Auto-onnettomuus Rantakylässä

astall

Koska missään uutisissa ei vielä ole tästä, niin joudun nähtävästi uutisoimaan itse. Vakavan näköinen auto-onnettomuus sattui tänä pe-iltana Joensuun Rantakylässä, tien nimeä en tiedä. Ajoin paikan ohi vasta tapahtuman jälkeen, joten en nähnyt itse onnettomuutta. Vihertävä (?) henkilöauto oli metsässä, ja erittäin huonossa kunnossa. Näytti siltä, että se olisi lentänyt tai kierinyt pitkän matkaa. Sähköpömpeli oli kaatunut, sekä liikennemerkki vahingoittunut. Pelkäämpä, että joku kuoli, koska auto oli niin huonossa kunnossa. Paikalla oli poliisi, ohikulkijoita, toimittajan näköinen kameramies, paloauto ja sairasauto.

Olitko paikalla? Mitä tapahtui? Viimeistään huomisen uutisista saamme tietää.

8

1075

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • blacksquirrel

Poliisit olivat ajaneet autoa takaa ympäri rantakylää, latolankadulla auto oli yritetty pysäyttää piikkimaton avulla. Kuljettaja n.30v? mies menetti ajoneuvon hallinan(ilmeisesti 90-luvun mondeo?) ajaessaan utrantietä utran suunnasta jukolankadun ja utrantien risteyksessä. Auto raivasi tieltään liikennevalotolpan, liikenteenjakajan, valopylvään ja sähkömuuntajan ja auto ilmeisesti syttyi lopulta vielä tuleen. Henkilö vahingoista ei tietoa. Oli meinannu kaverin kylkeen ajaa jossain vaiheessa. kaikenlaista sakkii liikenteessä. On meinaan sivulliset vaarassa tommosessa touhussa.

• Nyt on..

kuljettajana ollut täydellinen idiootti, ja varmastikin tulee vielä moneen kertaan miettimään että olisi kannattanut suosiolla pysähtyä koska silloin olisi päässyt pienemmällä rangaistuksella, sillä alkoholia ei kovin paljon kuitenkaan ollut veressä.
      Kallista hulluutta..siinä meni auto ja lisäksi tulee erilaista muuta korvattavaa.

• ..ja tietysti..

itse uutinen unohtui..
        ----------------------------------------------------------------------------------------------------------
        Rattijuoppo pakeni poliisia - auto katolleen

Lauantai 18.6.2011 klo 09.41

48-vuotiaan liperiläismies törmäili autollaan tolppiin, puuhun ja sähkökaappiin Joensuun Rantakylässä perjantaina kello 22:n jälkeen.
        Auto romuttui lunastuskuntoon.
        Auto romuttui lunastuskuntoon. (LUKIJAN KUVA.)

Poliisipartio näytti autolle pysäytysvaloa Siihtalassa Utrantiellä. Mies ei pysäytysvalosta välittänyt vaan kiihdytti karkuun Rantakylän suuntaan, jossa hän ajoi huomattavaa ylinopeutta.

Jukolankadun ja Utrantien risteyksessä mies suistui viherkaistalle katkaisten valopylvään, liikennevalo-opastimen. Auto törmäsi sähkökaappiin jonka jälkeen auto lensi katolleen ja törmäsi puuhun.

Mies puhalsi 0,65 promillea, ja hänet vietiin ambulanssilla Tikkamäen terveyskeskukseen tarkastettavaksi.

Auto vaurioitui hinauskuntoon.

IL
        ----------------------------------------------------------------------------------------------------------

• Dhc

Miksi kännisen ulosajosta pitää uutisoida? Jos koet uutisoinnin velvollisuudeksesi ja jos tästä pakko-oireesta aiheutuu sinulle haittaa, konsultoi lääkäriä. Neurooseja ja pakko-oireita voidaan poistaa asiantuntevalla hoidolla.

• Siinä tuli

kommentti itse ulosajajalta, taikka joltain toiselta idiootilta joka on syyllistynyt vastaavanlaiseen tekoon.
        Kukaan normaalijärkinen kansalainen ei käy puolustelemaan rattijuoppouteen syyllistyneitä, ja mikäli jokin asia ei uutisoinnissa miellytä niin ymmärtää olla syyttämättä siitä kirjoittajaa. Joillakin vaikuttaa olevan älykkyysosamäärä niin alhainen ettei kykene edes tuollaista asiaa ymmärtämään.
        Loppu.

• .

Rattijuopoilla on monia ongelmia

" rattijuopot ovat joukkona taustaltaan moniongelmaisia, joilla runsas alkoholinkäyttö muodostaa keskeisen ongelman ja rattijuopumus on pidemminkin sen seurausta,” sanoo tutkimusryhmän vetäjä liikennepsykologian professori (emeritus) Esko Keskinen.

• Ei pidä yleistää

Esko keskinen saa sanoa, mitä sylki suuhun tuo ja on helvetin VÄÄRÄSSÄ!!! Olin itse kerran rattijuoppo, pakenin väkivaltaista miestä maistissa. Silti en ole edelleenkään alkoholiongelmainen eikä muitakaan ongelmia ole ilmaantunut, kun pääsin psykopaatista eroon. Valtakunnassa kaikki hyvin ;)

• En nyt..

ihan noin sanoisi, sillä ihan kevyin perustein ei tutkijat kirjoituksiaan julkaise mikäli he eivät pysty niitä todistamaan, toisin kuin Suoli24 palstojen käyttäjät!
        Aivan varmasti takana on sadottain tapauksia ja niiden taustojen läpikäymistä joita asianomistajiin liittyy.
        Kyseinen tutkimus on kylläkin tehty niistä tapauksista missä rattijuopon teon seurauksena on ihminen saanut surmansa, joten aivan välttämättä se ei päde jokaikiseen kohteeseen yhtään sen enemmän kuin mikään muukaan tutkimus maailmassa koska sellaista on mahdoton tehdä!
        Yleispätevyydeltään se on kuitenkin varmasti paikkansa ansainnut, ja jos joku tapaus ei kerrottujen totuuksien kaavaan sovellukaan, niin se ei todellakaan tee tutkimuksesta yhtään huonompaa.
        Tämä tulisi hieman yksinkertaisempienkin ja kouluja käymättömienkin ihmisten ymmärtää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      126
      5334
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      31
      3842
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2480
    4. Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan

Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv
      Maailman menoa
      37
      1972
    5. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      24
      1694
    6. Minulla ei ole ketään muita

Enkä halua ketään muita kuin sinut.
      Ikävä
      24
      1693
    7. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      41
      1630
    8. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      50
      1608
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      29
      1443
    10. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1362
    Aihe