Lupasin vetasta yhteen mummonmökkiin uudet äm-äm-jiit ja johto on noin reilun sentin paksuista. Kysymys kuuluu, että kun kuorin sen valkosen muovin siintä päältä pois, niin tulee näkyviin musta ruskea ja keltasenvihreä johto, niin pitääkö ne värilliset johdotkin kuoria??? Sen tiedän, että sokerinpalat ja apikot maalataan samalla värillä, kun johtokin on.
Kysymys tietäjille
6
103
Vastaukset
- ihan oikea sähkäri
Tossa alempana joku dille meinaa vetasta suolle äm-äm- jiit johtoa vaikka sinne kuuluu kummi päälusteinen sähköjohto (musta). kannatta kysyä ammattimiehiltä neuvoa, ennen kuin hytkyilee.
- suon sähköistäjä
No voi helvetti!!! Se oli läppää se mun viesti, en ollut tosissani.
- oikea suon sähköist.
Stanan tolvana, minun nikillä täällä sekoilet. MMJ:t suolle ja sillä siisti, teipaten vielä erivärisillä keviteipeillä.
- oikea suon sähköist.
Lisänä kysymys, mistähän sitä mustanväristä kumipäällysteistä MMJ:tä sais ostettua? Tosiaan itsekkin hiffasin, ettei valkoinen käy
- alkup.suon sähköist.
oikea suon sähköist. kirjoitti:
Lisänä kysymys, mistähän sitä mustanväristä kumipäällysteistä MMJ:tä sais ostettua? Tosiaan itsekkin hiffasin, ettei valkoinen käy
Suksi suolle tolvana. MMJ on valkoista muovipäällysteistä kaapelia jota vedän suolle ojien yli ja teippaan erivärisillä keviteipeillä männynkäkkäröihin.
- sinineuupuu
Teippaa yks sinisellä ku oot ostanu väärää kaapelia. Vittu et oot tyhymä...
:D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874088Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822- 11760
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756