Elämäni on aivan sekaisin. Miten tähän tultiin ja viikon sisällä? Olen seurustellut ihanan miehen kanssa reilu kolme vuotta, molemmat olemme eronneet. Suhde on vahva, mutta täynnä vaikeuksia, yksi suurimmista on miehen alkoholinkäyttö, joka on aiheuttanut minulle yhteisten sosiaalisten tilanteiden tyhjiön. Jo vuoden ajan olen aika ajoin miettinyt, mitä tästä tulee, onko enää järkeä..
Nyt elämääni tuli viisi vuotta siitä poissa ollut mies. Tapasimme, kun hän oli aikanaan naimisissa ja minä vapaa, nyt hän on eronnut. Hänessä on jotain täysin käsittämätöntä vetovoimaa, hän vie jalat altani ja on kuin huumetta. Hän "katosi" elämästäni kuitenkin tuolloin aiemmin parikin kertaa... Olemme molemmat samaa mieltä, että jotain on jäänyt kesken, joka pitää nyt katsoa loppuun.
Nyt mietin ja vietän unettomia öitä pohtien ratkaisua- voisiko meistä nyt tulla jotain? Vai katoaako hän taas jonain päivänä.
Miten valita oikea tie..
3
61
Vastaukset
- fallon
musta sun kannattaa noudattaa sisäistä "intuitioosi" eli kuunnella sisäistä ääntäsi. kumpaa tuletkaan katumaan myöhemmin enemmän: sitä, että jäit miehesi luo vai sitä, että lähdit tuon "huumamiehen" matkaan. kyllä sinä itse tiedät parhaiten mikä sulle on parasta/ mikä tuntuu parhaimmalta ratkaisulta. ei kannata kysellä muiden ihmisten mielipiteitä kyseisessä asiassa vaan noudattaa omia tuntemuksiaan, se on parasta.
- Tsamur.
Selvitä asiasi (suhteesi) selväksi nykyisen seurustelukumppanisi kanssa, ennen kuin lähdet seikkailemaan uuteen, nykyinen seurustelukumppanisi on kuitenkin ollut vuosia kanssasi ja olet hänelle hyvin tärkeä. Jos petkutat ja suhaat hänen selkänsä takana, ennen kuin reilusti jätät hänet ja lähdet vasta sitten katselemaan uutta, hän ei todennäköisesti kestä jos huomaa sinut raukkamaiseksi petturiksi. Petturuutta sinun suunnaltasi hän ei ansaitse.
Vielä kerran : Ensin päästetään vapaaksi entinen seurustelukumppani, sitten vasta katsotaan uutta! ! !- Tsamur vielä...
Tuohon kysymykseen vastaten "miten löytää oikea tie", eli valintatilanteessa täytyy aina miettiä miten hoitaa tilanteen sillä tavoin fiksusti, että aiheuttaisi vähiten kärsimystä heille jotka jättää jälkeensä.
kaikista raukkamaisimpia lienevät nämä jotka elämäänsä kyllästyessään alkavat täyttää sitä juonitteluista ja petkutuksista saamillaan kiihottavilla tunteilla, ja näitä tunteita moni erehtyy luulemaan elämää suuremmaksi huumaksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni1237130Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.
UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M1234934L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?
Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa664266TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a153463Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242261Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?2731691- 671465
Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581428Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä221406Osaako kukaan sanoa?
Mikä on syy siihen, että apulaisidiootti yrittää kaikin keinoin haitata kaikkea yrittämistä Ähtärissä? Nyttkin pilkkaa j581384