Tossa on sen kuva ilman meikkejä ja muokkausta. http://members.surfeu.fi/kuvanjako/GilmanM.JPG ei loppujen lopuksi niin komee kuin "kansikuvissa" tai no aika ruma jos voisi sanoa.
Kyllähän tietokoneilla saadaan jopa pultsarista komee...
Kuva ilman meikkejä
Yökiitäjä
7
757
Vastaukset
- Kid of Metal
En saa nauruani loppumaan...
- Yökiitäjä
Mutta G se on! just se Suomalinen pikkupoika
- hihhuli
Yökiitäjä kirjoitti:
Mutta G se on! just se Suomalinen pikkupoika
tuol antti tuisku kohas se oli kyl "antti tuisku" et aika saman näkösii nää suomen julkkikset! xD
- Yökiitäjä
hihhuli kirjoitti:
tuol antti tuisku kohas se oli kyl "antti tuisku" et aika saman näkösii nää suomen julkkikset! xD
Saiskos saman Suomeskis
- Berius
Mitä koitetaan saavuttaa, kun skannataan lehdestä tuollaisilla resoilla?
- Kiki
Sehän se bilteman sivun 390 sadetakkimies
- minä
Oot laittanu oman kuvas nettiin. onks nuo jotku sun kotisivut vai?? heh heh........
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824747- 1842063
- 1321752
- 1741390
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161251- 351086
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj16987- 78983
- 52966
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh288940