Mitä teen ??

Työtönnn

Olen ollut työttömänä jo aikas kauan ja 500 pv alkaa tulla täyteen, sitku rupeen hakee työllistämistukia tms kelan rahoja....ne kait tsekkaavat pankkitilitkin. Mull on 2 tiliä, toinen käyttötili ja toinen "säästötili" jolla10t säästössä. minne "uittasin" säästöni etteivät ne niitä huomaa....alaikäiselle lapsellenikos avaan tilin ja käyttöoikeus VAIN minulle.....ei lapsen äiteelle??

9

235

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 205
    • Ole huoleti

      Ei säästöjä oteta tuloina huomioon vaan jos saat korkoa tai työstä palkkaa.Voit säästösi pitää omalla tililläsi.Toimeentulotukeen vaikuttaisi varallisuutesi.

    • Onrikos Valtio

      On moraalitonta että ei saa verovaroilla maksamiansa tukia sen takia että on säästänyt rahaa. Mihinkä sitten laittaa rahat jemmaan?

      • ???

        Tässä on kysymys työmarkkinatuesta, jolle ketjun aloittaja siirtyy saatuaan ansiosidonnaista 500 päivää. Edellä on kahdessa viestissä jo kerrottu, että hänen pankkitalletuksensa ei vaikuta työmarkkinatukeen.

        Jos hän joutuu lisäksi anomaan toimeentulotukea, siihen vaikuttavat pankkitalletukset. Pitäisikö sinun mielestäsi esim. mijoonien omaisuuden omistajan saada toimeentulotukea, jos hänellä ei ole muita tuloja? Taitaisi koko toimeentulotuen käsite muuttua.


    • eimiljönääreille

      Toimeentulotukia maksetaan niille joilla on miljoona-asunto muttei niille joilla on kymppitonni rahaa. Tämä on väärin. Myöskään ei saa tukea jos on puoliso jolla on rahaa, mikä on myös väärin.

      • väärin meni,

        "Toimeentulotukia maksetaan niille joilla on miljoona-asunto"

        >>>>>>>ei muuten makseta,

        ALOITTAJALLE;
        kysyjälle vastaisin, perusta isis ja äitis, tai siskojesi nimiin tili tai vaikka useammallekin joihin luotat
        ja sinulle käyttöoikeus.

        ota huomioon että mahdollinen henkilön kuolema jäädyttää tilisi,
        eli pitäisi tehdä vielä kahdenkeskinen velkakirja, jotta voit vaatia olmiasi,
        velkakirjaa ei sossulle pidä näyttää.
        .


    • oijgoirejhgitjhirt

      "Yksin asuvalla työttömällä työmarkkinatukea vähentävät pääoma- ja muut tulot, jotka ylittävät 311 e/kk"
      Aika hurja korkoprosentti pitäisi olla että kymppitonnista saisi yli 311e/kk = 3732e vuodessa korkotuloja.
      Mielenkiintoista sinänsä että kelan mielestä pankkitilin korot ovat pääomatuloa mutta verottajan mielestä eivät pääomatuloa vaan lähdeveron alaisia. Mielivalta kukoistaa kekkoslovakiassa...

    • ffffffffffffffffffff

      N0sta fyrkat heti pois tililtä, fattassa vaativat ainakin 3 kuukautta takaperin tilien saldon ja sen mukaan antavat hintaa, joten mitään ei saa näkyä.

    • Raha palaa...

      Nosta rahat käteisenä ulos ja käytät ne "kukkiin ja makeisiin". Niihin on mennyt isompiakin summia, eikä sitten sille mitään voida.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 125
      3196
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      89
      2926
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2258
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      24
      1795
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1678
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1529
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1494
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1437
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1407
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      81
      1335
    Aihe