Afrikalaisten piispojen palkat ovat alle 120eur/kk vaikka on tohtorin tutkinto. Papit alle 100 eur /kk mihin rahaa menee? Järjrstön työntekijat saavat yleinssä avustustavaroita ilmaiseksi omaan käyttöön ja rikastuu vaan. Mummot ovat vuosi kausia lahjoittanut omaisuuttä väärikäyttäjille.
Kuka valvo ja kuka on vastuussa?
Kaikki apurahaa ja avustustavaroita ovat suuri miinus.
3
144
Vastaukset 3
- kndkjbd
Jos suomalaisen järjestön kautta lahjoitat niin kaikki työntekijät nauttivat kylläkin suomalaista palkkaa päivärahoineen. Siinä paljon paikallisen papin liksa paina. En kyllä muutenkaan tajua mitä viestisi tarkoittaa tai miksi se on tällä palstalla.
- työtön yrittäjä
Pitäisikö perustaa joku oma avustusyhdistys? Vois kerätä rahaa vaikka kodittomille pandoille tai jotain...
Ottaisin vain itselleni 3000-4000€/kk palkan, toimistovuokran, toimistohuonekalut, auton, jne... ja jos jotain tämän jälkeen kerätyistä rahoista jäisi jäljelle, niin voisin lahjoittaa ne vaikka itse pirulle... evvk.
Olisi ainakin työ ja palkka!
- dfjdhsjdhjs
työtön yrittäjä:
mä oon mukana!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.742435Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt372017- 1021256
- 491022
- 94937
Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.26867- 31755
Äimän käki
Olen vähää vaille viisikymppinen mies, ja olen elellyt ilman parisuhdetta parisen vuotta. Nyt vihdoin ja viimein tuntuu,154748- 41695
Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?56608