Pitäisikö Veikkaus, Toto, RAY laittaa yhden katon alle?
Vilkaisin Veikkauksen tilinpäätöstä, ja jos ei käynyt lukivirhettä, niin 1,7mrd liikevaihtoa pyörittävä monopolilaitos tuottaa tulosta vain 0,5mrd.
Hurjasti kuluu siis voiteluainetta sisäiseen pyöritykseen.
Sulkeutuneesta RAYstä en viitsi edes arvella. Edustuskiinteistöt ja toiminnan kannalta täysin turhat juhlimiset puhunevat puolestaan.
Vai keksiikö joku, miksi monopolilla suojattu uhkapelimyynnin osaaminen pitää pirstoa eri organisaatioihin? Ja jopa sen muotoisiksi, ettei toiminta ole läpinäkyvää! Muuta salattavaa ei pitäisi olla kuin asiakastiedot.
Voisi tarkemmalla kulusyynillä joko kasvattaa jaettavia voittoja, tilittää niitä tuloksensaajille (kulttuuri, liikunta, hyv.tek.järjestöt yms.) tai molempia.
Yhden talon alle?
2
185
Vastaukset
- ööö..tota...
Ihan aluksi kannattaisi perehtyä liiketalouden termeihin.
" Tulosta kertyi tilikaudelta 503.7 miljoonaa euroa, jossa kasvua edelliseen vuoteen oli 34.9 miljoonaa euroa eli 7.5 prosenttia. Edellisenä vuonna yhtiön tulos oli 468.8 miljoonaa euroa.
Pääoman tuotolla mitattuna Veikkaus Oy:n kannattavuus oli erinomainen.
Balance Consulting " - Rane Hesasta
Ahneus kasvaa syödessä, kuten saamme huomata Veikkauksen, Ray:n ja Fintoton mielipiteistä.
Joka vuosi pitäisi liikevoiton olla edellisvuotta suurempi, vaikka näiden yhtiöiden pelitarjonta menee alaspäin kuin pyy maailmanlopun edellä.
Ottaisivat mallia vetokohdevalikoimaan näiltä euroopassa toimivilta vedonlyöntitoimistoilta, joilla on valinnanvaraa ja valikoimaa.
Nämä isot raviradat ihmettelevät, että miksi raveissa on vuosi vuodelta vähemmän pelaajia paikanpäällä.
No tietekin, eihän kukaan enää viitsi ajaa satoja kilometrejä vuodessa ja kiertää näitä raviratoja, kun totoaminen on siirtynyt nettiin.
Ei se ole mitään ilmaista, kun polttoaineisiin, pääsylippuihin ja syömiseen menee rahaa, jotka säästää, kun voi kotona istuskella nojatuolissa netin äärellä ja näppärästi siinä laittaa totopeli sisään.
Joskus olen ravipelejä pelanut, mutta en enää.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1653080Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3732091- 411881
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii431856Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321431Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931221- 541183
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul329993Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles114973Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53802