oon v******inen ja sarkastinen yh-äiti. oon hankala, mustasukkainen, omituinen, hieman kyyninen ja kaiken lisäksi toivottoman ihastunu suhun. onpahan melkonen yhdistelmä. tee jotain ennenku pimahdan lopullisesti! pikkuiseni.
http://www.youtube.com/watch?v=26pu1JBTxqU
älä romantisoi mua liikaa ;))
5
279
Vastaukset
- mä vain
Pikkuisesi yrittää ymmärtää ja olla tukenasi kaikin tavoin. Oletko muuten katkera jostakin? Olen aika hyvälaatuinen ja pitkämielinen jos todella rakastan jotain todella syvällisesti, etkä ole noita mulle etkä yleensäkään, olet vain huono itseäsi arvostelemaan. Olet aina mielessäni. Haluaisin lähellesi tuoksut hyvälle.
- kiinnisuhun<3
en ole katkera enää mistään, elämä antaa ja elämä ottaa. ei mulla asiat oo varmaan vuosiin ollu näinkään hyvin ;)
oon mä pohjimmiltani kiltti, vähän liianki. tuen, ymmärrän ja kuuntelen. onhan se ihan mukavaa kun ihmiset luottaa ja uskoutuu niin töissä kun muutenki, vaikkakin hieman hämmentävää. mietin välillä mistä se johtuu? lähinnä halusin vaan kertoa että en ole niin yksiselitteinen mitä voisi luulla. välillä ottaa raskaasti päähän eräätkin ihmiset niin "siellä" kuin vähän muuallakin.
"siellä" mulla on yks ainoo luottohenkilö, jolla on muuten tutun kuulonen nimi ;)
no pitää kehitellä jostain rauhottavia ja lisähappea jos vaikka nähäänki jossain vaiheessa ;D (no vitsi oli...) voi hyvin. - mä vain
Kuin myös!
- Juha .
Ihana nainen sä oot ; )
- Olisihan
siinä sitten työmaata pitää kultsu hyvällä tuulella ja tyytyväisenä.
Ei tarvitsisi tylsistyneenä pyöritellä sormiaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064572Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293393No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452380- 391418
- 361343
- 381196
- 141102
- 1591026
- 27978
- 6944