Tapasin yli 4 vuotta sitten laivalla miehen, no en pitänyt yhteyttä kun vasta vuoden jälkeen jostain käsittömästä syystä otin ja kerroin että olin tulossa sinne ja meidän piti tavata ,mutta jänistin niinkuin aina.. No kului vajaa vuosi ja otin taas yhteyttä,mutta sain kuulla että hän seurustelee se sai minut vaan piirritämään häntä enemmän ja niin siinä kävi että aina kun kävin helsingissä tapasin hänet ...aikaa kului ja olimme jonkin verran yhteyksissä enemmän minun alotteesta.. no tänä vuonna hän ilmoitti että on eronnut ja itse olen muuttamassa opiskelujen perässä sinne .... Se ihminen saa vaan tuntemaan jotain niin outoa että en osaa olla ilman sitä tunnetta ! eniten minua on jäänyt kaivelemaan se että minä tein ekat oharit koska hän on sanonut kylläkin humalapäisssään että "me voitas olla yhes joulusaunas yms, jos vaan oisit vastannu puhelimeen" tämän se sano vielä kun seurusteli... hän on kanssa sanonut kun oli eronnut että tykkää minusta ja olen mahtava tyttö ja vakuuttu ettei ne ole kännipuheita, mutta uskoo ken haluu...Olen sanonut hänelle että haluaisin hänet ,mutta hän ei tiedä mitä haluuaa ja ymmärrän sen onhan hän vasta eronnut... mutta tuntuu niiin tyhmältä aina vaan odottaa ja luulla liikoja jos tästä ei koskaan tule mitään! monta kertaa olen yrittänyt unohtaa hänet,mutta en vaan voi ja alan jo voida fyysisesti pahoin hänen takiaan...ikäeroa meillä on yli 10 vuotta joten sekin voi olla syy kaikkeen tähän... mutta miten helvetissä voi unohtaa ihmisen vaikka sitä ei koskaan haluakkaan unohtaa?!on niin turhautunut olo ja tuntuu että olen työntänyt hänet pois luotani liialla hiillostuksella että mitäs nyt yms.. pahin pelkoni on juuri se....Ja tuntuu että kaiken on jo tehnyt mitä vaan voi...
miten voi unohtaa?
salr90
1
156
Vastaukset
- niinsemeneee
sun pitää vaan odottaa jos todella haluat hänet!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874028Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242891No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341311
- 10899
- 131875
- 6844
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750