Onkohan Johannamme nyt hiv-kantaja??
http://www.seiska.fi/viihdeuutiset/_a191317/johanna tukiainen kavin karibialla paniikissa sukupuolitesteissa/
Tuksulle Artolta HIV????
7
570
Vastaukset
- False11
Selvisiköhän sukupuolitesteistä mitään uutta? Sukupuolitautitestien tuloshan taitaa olla sivuseikka.
- Mimo Sept
Varo ettei Johanna lue tätä. On aika raskas väite.
- testit fuulaa
Vahingon ILO on paras ILO. Nyt se osuu ihan oikeaan suuntaan. Musamailmassa on toki ruskeenröörin heppuja ja osa menestyy edelleenkin hyvin.
- Osastonhoitaja
Ymmärrän hyvin vanhenevan ja ylipainoisen alkoholisti-prostituoidun tuskan kun elämän tarpeettomuus ja oma lahjattomuus käy selväksi. Myös tämä HIV-tartunta tekee nyt sitten elämän entistä vaikeammaksi hallita. Voi surkeaa lutka-parkaa.
- Markkinarako
Kuinka käy lahjattoman H0rakka Tukevaisen jos ei enää taudin takia voi ottaa suuhun lima-elintä? Maksaako Seiska eläkkeen?
- Mautonta
Markkinarako kirjoitti:
Kuinka käy lahjattoman H0rakka Tukevaisen jos ei enää taudin takia voi ottaa suuhun lima-elintä? Maksaako Seiska eläkkeen?
No jokos on tauti todettu vai? Eikös jutussa ollut että Tuksu pelkää saaneensa HIV:n , ei ole ollut mitään puhetta tuloksista. Siis onko sillä Artolla ja Tuksulla HIV vai pelkkää paskanjauhantaa?Tosi huonoa pilaa jos on tsoukkia.
- Tiedä häntä
Mautonta kirjoitti:
No jokos on tauti todettu vai? Eikös jutussa ollut että Tuksu pelkää saaneensa HIV:n , ei ole ollut mitään puhetta tuloksista. Siis onko sillä Artolla ja Tuksulla HIV vai pelkkää paskanjauhantaa?Tosi huonoa pilaa jos on tsoukkia.
>>Kuten olen myös juontanut, olen tehnyt keikkaa Julian kanssa, välillä yksin ja välillä kaksistaan Arton kanssa. Nyt vedimme tavallista rohkeamman esityksen kuin aiemmin, koska yleisö oli kertakaikkiaan niin innoissaan ja ravintoloitsijoiden pyyntö oli mahdollisimman eroottinen show.>Keuruun ja Saarijärven keikkamme olivat taas suuri menestys kuten aiemminkin, ravintolat olivat tupaten täynnä ja yleisö oli suorastaan hysteeristä.>Olen huomannut että jostain syystä olen erityisesti homoseksuaalien suuri idoli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242921No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760