mahdollinen sellainen kerran ja se olisi siinä.. niinkö ??
olisiko pettäminen sen arvoista??
9
306
Vastaukset
- näinänäui
kyllähän se on mahdollista ,mutta muista et usein naisilla on tunteet mukana ja saat ruveta piirrittää,mut toki anna mennä vaan niinhän kaikki tekee...
- Niinne piirittää
minkäs mää sille mahdan
- jdgduui
no et mitään näköjään go with the flow
- vanha nainen
Pystyisitkö sinä siihen JH-mies?
- jh miehelle kysymys
kenen kanssa meinaat?
- näin se menee
Kerran kokeiltu, ei passaa mulle. Yritä pärjätä, itse olet soppas keittänyt. Pientä empaattisuutta, kiitos. Sun kylmistä sanomista kärsii kaikki, eniten minun ykkönen. Sinä vain porskutas...sulle pettäminen ja salaaminen normaalia?
- s....
teeppä se - niin minäkin!
- s....
luuletko, ettei halukkaita olisi?
- sulle jh mies
Joopa joo, kukakohan se tässä on ehdotellut ja mitä? Sinä!
Tästä sun ehdotteluista on kärsinyt varsinkin mun mies.
Ja kerran todellakin kokeiltu ja ei kiitos enää.
Sulle se pettäminen ja salaaminen taitaa olla normaalia.
Tietäähän sen, kun sun maineen tietää.Sääliksi käy sitä sun ykköstä.
Äläkä syytä toista,kun itse olit se ehdottelija!
Että näin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1413908Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3533027Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt131937Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa101665Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41109- 71964
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38874Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat23821- 69793
- 44784