Voiko olla anemiaa tai jotain verenpaineeseen liittyvää, kun mulla on tällainen kummallisen kevyt ja painoton olo? Siis tuntuu koko ajan, että keho olisi jotenkin "kadonnut". Nielaisuakaan en tunne kunnolla, ja välillä tuntuu kamalalta syödäkin, kun en jotenkaan tunne päätänikään. Maatessa (ja väsyneenä) olo pahenee. Silloin on niin kevyt olo, etten välillä edes tunne hengitänkö vai en... Tunne kestänyt jo 6 kk. Lääkäriin olen huono menemään, koska miten tällaisen olotilan voisi muka selittää järkevästi? Alan olla jo ihan epätoivoinen.
Outo olo - anemiaa, verenpaineongelmia, vai mitä ihmettä?
4
83
Vastaukset
- Mhmm
Lisään vielä, että mulla on kyllä taipumusta paniikkihäiriöön, mutta ne kohtaukset tuntuvat erilaisilta. Verenpaineen mittasin, ja oli suunnilleen jotain 110/75-82. Ikää löytyy 25 vuotta.
- 11+10
Psyykkiseltä vaivalta ja/tai hermostoperäiseltä ongelmalta kuulostaisi...
- Mhmm
Voi olla... ajattelin vain esim. anemiankin mahdollisuutta...
- spaxdew
kyllä tuo tosiaan vaikuttaisi psyykkisperäiseltä vieläkun sinulla on taipumusta paniikkihäiriöön vaikka se ei sitä itsessään välttämätt olekkaan niin se mikä aiheuttaa paniikkihäiriötä voi myös aiheuttaa tuollaisia epämääräisiä oireita.
Tämähän nyt oli siis vain oma arvioni eikä välttämättä pidä paikkaansa mutta itsellä ollut kaikenlaisia vähän vastaavia oireita ja paniikki ahdistus oireita ja kaikkiin noihin helpotti sama ssri lääke eli nuo kaikki johtuvat luultavasti aivojen välittäjäaineiden häiriöistä kun serotoniiniin vaikuttavat lääkkeet niihin auttaa.
Eli vahvasti epäilisin psyykevaivoja mutta lääkärissä sinun ehdottomasti kannattaa käydä oli syy nyt sitten mikä tahansa ja siellä sitten voi selvitä jos onkin jotain fyysistä, lääkäri varmasti mittaa verenpaineet ja hemoglobiinitestissä selviää anemia vaihtoehtokin vaikka minusta tuo ei kummaltakaan vaikuttaisi.
Niin tosiaan se hermosto puoli on yksi vaihtoehto joka voisi olla.
Mutta mene ehdottomasti lääkäriin jos vaiva häiritsee se voi vaan pahentua pikkuhiljaa varmasti haluaisit päästä siitä eroon olipa nyt sitten mitä tahansa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 484046
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle131920Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom631385Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise951316Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.681205Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A51081- 47961
Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥28939Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti334930En haluaisi kaiken kuihtuvan pois
ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?40917