Seurustelen ihanan ihmisen kanssa. Silti pistän hänet koville.. heti suhteen alusta alkaen.
Erosin viime vuoden lopusta.. suhteessa minua petettiin ja valehdeltiin päin naamaa ja kohdeltiin kuin paskaa. Uskoin ja luotin loppuun saakka. Olin kyllä aavistellut koko suhteen ajan että tällä ei ole kaunista loppua, mutta jostain kumman syystä olin suhteessa kaikesta paskasta huolimatta.
Löysin uuden naisen melko pian. Rakastan tätä naista enemmän kuin osaan kuvaillakaan. Mutta suhdetta on varjostanut miltei sen alusta lähtien se, etten pysty luottamaan häneen. Ja syynä on ihana exäni. Hän vei luottamukseni parisuhteeseen. Ja jätti syvälle sisimpääni tunteen, että minua ei voi ehdoitta rakastaa ja että minua varmasti petetään.
Olen päässyt pikkuhiljaa paremmille vesille tunteitteni kanssa ja oppinut luottamaan. Mutta edelleen kannan sisälläni vihaa, jota purkaan kumppaniini :( Lukkaannun aivan järjettömistä syistä. En vaan tajua kun sisälläni vain kiehahtaa. ja kyseessä on todella pikku jutut.
Miten pääsen yli näistä vihan tunteista? Eron jälkeen olin niin täynnä vihaa, että purin sitä ulkopuolisiin ihmisiin. Ja tämä sama viha kytee edelleen...
Tuhoan ajan mittaan suhteeni naiseen, jonka kanssa tahdon viettää loppu elämäni :(
Huoh... miten saan vapaata tunteistani :'(
6
236
Vastaukset
- Erittäin paha juttu
tämän naisen kannalta.
Olet oikeassa, tulet tuhoamaan suhteenne.
Hän on täysin syytön siihen mitä toinen nainen sinulle teki ja nyt hän kuitenkin vastaanottaa kaiken paskan. - No eipä
hyvältä kuulosta.
- <<
Harmillista että menneisyys varjostaa teidän rakkautta
Tuollainen pettymys jättää jälkensä ja luottamus on tärkeintä suhteessa
Sinun kannattaisi kuitenkin miettiä ,haluaatko tuhota sun uuden suhteen (sun exäsi tekemillä virheillä) ,vain toivotko oikeesti ,että teidän välillä luottamus toimisi ja säilyisi .
Kaikki loukkamisesi ovat pelkoja ,yritä päästä niistä "möröistä" eroon . - vinkkiä.
Tuolla mustasukkaisuuspalstalla voi kanssa ajatuksia vaihtaa
- anna aikaa itelles
Se on sitä suhteesta toiseen pomppimista.. : /
- KivaKiva...
Kiitos vastauksistanne. Karu fakta tosiaan on se, että pilaan tämän suhteen, jos en muuta jotain itsessäni. Exäni loukkasi minua, ja on todella epäreilua antaa menneiden asioiden kasaantua nykyiseni harteille.
Olemme keskustelleet näistä asioista. Onneksi, koska muuten suhde olis jo mennyttä. Olen päättänyt sen, että enempää en avaudu naiselleni, vaan puran kiukkuni johonkin muuhun tekemiseen. En todellakaan anna menneiden pilata tätä. Rakastan naistani niiin paljon.
On aika siityä eteenpäin ja mennä virran mukana :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell342166Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.491757Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.1161597Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.1041306Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.761008Teit yllättävän siirron
Olet tähän saakka ollut tietyllä tapaa varovainen. Voi kai sanoa, että olemme kunnioittaneet toistemme rajoja. Tiedän,491002- 59905
Laita nyt se viesti
Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗54827Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd101793- 60778