saanut lainaa yksityishenkilöltä?
Aika vaikee ois uskoa että on saanut.
Onko täältä kukaan oikeasti....
19
200
Vastaukset
- justiinsajoo0980
vähän kyllä kanssa epäilen
Tuskin, mutta miksi olisikaan. Eihän tämä mikään pankki ole vaan keskustelufoorumi.
- sinisilmäinen?
Minä lainasin, mutta en ole saanut senttiäkään takaisin, vaikka oli pätevä velkakirja.
- Vihreesilmäinen
Et voi olla tosissasi, että olet jollekin täällä lainannut rahaa???
- Velkakierre.
Ei ole kysyjissä oikein ollut sellaista, jolle järkevä ihminen uskaltaisi lainata. Yleensä vakuudet puuttuvat tai ovat laadultaan huonoja, esimerkiksi kulutuselektroniikkaa.
Tällä viikolla tosin yhdellä kyselijällä oli vakuudeksi sopivia tontteja, mutta hän taas ei tiennyt paljonko tarvitsee lainaa.- Omistan koko Espoon
En kyllä usko, että täällä tonttien omistajia pyöriin lainaa hakemassa.
Jos tontit ovat jonkun arvoisia eivätkä kiinnitettyjä, niin pankista saa edullisempaa lainaa kuin yksityiseltä.
Tai sitten ei ole tarkoituskaan maksaa takaisin ja voihan olla, että tontit olivat viime yön märkä uni
- Lainaaja mies
Mä sain. Kiitos lainaajalle.
- Jospakuitenkin
Olen saanut täältä lainaa, ja maksanut asiallisesti takaisin. Ja ei se niin yksinkertaista ole että kun on omaisuutta niin pankki lainaa....merkinnät tuntuvat painavan pankissa paljon enemmän kuin velaton omaisuus....
- antaja LIISA
sain lainaa hyvä palvelu täällä kun antaa hyvät vakuudet. rahaa tulee heti
- Vakuuskylläseksiei
antajaLiisa....eipä tainnut pelkillä vakuuksilla lähteä?????
- foorumilaina korko0%
sain lainaa....ja ehdot on paremmat kuin pankissa.
Nykyään lainaan täältä aina kun vaan rahaa tarviin. Tää on helpoin, nopein ja vaivattomin tapa hakea lainaa....ei enään tarvii pankkiin varata aikaa ja mennä sinne juttelee asiasta....
tää on nykyaikaa tää kun on netti ja tällänen keskustelufoorumi, niin on paljon paljon helpompaa saaada täältä. en enäään käytä pankkeja tai mitään vippejä... keskustelufoorumin laina on paljon nopeempi ja ei tarvii edes olla luottotiedot kunnossa..... kiva että tää toimii niin hyvin. - Josrahallaihanvaan
Foorumilaina....maksatko korot seksillä??? Koska se on tuntunut olevan ainoa
tapa saada lainaa täältä!! Seksillä olisin minäkin jo saanut vaikka kuinka isoja summia....- *#¤%&"#
Se onkin varmasti paras tapa. Minä sanin pantiksi kultakoruja, jotka paljastuivat lopulta pelkäksi rihkamaksi. Rahat meni ja pelkkää paskaa jäi käteen.
- Kyyneleetsilmissä
No tonttimaa on tonttimaata.....mutta se ei kelpaa, eikä korko rahalla!!! Melkein jo seksiin suostuin, mutta sitten tuijottelin pientä tytärtäni ja totesin etten sittenkään voisi sitä tehdä!!!
- Asiallinen hoito
Olisiko tuo nyt sitten niin iso asia jos omia luonnonvarojasi käytät taloutesi kohentamiseen? Vieras paikkakunta, hotelli tms, asiallinen siisti lainanantaja ja vaikka silmät kiinni olisit maksuvaiheen kestäessä? Kenties saisit pitkäaikaisen tukijan itsellesi ja tyttärellesi.
- Ihanrahallavaan
Olisin saanutkin, mutta valitettavasti en todellakaan voisi katsoa sen jälkeen itseäni peilistä, enkä tytärtäni silmiin. Valitan, mutta en todellakaan pysty omaa luonnettani ja omia arvojani muuttamaan, vaikka niin hetkellisesti epätoivoisena luulinkin.....
- hmmm....
En lainannut mutta lahjoitin rahaa muutama vuosi sitten eräälle köyhälle sairaseläkkeellä olevalle henkilölle joka oli minulle entuudestaan tuntematon.
Yllätyin kun joulun jälkeen tuli sähköposti missä hän pyysi tilinumeroani jotta voisi maksaa takaisin. Vastasin että kyse oli lahjasta eikä lainasta. Ja lahjoja en pyydä takaisin. Mutta laina on laina joka aina maksetaan takaisin.- Ihanrahallavaan
No minä en ole hakemassa lahjaa, vaan ihan lainaa.....ja lainaehdoista olen ollut valmis neuvottelemaan, mutta ainoa ehtoni on ollut ei korkoja seksillä....siihen se lainansaanti on aina sitten tyssännytkin.....
- aikuisten oikeesti
Ihanrahallavaan kirjoitti:
No minä en ole hakemassa lahjaa, vaan ihan lainaa.....ja lainaehdoista olen ollut valmis neuvottelemaan, mutta ainoa ehtoni on ollut ei korkoja seksillä....siihen se lainansaanti on aina sitten tyssännytkin.....
Nopeammin saat neuvottelut käyntiin tarjoamalla lainalle vakuutta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064572Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293393No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452380- 391418
- 361343
- 381196
- 141102
- 1591026
- 27978
- 6944