anteeksi kaikesta.
Hyvää yötä ja
25
331
Vastaukset
- et pääse helpolla
Saat luvan kertoa ennenkuin menet nukkumaan
keneltä pyydät anteeksi - withlove
Ihmiseltä jonka elämän olen nähtävästi pilannut tahtomattani. On niin paska olo nyt, että menen nukkumaan. Moi.
- et pääse helpolla
Ehkä pääset sitten,mutta huomenna on uusi päivä
hyvää yötä :D moi,moi... - withoutlove
Ei tuosta kukaan mitään tunnista.
- still alive
Olisiko käynyt niin,että vihtaasi on kustu :)?
Luulen niin.
Korpit perkeleet..
Mä voisin pyytää anteeksi ,etten kestänyt
ja nyt
Paska olo painukoon ivaloon .
Älä syytä itseäs siitä, kun syytön oot. - et pääse helpolla
withoutlove kirjoitti:
Ei tuosta kukaan mitään tunnista.
Sitä vain, että mitä pyysit anteeksi?
Kenen naisen sydämen särjit? miettii,miettii
- ???!!!
Ei se mitään. I love you, te amo, te Quiero! =)
- myöhäinen.
Yksi unohtui, vaikken aloittaja olekaan :)
- ???!!!
myöhäinen. kirjoitti:
Yksi unohtui, vaikken aloittaja olekaan :)
beso..beijo..=)
- myöhäinen.
???!!! kirjoitti:
beso..beijo..=)
Yksi kieli..!
- ???!!
myöhäinen. kirjoitti:
Yksi kieli..!
Ei se ymmärrä vaiks olis ilmaistu viidellä eri kielellä. ehkä vähiten espanjaksi...=)
- helppoja kieliä nuo
???!! kirjoitti:
Ei se ymmärrä vaiks olis ilmaistu viidellä eri kielellä. ehkä vähiten espanjaksi...=)
mistä sinä sen tiedät?
- ???!!
???!! kirjoitti:
Siis ehkä vähiten ymmärtää suomeks...=)
- yön yksinäinen
Ruotsiksi ja suomeksi et halunnut laittaa? Millä vieraalla kielellä hänelle se menisi parhaiten perille?
- ???!!
yön yksinäinen kirjoitti:
Ruotsiksi ja suomeksi et halunnut laittaa? Millä vieraalla kielellä hänelle se menisi parhaiten perille?
Hei haloo!! Turkkia tai venäjää se ainakin puhuu.. Tai viroa. Ihan suomea toivois..
- :)
???!! kirjoitti:
Hei haloo!! Turkkia tai venäjää se ainakin puhuu.. Tai viroa. Ihan suomea toivois..
Hihhh.. Minä puhun vain Murrrrrin kieltä!!!
http://kotomatrix.ru/images/lolz/2009/04/25/PW.jpg
:)
- .
heh.
- ZZZZZZZbuenos noches
Siis mitä sä naurat?
- Olisko syytä
tehdä jotakin muuta kuin kirjoitella täällä, pahennat tilannetta, jos tästä tietää.
- et saa anteeksi
En anna sinulle anteeksi, että peräännyit siinä vaiheessa, kun tunteeni syvenivät. Älä leiki enää mun tai muiden tunteilla. Loppukaneettiasi en olis uskonut sun suusta kuulevani, mutta ehkä sulla oli monta rautaa tulessa ja sait mut tarpeeksi loukkaantumaan, ja häipymään elämästäsi. Et ymmärrä että mun sydän itkee vieläkin, 10p
- Hah !
Onx joteski h-n typerää pyydellä anteeksi tietsikkatoosalta ?
- En ole leikkinyt
tavallani... halusin että tiedät millaisia ajatuksia minä käsittelin..
- Eipä väliä
Onko sillä anteeksiannolla mitään merkitystä?Tuskinpa.Rakkauden tunnustuksilla vielä vähemmän.Minä en tule ikinä uskomaan sanaakaan jutuistasi.
- millään mitään väliä
No ei ihme ettei joku kerro suoraan niitä jos asenne on noin vammanen.
Todella vittumasita tekstiä jollekin, taidat olla todella vittuimainen ihminen myös. - -
millään mitään väliä kirjoitti:
No ei ihme ettei joku kerro suoraan niitä jos asenne on noin vammanen.
Todella vittumasita tekstiä jollekin, taidat olla todella vittuimainen ihminen myös.Aina on niitä epäilijöitä, miksi joku voi mua rakastaa, ihan kun joku huvikseen toista rakastaisi ja täällä kirjoittaa. Todella vittumaista on oikea sana, siis todella sitä. Toiset vähättelee ja haluaa tehdä vain pahaa oloa. Tuolla menolla toinen kuoppaa helposti tunteensa, mitä joku sanoo mitättömiksi. Kun tietäsi keneltä tämäkin kommentti on. Jos olisi munaa oli nainen tai mies edes laittaa tunnisteita, jos ei muuta väylää ole. Joillekkin voi olla erittäin vaikeaa ottaa yhteyttä vaikka siihen olisi mahdollisuus. Eipä väliä, kertoo juuri siitä välinpitämättömyydestä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944263Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293233No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452350- 351358
- 10949
- 141948
- 6904
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12842Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11780