Kun sinulta on otettu lumbaalipuntiolla selkäydinnestettä , oletko huomannut
omassa olotilassasi muutosta huonompaan tai parempaan suuntaan ?
Itselläni ensimmäisellä kerralla se ei sattunut enemää kuin pikku tikjku sormessa / itikann pisto...olo oli kivuton jne ...Toisella selkäydinneste
keikalla ...3 x pisto ennenkuin sitä saatin ja osui se neula hermoon...8h myöhemmin olo oli kuin silloin "ennen" suht kivuton...mutta tuleekohan tuntemukset taas huomenna.. Kertokaa kokemuksista...outo asia/ kiinnostava..
Lannepisto / paine
Espoo66
1
358
Vastaukset 1
He vaan, minulle on tehty tuo lannepisto pari kertaa.
Ei tuntunut miltään ekana päivänä, tuntemukset tulivat vasta 2-3 päivänä.
Minulla oli selkäsärkyä ja vaikea istua ottaa hyvä nukkuasento kivun takia, oli huonoa oloakin, sekä verenpaineen lievää laskua.
Lääkäri suositteli kahvia ( kofeiinia ) tuohon, ja se auttoikin en tiedä mikä taika siinä oli? kahvia siis meni vain pari kupillista aamukahvin lisäksi.
Minulla on kestäneet oireet aina sellaiset viikon ajan, kun ne alkoivatkin.
Näin minulla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 901338
- 45717
- 20649
Sinisilmäiselle tutulle miehelle
Iltaisin ikävä pahenee ja olet usein mielessä. Toivon merkitseväni sinulle paljon. On ihan hirveän vaikeaa miettiä, mit48610- 53608
- 46579
- 76576
Nainen ... ala olemaan miehille täysin hyödytön
Otsikossa on paras neuvo jokaiselle naiselle, jonka hän voi koskaan saada. Moni mieshän ajattelee jo nyt, että naiset o132548Ylen typerät rinnastukset.
Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan184520- 41512