Kofeiiniton kahvi.

tangotyttö45

Kävin tukholmassa ,ostin sieltä laivalla juomaani nescafe lyx kofeiinitonta kahvia. Tavallista kun en voi juoda.Todella hyvää ja voin juoda vaikka kaksi kupullista eikä närästä. Onko kenellekkään tietoa saako tätä suomesta. Porista en ole ainakaan löytänyt.

7

7556

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lidl kahvi

Lidlin kofeiiniton on myös hyvänmakuista iltakahvia ja edullista, kova kilpailija nescafelle. Se on hämäävästi punaisessa purkissa ja sitä on vahingossa tullut otettua jo 2 purkkia, kun tarkoitus oli ottaa kofeiinillista (keltaisessa purkissa ja jotenkin aina ajattelee että punainen olisi vahvempaa).

• Anonyymi

Olikos se sitä, joka sisältää vähän kofeiinia, vaikka kofeiinittomana myydään? Se mainitaan siellä purkin kyljessä? Joskus ostin....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olikos se sitä, joka sisältää vähän kofeiinia, vaikka kofeiinittomana myydään? Se mainitaan siellä purkin kyljessä? Joskus ostin....

Kaikki kofeiinittomat kahvit sisältävät jonkin verran kofeiinia. Yleensä n. kuitenkin vain pari milligrammaa per kuppi.

• decaf
    • Anonyymi

Olen alkanut raskauden vuoksi juomaan kofeiinitonta kahvia. Eri versioita kokeiltuani parhaimman makuiseksi sanoisin ruotsalaisen Zoegasin kofeiinittoman suodatinkahvin. Matkustaessa olen pakannut matkaan tuota Nescafen kofeiinitonta pikakahvia,niin ei jää sumpit juomatta :) toki monesta kahvilasta saa ainakin chai-lattea,jos ei muuta kofeiinitonta ole tarjolla.

• Anonyymi

Lidlin kofeiiniton kahvi Decaf , jota ostin tarjouksesta 2 pkt 8 eurolla . Ei se ehkä mitään huippua ole , menettelee kyllä , ongelma on siinä se , että kahvi on jauhettu hyvin hienoksi ja keiton aikana ei tahdo valua läpi suodatinpaperista .

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      95
      1503
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      54
      1043
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      399
      905
    4. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      163
      880
    5. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      124
      737
    6. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      56
      733
    7. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      678
    8. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      645
    9. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      57
      641
    10. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      76