eli siis tarviin etanolia tietääkö kukaan missä aineessa olisi etanolia tai mistä sitä saa ???
mistä saa etanolia???
13
8584
Vastaukset
- sekoittelija
Mene "kulmille" kyselemään: "Onks tietoo?"
- re85
etanolia voi ostaa vaikka alkosta,tosin halvemmalla sitä saa ostaa huolto asemilta joissa myydään E85/RE85 polttoainetta.
esim. Turussa 17.6 perjantaina tota etanoli litkua myytiin alle euron/litra. - dekari
Osta Sinol, elikkä tenttupullo. Huoltoasemat myy.
- Monenlaista etanolia
Mihin käyttötarkoitukseen? Millä puhtausasteella? Etanolia on oluessakin saati sitten Kossussa. On lasinpesunesteissä, Sinolissa, E5- ja E10-bensoissa, E85-polttoaineessa.
Puhdasta 100,0 % etanolia ei saa mistään, koska sitä ei ole olemassakaan muualla kuin kemian oppikirjoissa sillä etanolissa on aina epäpuhtautena vähintäänkin vettä. Teollisessa mittakaavassa valmistettuja etanoleja on lukuisia eri puhtausasteita ja teknisiin tarkoituksiin myytävissä etanoleissa on denaturointiaine. - 99,7%
Monenlaista etanolia kirjoitti:
Mihin käyttötarkoitukseen? Millä puhtausasteella? Etanolia on oluessakin saati sitten Kossussa. On lasinpesunesteissä, Sinolissa, E5- ja E10-bensoissa, E85-polttoaineessa.
Puhdasta 100,0 % etanolia ei saa mistään, koska sitä ei ole olemassakaan muualla kuin kemian oppikirjoissa sillä etanolissa on aina epäpuhtautena vähintäänkin vettä. Teollisessa mittakaavassa valmistettuja etanoleja on lukuisia eri puhtausasteita ja teknisiin tarkoituksiin myytävissä etanoleissa on denaturointiaine.Hanki käyttölupa, niin onhan sitä myynnissä
http://www.digipaper.fi/altia_teollisuustuotteet/31381/ - Anonyymi
99,7% kirjoitti:
Hanki käyttölupa, niin onhan sitä myynnissä
http://www.digipaper.fi/altia_teollisuustuotteet/31381/Joka paikkaan niitä lainatarjouksia puskettaan. Voi v....
- niin55345
Kyllä ihan 100% alkoholiakin on olemassa, se on tosin valkoista jauhetta eikä nestettä.
- sekoittelija
Katoppas! Uusi ainstain on syntynyt! ...valkoista jauhetta!!!
- Anonyymi
Nyt taisit sotkea alkoholin ja kokainin keskenään. Käytätkö molempia?
- myrkyn keittäjä
Jarru nestees on
- etanolia
Koffin kolmosessa on
- Anonyymi
Käsidesissä on etanolia, ja näin korona-aikaan käsidesiä saa ihan joka paikasta. Ja tiiän kyllä et tää oli autotarkoitukseen, tää mun deskajuttu oli sarkasmia. 👌👌
- Anonyymi
Tuonne on listattu kaikki suomessa olevat RE85 polttoaineiden tankkauspisteet.
https://www.google.com/maps/d/viewer?mid=1cwkeibqLjLAbQoHcc3UotKX4hDg&ll=68.7098179668185,25.97747808256937&z=7
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k713889- 1013495
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah783338Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia362638- 1241595
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361506Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221114Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421100Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi181096Itseään kannattaa tarkastella realistisesti ja
miettiä mihin ne rahkeet oikeesti riittää. Tyhmempikin ymmärtää että varakas ylemmän tason mies ei kelpuuta sellaista ku1181016