mulle käy niin, että käsistä lipuu ihminen, minkä tiedän tulevan kaduttamaan.
o t s i k k o
18
358
Vastaukset
- sähistelijä...
Älä päästä sitä lipumaan vaan ota siitä kiinni ja sano sille ettet lipua minnekkään. Mutta se täytyy sanoa niin että ihminen sen itse ymmärtää. Vai haluatko itse luopua tuosta ihmisestä. Kannattaisiko miettiä vielä. One life...
- voit ihan hyvin
No, laita sitten tunnisteita, että tietää hän että olet tosissas lipuumisesta....
Jotain muutosta silloin voi olla ehkä tulossa, jos hyvä säkä on :)- n i m i m e r k k i
hän on vaalea mies
puolessa välissä kymppejä - villisti arvaan
n i m i m e r k k i kirjoitti:
hän on vaalea mies
puolessa välissä kymppejä35 siis?
- mieti nyt vähän...
villisti arvaan kirjoitti:
35 siis?
Eihän puolesta välistä kymppejä ole 30-40 vaan...
- arvuuttelija
50?
- :)
Haluatko vitsin??!!
Ei ole lihavia naisia on vain kapeita ovia!!!
http://kotomatrix.ru/images/lolz/2009/04/25/t0.jpg
:) - XL
Anna mennä uusia löytyy
- Kielioppi kunniaan
Jos tietää jo etukäteen, että käsistä on lipumassa ihminen, jonka takia ei tule muuta kuin katumusta, niin eikö se ole parempi, että sellainen poistuu ennen kuin mitään alkaakaan?
- n i m i m e r k k i
Olen samaa mieltä siinä että kielioppi kunniaan.
Ja senpä takia aloitusviestissä lukee:
"käsistä lipuu ihminen, minkä tiedän tulevan kaduttamaan"
sen sijaan että siinä lukisi:
"käsistä lipuu ihminen, jonka tiedän tulevan kaduttamaan".
Pronominien "joka" ja "mikä" perusero on se, että "joka" viittaa edelliseen sanaan, "mikä" koko edelliseen lauseeseen.
Luulin että tuon eron huomaa. Mutta taisin olla väärässä taas.- kolmas mielipide
Parempi ilmaus voisi olla:
"Mulle käy niin, että käsistä lipuu ihminen. Tiedän, että tämä tulee kaduttamaan minua."
Symppaan kyllä kielikeskustelusta huolimatta. Minunkin käsistäni lipui yksi tärkeä ihminen ja tuntui etten voi sille helvettiäkään. Ja olen katunut kovasti. - Neljännen näkkileipä
kolmas mielipide kirjoitti:
"Mulle käy niin, että käsistä lipuu ihminen. Tiedän, että tämä tulee kaduttamaan minua."
Symppaan kyllä kielikeskustelusta huolimatta. Minunkin käsistäni lipui yksi tärkeä ihminen ja tuntui etten voi sille helvettiäkään. Ja olen katunut kovasti.Jos kielitieteilijät pääsisivät vauhtiin, niin korjaisivat nou kaikki:
Mulle käy nyt niin, että käsistäni lipuu ihminen, mitä tulen katumaan.
:)) - pahustavaa
Symppaan kyllä kielikeskustelusta huolimatta. Minunkin käsistäni lipui yksi tärkeä ihminen ja tuntui etten voi sille helvettiäkään. Ja olen katunut kovasti.sitä on liikkeellä... :(
- Hyvät hyssykät!
Symppaan kyllä kielikeskustelusta huolimatta. Minunkin käsistäni lipui yksi tärkeä ihminen ja tuntui etten voi sille helvettiäkään. Ja olen katunut kovasti.Ei mikään ihme jos ne ihmiset lipuvat käsistä kun täällä kiistellään kielioppiasioista?
- n i m i m e r k k i
Neljännen näkkileipä kirjoitti:
Jos kielitieteilijät pääsisivät vauhtiin, niin korjaisivat nou kaikki:
Mulle käy nyt niin, että käsistäni lipuu ihminen, mitä tulen katumaan.
:))Aika pahan laitoit, mutta kun sitä kielen päällä tovin pyöritteli, niin:
voiko sellaista asiaa katua johon ei oikeastaan ole syypää?...
Siis puuttumatta nyt lipumisen syihin, mutta lipuminen antaa vähän sellaisen kuvan asian tolasta ettei vaikutusmahdollisuuksia ole.
:) - -poksu-
Hyvät hyssykät! kirjoitti:
Ei mikään ihme jos ne ihmiset lipuvat käsistä kun täällä kiistellään kielioppiasioista?
Onhan sitä muutakin elämää jahtaamisen ohella.
- neljännen näkkil
n i m i m e r k k i kirjoitti:
Aika pahan laitoit, mutta kun sitä kielen päällä tovin pyöritteli, niin:
voiko sellaista asiaa katua johon ei oikeastaan ole syypää?...
Siis puuttumatta nyt lipumisen syihin, mutta lipuminen antaa vähän sellaisen kuvan asian tolasta ettei vaikutusmahdollisuuksia ole.
:)ajattelin myös tota samaa ja omaa tilannettani. Annan lipua tilanteen ohi, kun en saa kuitenkaan miestä kokonaan omakseni. Voisin pysäyttää ehkä lipumisen, mutta en halua. Haluaisin uskoa kyllä rakkauteen ja ko mieheen.
Joskus jos jää ihmettelemään eikä tee mitään, voi tilanne lipua ohi, eli siinä mielessä voi kyllä vaikuttaa. Rakkauden edessä pitää olla nöyrä ja kun on valmis rakkauteen, löytyy nöyryyttäkin niin, etä ei koko ajan ajattele omia tarkoitusperiään ja tarpeita, vaan antaa virran viedä..
- 307
Pystytkö tekemään jotain, että hän lipuisikin sinun syliisi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770