Mulla on helvetin tylsää yksin. Vettäkin sataa joten ulos ei jaksa lähtee yksin.
Puhelinkaan ei oo soinut viikkoihin. Naapurin neitokaan ei ole kotona et vois kaljalle mennä. Kai sitä joutuu sit yksinään olee koko viikonlopun. Veljen luo en jaksa mennä kun se juo alkoholii jo toista päivää ja sil on muija niin en jaksa kattoo niiden kuhertelua. Itellekkään ei oikein alkoholi maistu ja yksin ei jaksa juoda. Että sellanen viikonloppu mulla.
Kaksin olis parempi
2
112
Vastaukset
- yksinäinen neito
Mäkin oon yksin... Tai on mulla mies, mutta yövuoroissa joten se nukkuu päivät. Mä oon masennuksen takia sairaslomalla, ei oo kavereita, ei sukulaisia ei ketään kenelle mennä kahville tai muuta. Tää yksinäisyys jotenkin vie kaikki voimat. Raastavaa kuunnella kuinka ihmiset suunnittelevat juhlia yms. ja mä olen yksin. Mäkään en jaksa juoda, siitä ei seuraa hyvää kun oon yksin kotona. Mies painaa töitä ja välillä viettää ystäviensä kanssa poikien iltoja. Mulla ei ole ketään tyttökaveria, kenen kanssa mä voisin viettää tyttöjen iltoja. Päivät menee kotona, ulos en uskalla lähteä. Ei siellä ees oo mitään tekemistä kun ei ole rahaa.
- yksin aina
Mä en ole masentunut onneksi enkä masennu. Olen positiivinen ja vahva luonteeltani. pidän kunnostani aika hyvää huolta vaikka ylipainoo onkin 7kg.
Urheilen aika säännöllisesti. Poljen kuntopyörää ja muutenkin ulkoilen. Siltin ei ole ketään kenen kaa jutella. Sulla on sentään poikaystävä mut mul ei oo ketään. Ei edes vanhempia eikä mun sukulaiset oo pitäneet yhteyttä 15 vuoteen. Mulla on periaatteessa kaikki muu hyvin mut ei vaan oo ketään sellasta kaverii kenen kaa tekis jotain. Juhannuskin tulee. Taidan mennä apulantaa yksin kattelemaan kun ei oo muutakaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1345432Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella313892No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452490Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv392067- 241833
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv251739- 411660
- 511621
- 301574
- 401536