Kuntien työpaikat jaetaan puoluekirjan mukaan - ei ole varmaan mikään salaisuus. On jaettu ja jaetaan edelleen plus tuttavien lapsille ja tuttaville, kesätyöpaikkoja myöten. Muilla ei ole jakoa ja jalansijaa.
Kunnat eivät kuitenkaan kirjaa jäsenkirjatietoa tietokantaansa.
Eikö tässä ole jokin ristiriita? - kun jokainen tietää, että kunnissa paikat jaetaan puoluettain jne.
Miksi kuntalainen ei saa mistään tietää minkä puolueen madaatilla kukakin on työnsä saanut?
Salailu ja sidonnaisuuksien tietoinen salaaminen ei voi enää Suomessa jatkua.
--- Missä Yleistä puolueista - palsta?
minkä jäsenkirjan ottaisin?
7
<50
Vastaukset
- Perseestä koko touhu
Älä ota mitään,sillä sinunkin pikku kuntasi saatetaan liittää isompaan kuntaan piakkoin.Mikäli otat "väärän" jäsenkirjan saat kärsiä loppuikäsi seurauksista.Yritä olla puolueeton ja pure kiukkuasi vapaalla,sillä puoluemafiaa ett pääse karkuun työpaikallasi.Kun vihdoin pääset eläkkeelle voit vapaasti haistattaa koko yhteisölle ja lausua suorat sanat ko systeemin toiminnasta.Siinä menevät paatuneimpienkin pyrkyreiden naamat peruslukemille.
- Kataisen juoksupoika
Sai hyvän jopin juuri. Päättele siitä? Demujen suuri suojatyöpaikkakiintiö jo aika täysi!
- Ekonomi -77
Minä ja moni kollega kokeiltiin pääseekö valtionhallintoon ilman valtakirjaa, ei pääse eli tätä maata johtaa MAFIA.
Nuoret paetkaa tai menkää vapaille markkinoille!!!!!!!!!!!!!!!!!!- DI -66
Sama huomio, hoffa menoa.
- Kunta politrukki
DI -66 kirjoitti:
Sama huomio, hoffa menoa.
Ilman kirjaa olet älyllinen riski.
- samaa nappia!
Kunta politrukki kirjoitti:
Ilman kirjaa olet älyllinen riski.
Hallitustakin vaaditaan painaman samaa nappia. Olet itse mitä mieltä hyvänsä!
- sama virsi
samaa nappia! kirjoitti:
Hallitustakin vaaditaan painaman samaa nappia. Olet itse mitä mieltä hyvänsä!
Eikä pelkästään hallituksen vaan myös oppositon kumileimasimet toimivat tärkeissä äänestyksissä yleensä puoluekurin alaisina vaikka asia olisi kuinka vastenmielinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874188Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293163No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10929
- 134921
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770