Totuus vanhoillislestadiolaisesta herätysliikkeestä on se,että siihen kuuluu monenlaista ja monen tyyppistä ihmistä. Nämä julki tulleet insesti ja pedofiili jutut on pilannu liikkeen maineen. Vl-liike saa toki syyttää itseään siitä,ettei myönnä tai halua myöntää näitä tapauksia. Nämä lapsiin kohdistuneet seksuaalirikokset ei toki ole ainoa "synti" mitä liikkeen sisällä on. Kaikkia asioita ei vain tuoda päivänvaloon. Ainakin minun perheessäni (olen ex lesta) käytettiin melko ahkerasti fyysistä väkivaltaa ja usein myös henkistä. Henkinen väkivalta oli helvetillä pelottelua. Vihan lietsominen "uskottomia" kohtaan. Eristäytyminen.
Kukaan terve ihminen ei pakota ketään uskomaan sillä tavalla. Täytyy olla jotain vikaa päässä,että raiskataan,hakataan,pelotellaan ja tehdään ties mitä..ja kaikki "uskonnon" tähden. Onneksi pääsin eroon siitä PERKELEEN lahkosta.
Kerron tässä yhden kyläreissun. Olin vielä silloin melko kakara, jotain alle 10v. Mentiin sitten kyläilemään toisen vl-perheen luokse. Kaikki meni hyvin, kunnes ykskaks muutamat niistä toisen perheen lapsista alkoi heitteleen kiviä minua ja mun siskoa kohti ja huusi "te ootte syntisiä!!". Koko juttu alkoi siitä kun siskoni sanoi "paska". Että noin aivopestyjä jotkut perheet ovat vl-liikkeessä. Mun mielestä se on erittäin SAIRASTA touhua.
Perkeleen luoma lahko
e9u0kj9e
3
63
Vastaukset
- Tämä on totta
Vl-herätysliike = saatanan valtakunnan Suomen osasto.
- Espoon Ossi
Kiitos tiedosta.
- tyhmempikin tajuaa
On siinä perkeleellä osuutta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1245211Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303688No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241594- 501588
- 411560
- 231481
Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv311411- 141312
- 291293