Kävin tukholmassa ,ostin sieltä laivalla juomaani nescafe lyx kofeiinitonta kahvia. Tavallista kun en voi juoda.Todella hyvää ja voin juoda vaikka kaksi kupullista eikä närästä. Onko kenellekkään tietoa saako tätä suomesta. Porista en ole ainakaan löytänyt.
Kofeiiniton kahvi.
6
6713
Vastaukset
Suomessa tota Nescafe Lyxia ("Luxury") vastaa mun mielestä Nescafe Kulta -sarja
(http://www.nescafe.fi/products.html), josta löytyy siis myös kofeiiniton vaihtoehto.
Jos ei lähimarketista löydy, niin kannattaa katsella netistä, esim. http://www.kahvilusikka.fi/tuotteet/nescafe-kulta-kofeiiniton-100g- lidl kahvi
Lidlin kofeiiniton on myös hyvänmakuista iltakahvia ja edullista, kova kilpailija nescafelle. Se on hämäävästi punaisessa purkissa ja sitä on vahingossa tullut otettua jo 2 purkkia, kun tarkoitus oli ottaa kofeiinillista (keltaisessa purkissa ja jotenkin aina ajattelee että punainen olisi vahvempaa).
- Anonyymi
Olikos se sitä, joka sisältää vähän kofeiinia, vaikka kofeiinittomana myydään? Se mainitaan siellä purkin kyljessä? Joskus ostin....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olikos se sitä, joka sisältää vähän kofeiinia, vaikka kofeiinittomana myydään? Se mainitaan siellä purkin kyljessä? Joskus ostin....
Kaikki kofeiinittomat kahvit sisältävät jonkin verran kofeiinia. Yleensä n. kuitenkin vain pari milligrammaa per kuppi.
- decaf
Hyi, lidlin kahvit maistuu ihan poron pissille =/
Oon tilaillu vitamiinien ja muiden juttujen ohessa iherb.comista teetä ja mm tuota kofeiinitonta. Esim http://www.iherb.com/Nescaf-Taster-s-Choice-Instant-Coffee-Decaf-House-Blend-20-Packets-0-07-oz-2-g-Each/36056?at=0 oli mielestäni hyvää ja melkoo halpaakin :)
(Koodilla ENU197 vielä viis dollaria alennusta, eli tolle paketille ei jäis hintaa edes täysiä postikuluja :) )
Tee-osasto kannattaa myös tarkastaa tuolla, kaikkee eksoottista :) - Anonyymi
Olen alkanut raskauden vuoksi juomaan kofeiinitonta kahvia. Eri versioita kokeiltuani parhaimman makuiseksi sanoisin ruotsalaisen Zoegasin kofeiinittoman suodatinkahvin. Matkustaessa olen pakannut matkaan tuota Nescafen kofeiinitonta pikakahvia,niin ei jää sumpit juomatta :) toki monesta kahvilasta saa ainakin chai-lattea,jos ei muuta kofeiinitonta ole tarjolla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113545MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar691886Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421578Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811204Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja611002Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33968Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214888Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60833- 171824
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768