Olen ihastunut sinuun mies, vaikka minun ei ole korrektia ihastua sinuun. Sinussa on vain jotain selittämätöntä mikä vetää ajatukseni sinuun jatkuvasti, aloitetta en voi tehdä koska pelkään reaktiota häneltä sekä kaikelta siltä jota minä hänelle edustan.
Jossain toisessa todellisuudessa en odottaisi hetkeäkään, mutta toistaiseksi näillä mennään eteenpäin, hiljaisesti kohdaten;
I am, a little bit insecure, a little unconfident
Cuz you don't understand I do what I can
Sometimes I don't make sense
I am, what you never wanna say, but I've never had a doubt
It's like no matter what I do I can't convince you for once just to hear me out
So I, let go watching you turn your back like you always do
You face away and pretend that I'm not
But I'll be here cause you're all that I've got
Mahdoton ihastuminen ja vihastuminen
passmeby
2
410
Vastaukset
- 9+1=10
Siis tämä viesti olisi voinut olla minun kirjoittamani, ihan samat tuntemukset minulla ja vastaava tilanne! Ja vielä Linkin Park...
Sympatiaa sinulle. :) - Passmeby
9 1=10;
Sattui niin somasti, että olin yllättäen torstaina tämän herran kanssa Linkin Parkin keikalla ja äh, ei se vaan ole mahdollista, joten en sitten siinäkään yhteydessä rohkaissut mieltäni ja sanonut jotain. Ärsyttää oma epävarmuus, vaikka järkevästi ajatellen- ei kai se voisi olla edes mahdollista :( Symppikset takaisin :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874048Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242901No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341311
- 10899
- 131875
- 6864
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750