- DiorDiorDiod
Auttausihan se tuhlaisin Diorilla jonka jälkeen toteaisin sun olevan halvempi kuin halvin kassi maailmassa.
- Mielummin keikkuisin
myrskyssä kalastamassa soutuveneessä kanssasi :) olisin onnellinen.
- GUERLAIN W.
Kaiken muun hyväksyisin yskimättä, mutta tuon pariisilaisen tavoitellumman miehen kanssa ei viettäisi tuota viikonloppua, mutta Hänen kanssaan kylläkin.
Pitäisi vaan jotenkin sumplia ton IHKA OIKEEN OMAN LIVEKULTSIN KANSSA koko juttu, jotenkiin että vaan ihan semmonen tyttökaverin kanssa reissu olis niinku; eikä..... - ihanmuuta
Voi sua..
http://www.youtube.com/watch?v=b9W5lQNFb-M
vähän väljähtäyt biisi, mutta muuten ihan puhutteleva..ja paskat Pariisista - olen muutaman kerran käynyt - pyh..
no ei perkele auta.
- Paitsi hän,,
Pariisii in my ass. Mikään tai kukaan korvaa ikäväni kohdetta.
- Vastarannan kiiski
En mä mihinkään Pariisiin halua, mutta vaikkapa Jyväskylään himottas lähtee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770