Kun sinulta on otettu lumbaalipuntiolla selkäydinnestettä , oletko huomannut
omassa olotilassasi muutosta huonompaan tai parempaan suuntaan ?
Itselläni ensimmäisellä kerralla se ei sattunut enemää kuin pikku tikjku sormessa / itikann pisto...olo oli kivuton jne ...Toisella selkäydinneste
keikalla ...3 x pisto ennenkuin sitä saatin ja osui se neula hermoon...8h myöhemmin olo oli kuin silloin "ennen" suht kivuton...mutta tuleekohan tuntemukset taas huomenna.. Kertokaa kokemuksista...outo asia/ kiinnostava..
Lannepisto / paine
Espoo66
1
269
Vastaukset
He vaan, minulle on tehty tuo lannepisto pari kertaa.
Ei tuntunut miltään ekana päivänä, tuntemukset tulivat vasta 2-3 päivänä.
Minulla oli selkäsärkyä ja vaikea istua ottaa hyvä nukkuasento kivun takia, oli huonoa oloakin, sekä verenpaineen lievää laskua.
Lääkäri suositteli kahvia ( kofeiinia ) tuohon, ja se auttoikin en tiedä mikä taika siinä oli? kahvia siis meni vain pari kupillista aamukahvin lisäksi.
Minulla on kestäneet oireet aina sellaiset viikon ajan, kun ne alkoivatkin.
Näin minulla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1802015
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1591727Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461686- 1231463
Liian paljon hylättyjä ääniä
Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus1561238Ikäero suhteessa
Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia501122Tiedän kyllä sen
Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen581000- 70899
- 15889
Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat
Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P26887