Onkohan multa mennyt jotain ohi, sillä olen ollut siinä luulossa että mopoautojen maksiminopeus on 45km/h. Silti tämän tästä esim. Kekkosen/Paasikiventiellä hurjastelee mopoautoja jotka ajavat reippaasti muun liikenteen tahdissa, siis reilua ylinopeutta. Itse kun ajaa vaikka 70km/h niin mopoauto ei viereisellä kaistalla jää kakkoseksi, hmm pistää vähän miettimään. Taidan ensi kerralla ottaa rekkarin ylös ja ilmoittaa poliisille että käyvät tarkastamassa kyseisen menopelin. Mopoautoilijat tuppaavat jo muutenkin olemaan melkoinen riski liikenteessä, puhumattamakaan että ajelevat viritetyillä vehkeillä.
Viritetyt mopoautot
10
317
Vastaukset
- SAKOTTAKAA !!!!
Niin on ja pahinta, etteivät ymmärrä ajaa oikean puoleista kaistaa. vaan rämistellään täyttä "hurjaa" vauhtia tientukkona keskikaistalla puhuen samalla kännykkään. Ei edes haluta tajuta, kun vilkutin pitkiä valoja, että siirtyisi hitaampien ajolinjalle. Jouduin ajamaan oikealta sitten ohi ja kuinka ollakkaan,,,, nuori blondi likkahan siellä tietenkin lässytti luuriin ja samalla katseli peilistä meikkejään, eikä tajunnut ympärillä olevasta liikennetilanteesta yhtään mitään.. Vauhtia noin 60 km/h. Siis liikaa tuollakin..... Jumalauta!? Eikö niitä koske mitkään tieliikenne lait?
- Kukkulis∩
"Jouduin ajamaan oikealta sitten ohi " miten niin jouduit. Sehän on rantatiellä täysin sallittua. Vain moottoritiellä on oikealta ohittaminen kielletty.
- kgksgjjjsgg
Kukkulis∩ kirjoitti:
"Jouduin ajamaan oikealta sitten ohi " miten niin jouduit. Sehän on rantatiellä täysin sallittua. Vain moottoritiellä on oikealta ohittaminen kielletty.
On kiellettyä muuallakin
- ^^^^^^
kgksgjjjsgg kirjoitti:
On kiellettyä muuallakin
Ehkä yksinkertaisempia varten olisi ollut hyvä täsmentää, että oikealta ohittaminen on sallittua useampikaistaisilla ajoradoilla.
- dfhgfher5y546
vittu mull on mopo auto ja mä saan viurittää sitä niiiiiiii paljo ku mä ikinä haluan isi antaa rahaa että shutt upp!!!!!!!!!!
mun nimi on tino näkkileipä ja mul on massii - wunderbaum-
Hyvä kun tuot asian esiin. Nopeusrajoitukset ovat turvallisuuden vuoksi tärkeitä ja jotta jalkankulkijat eivät jäisi alle. Myös autot ajavat todella lujaa risteysten yli, jossa moottoritie alkaa. Eikö kaahamatta pääse perille?
http://fi.wikipedia.org/wiki/Wunderbaum- Mmmotoristi
Onneksi noi paskalootat palaa aika usein. Vanhemmat jotka tyhmyyksissään tuollaisia jälkikasvulleen ostaa saisivat pistää nuorisonsa kuriin.
Eikä siinä auta sanoa että ei meidän Timo törttöile. En ole näistä saatananratinvääntäjistä huomannut ensimmäistäkään joka ei törttöilisi ja sekoilisi! Esimerkkinä Seinäjoella kahtia mennyt mopedi.
- Aina valittamassa???
No niin tuuliviirit kumpaa ne mopoautot aiheutta ON TIENTUKKONA VAI OHITTAVAT SUN siis kummin vain niin aina pahasta.
- Sinä valitat alituis
Mene karvakorva muualle vinkumaan! Ei tarvita tyhmiä mielipiteitäsi täällä.
- Ammattikuski
Ajelinpa kerran Kekkosentiellä tyytyväisenä kuorma-autollani, kunnes näköpiiriin ilmesty MUNAKUPPI! No ei siinä mitään, enhän minä jää sellasen invamopon rumaa perää katteleen eli kaistan vaihto, invamopon ohi ja takas oikeelle kaistalle.
Sit tultiin liikennevaloihin, jotka punaisina vaati pysähtyyn. Olin letkan ensimmäisenä. Ja mitä tapahtuukaan? Tää saatanan juuri ohittamani paskamopo siirtyy vasemmalla kaistalle ollen sen letkan ensimmäinen auto. Nulikka vissiin kuvitteli lähtevänsä valojen vaihtuessa kuin tykin suusta ja kohta se olis TAAS mun edessä ja tientukkona. HAHAHAHAHAHAAAAAA!!!
Siinähän kuvitteli. Ku vihreet vaihtu, mä lähdin vauhdilla liikkeelle ja olin jo kaukana ku tää nulikka vasta haeskeli vaihdetta. Jonkun aikaa se tuli edelleen vasenta kaistaa, kunnes totes ettei sillä oo mitään saumaa päästä mun ohi ja se joutu palaamaan oikeelle kaistalle.
Voin sanoo että sain hyvät naurut taas tämänki paskamopon kustannuksella!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 18013608
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1585493Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p454940Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1543726Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska402853Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1282042Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1201801Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3721697Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1121560Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1371525