Aivan paskaa pelleilyä koko homma! Toimiiko vittu pyykkinaru joku kadulla?
Kannattais vetää ittesä siihen pyykkinauruun!!! Aivan samaa hommaa kun vetää käteen ja KUVITTELEE NUSSIVANSA FROTELLIN JANINAA! LOPPU..............
sou paini
6
170
Vastaukset
- jabarooonitus
kyllä mä ymmärrän jos vituttaa kun se SuperCena ei ihan jokaista matsia vie. Sun kannattas vetää ittes siihen pyykkinaruun. Ja noita liikkeitä ei ole tarkotettu kadulle..sen takia kaikki matsit treenataan jotta ne menee putkeen sitten televisio lähetyksessä.
- big show
Painitrikoot ja naamarit päälle ,jonka jälkeen paikallisen nakkikioskin katolle.Sieltä voltilla perse edellä vastustajan turpaan.toimii kuin temppelin ovet !
Ihan vaan teidoksi kaikille tietämättömille että lähes jokainen showpainissa esiintyvä liike perustuu oikeisiin taistelulajeihin.
- gran khali
jaa
- kane2
Äitis oli kun sua teki
- j3ss3
Kyllä ne liikkeet sattuu jos ne tehtäis oikeesti ja kovaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde262778Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292312- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532190Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211802Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891662Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään981597- 2981485
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131419- 1331418