Kesätyö

BAD GIRL

Aloitin työt uudessa kesätyöpaikassani. Työ oli paikoittain raskasta, mutta päiviä kevensi hyvin komea johtaja, Mika joka vieraili yksikössäni silloin tällöin. Olimme Mikan kanssa aikaisemmin vaihtaneet muutamia sanoja kahvihuoneessa, mutta tänään tunsin hänen tuijottavan minua.

Työssäni joudun pitämään haalareita, joista vetuketju on hieman löystynyt. Huomasin haalareiteni paljastavan rintojani kun nostelin tavaroita. Hieman kauempana seisoi Mika ja hymyili todella nätisti. Hymyilin takaisin.
Sain käskyn seuraavaksi esimieheltäni mennä siivoamaan pieni paperivarasto. Aikaa saisin käyttää niin paljon kuin tarve vaatisi ja mentyäni sinne paikka oli aivan pölyssä.
Aloitin purkamaan laatikoita kurkotellen niitä hyllyiltä. Yht'äkkiä huomasin Mikan seisovan takanani katsellen kurkottamistani. Punastuin ja yritin kysellä minne lajittelisin laatikoita. Mika tuli lähelleni ja yritti lukea sylissäni olevaa laatikkoa. Hän sipasi kädellään rintaani, joka sai ihoni väreilemään. Minun valtasi suunnaton himo saada jonkinlaista kontaktia Mikaan ja liikuin huomaamattomasti yhä lähemmäksi häntä. Mika selitti rauhallisesti laatikoista ja minä näin vain hänen ruskeat silmänsä ja ihanat hiuksensa ja tuon älykkyyden mikä pursusi hänen sanoissaan. Olin todella lähellä Mikaa ja kohotin katseeni katsoen syvälle hänen silmiin. Mika jähmettyi paikalleen ja katsoi minua silmiin. Vaistomaisesti tulimme lähemmäks toisiamme kunnes huulet koskettivat toisiaan. Pidätin henkeä koko sen hellän suudelman ajan, koska olisin halunnut vangita sen tunteen. Mikakin yllättyi positiivisesti ja näytti sen hurmaavan hymynsä. Sitten hän käänsi katseensa pois ja ilmeensä musteni. Tiesin hänen ajattelevan vaimoansa joten käännyin pois ja jatkoin töitäni...
Päivä jatkuikin pitkään, miettien teinkö oikeen vai väärin. Ja varaston siivoaminen tuntui työläältä. Ajatukseni seilailivat vain Mikassa.
Illan tultua olin viimeinen työntekijä siltä päivältä ja lähdin pukuhuoneeseen vaihtaamaan farkut ja valkoisen topin päälleni. Menin konttorin ohi ja huomasin siellä valot joten ajattelin mennä sammuttamaan ne. Mika istuikin päätteen ääressä ja pahoittelin häiritsemistä.
Mika pyysikin minua jäämään hetkeksi juttelemaan. Hän laittoi oven kiinni ja istuutui vastapäätäni.
'Oon tosi pahoillani siitä tämänpäiväisestä', pyytelin anteeksi.
'Älä oo! Se oli mun vika. Taisin innostua hieman liikaa. Ehkä on parempi että unohdetaan se ettei tule töissä oleminen hankalaksi.'

Sovimme asian ja Mika nousi saattamaan minua ovelle. Kätemme osuivat yhtäaikaa ovelle ja nauroimme ekaksi sille. Kunnes kummanki ilme vakavoitui. Suutelimme jälleen mutta suudelma oli paljon intohimoisempi. Emme pystyneet hillitsemään tunteitamme. Mika lukitsi oven ja minä sammutin valot. Istuuduin Mika työpyödälle ja riisuin paitani. Mika tarttui minuun ja suuteli minua syvemmin laskien rintaliivieni olkaimet alas. Sitten hän kouraisi paljaan rintani käteensä ja alkoi nuolemaan nännejäni kostealla huulillaan. Nännini kovettuivat ja samoin tunsin reisiäni vasten Mikan kalun kangistuneen. Siirsin Mikan kädet housuni vetoketjun kohdalle ja annoin hänen riisua housuni. Mika riisui paitansa ja työnsi minut makaamaan pöydällensä. Kädet vaeltelivat pikkuhousuihini kohti posliiniani. Hän tunnusteli paljasta pilluani. Työnsin hänen sormensa pilluuni ja sanoin:
'Oon märkä ihan sua varten.Haluutsä mua..'
Kourasin hänen kaluansa joka oli kova kuin kivi. Otin sen esille ja nuolaisin sitä kuin tikkukaramelliä. Sitten imaisin sen suuhuni tuntien sen isouden joka solullani. Mika huokaili ja minä otin kalun yhä syvemälle suuhuni ja kiertelin kieltäni kalunsa ympärillä.
'Mä haluan naida sua!Mä haluan sua! Mika komenteli ja minä laskeuduin makaamaan pöydälle, levitin hieman pikkuhousujani sivummalle ja ohjasin Mikan kalun sisälleni.
'aah' parkaisin pitkään sillä pilluni tuntui tiukalta ja kalu isolta. Mika alkoi liikuttelemaan kaluansa sisälläni hitaasti mutta työnsi loppuun asti joka sattui ihanasti. Lisäsin vauhtia kiimani kasvaessa ja Mika siirsi sormensa kiimakohtaani ja alkoi pyöritellä peukaloaan. Olo tuntui taivaalliselta. Pystyin hädin tuskin pidättelemään orgasmiani. Mutta Mika ei halunnutkaan pikaista panoa vaan hillitsi menoa hetkeksi ottaen kalunsa pois minusta.
'Mitä nyt?' kysyin hädissäni. Mutta Mika oli hiljaa ja repäisi pikkuhousuni pois ja käänti minut vatsalleni. Hän nosti minut nelinkontin pöydälle ja alkoi nuolemaan altapäin märkää pilluani. Hänen kielensä vaelsi edestakaisin kiimakohtani ympärillä kunnes työnsi sen minun sisälleni maistaen kosteuttani.
'Älä lopeta' Pyysin.
Hän käytti taitavasti kieltään kunnes työnsi kalunsa takaanpäin pilluuni ja alkoi runkata todella lujaa. Ähkin ja puhkin nautinnosta-samoin hän. Hän tarttui pilluuni molemmin käsin ja pilluni oli ratketa onnesta. kauaan ei menny kun molemmat saimme todella ison O:n. Pääsin asunnolleni vasta aamuyöllä ja silloinkaan en joutunut yksin nukkumaan.

3

10131

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rami

      ihan kiva stoori... :)Lisää?

    • Toni

      Jotenki aistin tekstissä ripauksen jotain todellistakin?!
      Vai oliko se vain niin hyvin eläydytty?
      Tässä tekstissä oli se hyvää ettei asioita suurenneltu kauhian paljon ja oikeen kätevä juonikin.
      olisipa meilläki tuollaisia kesätyöläisiä;)

    • Playboy

      Kiinostaisko kesätyö=)?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2142
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      47
      1694
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1511
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      36
      1495
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1441
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1435
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1407
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1341
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1260
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      Hämähäkit, kotilot ja hyönteiset
      6
      1239
    Aihe