Saako nainen syödä sairaalloisen paljon ja lihottaa itsensä valaaksi ja minun vain kuuluu rakastaa häntä? Asiasta ei hänelle saa puhua, loukkaantuu. Pelkään jo hänen terveytensäkin puolesta, kolmessa vuodessa noin 30 kg tullut eikä ole kuin nelikymppinen, huohottaa ja nukkuessa hengityskatkoksia. (elopaino nyt noin 130 kg, vyötärönympärys valtava).
Toki rakastan, mutta haluaisin että pitäisi itsestään huolta, minäkin pidän itsestäni.
Hän syyttää minua siitä, etten ole tarpeeksi kiinnostunut ja innostunut seksistä, mutta miten sanon kauniisti, loukkaamatta, että juuri hänen ylipainonsa...
Kertokaaa kun naiseni on kuin ihravalas joka turpoaa koko ajan.Olen pulassa ilman tätä Suomi24 palstaa joka ratkaisee kaikki ongelmat syövästä ydinpommiin ja jota lukevat ja kommentoivat maailma viisaimmat ihmiset joten siis käännyn puoleenne ! Vapauttakaa minut ihravalas vaimostani !
Naisytävän norsumainen läskistyminen
15
429
Vastaukset
- Hyi läskinaisia
Joo, norsuja painonsa puolesta on yli puolet suomalaisista naisista mutta rättipäät tykkää kun niillä on läskimahat ja norsukintut YÄK!
- aika loogista
Johtuisko se siitä miesten makkaran syömisestä ja kaljan juuomisesta (alko-ongelmista). Harva suomalaismies edes jaksaa polkea pyörällä 1 kilometriä. Naiset helposti alkavat elää samalla elämäntyylillä ja lihovat helpommin, syövät suruunsa.
- Entinen vaimo
No, mun mieheni löysi hoikan naisen ja halusi heti erota. En usko että minua rakastikaan, hoikkuutta vain. Hyvä niin. Nyt olen tiputtanut taas kiloja ja voin hyvin. Ilman ensimmäistäkään miestä!
- 31013
Älä nyt viitti syyllistää kaikkia miehiä siitä että just sinä et ole tullut kohdelluksi tavoilla jotka just sinä miellät oikeiksi.
- Ratkaisija 26v
Jotkut ei tajua sarkasmisia.Etusivulla käsitellään tätä kyseistä asiaa miehestä.
Ja aloitus on ironisoitu oikein koska moni luuli että täältä löytyy omaan elämään vastauksia.
Joskus miettii mitenkä hako teillä ihmiset kulkee kun tulee kysymään jostain palstalta omaa elämää koskevia kysmyksiä.Eihän niihin voi tietää oikeaa ratkaisua kuin ITSE!Täällä porukka voi heittää miljoonaa ja yhtä mielipidettä mutta se on haistapaska juttu koska jokainen voi päättää vain ITSE omasta elämästä.Koska joutuu myös vastaamaan siitä päätöksestä.
Vinkkinä kaikille kyselijöille;Kuuntele itseäsi,mieti asioita ja käytä järkeä.Ei elämä sen vaikeampaa ole.PRKL!- sivusta neuvoja
Joskus netti voi olla paikka jossa saa kokemuksia jaettua rehellisemmin.
Sinä et puolestasi ymmärrä elämästä yhtään mitään ja olet harvinaisen lapsellinen ikäiseksesi, luulisi olevan jo hieman maailmankatsomusta tarttunut puoliväkisin mukaan mutta ilmeisesti ei...sellaista ymmärtämystä jota teini-ikäisellä ei vielä ole. Iästäsi voisi pudottaa sellaiset 10 vuotta pois.
- Nainen 25
Viestistäsi saa sen mielikuvan, ette oikeasti rakasta vaimoasi. Olet valmis hylkäämään hänet fyysisten muutosten takia. Olisitko valmis hylkäämään hänet myös tulevaisuudessa, jos hänelle vaikka tulee jokin sairaus? Olet huono ja kylmäverinen ihminen, jos et aidosti rakasta vaimoasi vaan olet rakastanut hänen vartaloonsa. Miten olet voinut mennä hänen kanssaan naimisiin, jos et oikeasti ole koskaan rakastanutkaan häntä. Jos olisin vaimosi, haluaisin päästä sinusta itsekkäästä kusipääst' eroon! Teillä ei ole olemassa yhteistä tulevaisuutta, mieti itseäsi ja vaimoasi millaisia olisitte 70-vuotiaina? Hylkäisikö hänkin sinut sinun ollessasi dementoitunut tai jotain vastaavaa??? Itse uskon ikuiseen rakkauteen, joka ei hajoa mihinkään pikkuasioihin vaan kestää kuolemaan asti!
- Tulet pettymään
Aika raukkamaisia ja halpamaisia argumentteja sulla joilla ei ole todellisuuden kanssa mitään tekemistä. Kyllä rakkaus voi kuolla jos toinen ei välitä pitää huolta itsestään, esimerkiksi. Rakkaus voi kuolla jos ihmiset kasvavat eri suuntaan. Rakkaus voi kuolla monesta eri syystä. Kyllä mielestäni on ihan hyvä syy rakkauden kuolemiseen jos puoliso paisuu ja paisuu. Siinä häviää todellakin kaikki halut seksiin ja läheisyyteen. Tulevaisuudesta ei tiedä mitään miten kävisi jos toinen sairastuisi. Riippuu varmasti paljon sairaudesta ja tilanteesta, ihan turha spekuloida kuinka menettelisi JOS jotakin tapahtuisi tulevaisuudessa. Ehkäpä he eivät enää olisi yhdessäkään siinä vaiheessa, ylipainoisuus olisi jo tappanut suhteen ja vienyt sen eroon. Tietenkin toiseen rakastutaan kokonaisuudessaan, siis myöskin vartaloon. Muuta on ihan turha tulla väitäämään. Et voi tulla toiselle sanomaan ettei koskaan ole rakastanut puolisoaan. Olet ylipainoinen itsekin joka pelkää jättämistä, reagoit omasta tilanteestasi riippuen etkä järjellä. Naiivi olet tuon viimeisen lauseen perusteella!
- en haluis laihaa
Jotkut tykkää muhkummista :D
- läski nainen
Olen ylipainoinen ja kärsin siitä joka ikinen päivä, itsetuntoni on pohjalukemissa.
Suhteessamme on useita ongelmia joista yksi on miesystäväni omat suuret itsetunto ja häpeä-ongelmat, joita hän siirtää ovelasti muhun ja mulle tulee arvoton olo.Hän ikäänkuin ylitää "henkilökohtaiset" rajani jokapäivä eikä kunnioita minua jonka vuoksi mässäilen vain yhä enemmän.Ehkä joku päivä alan laihduttaa, lopetan mässäilyn ja heitän mieheni pihalleLäydän jonkun joka rakastuu persoonaani ja antaa minullekin jotain.En tiedä onko se mahdollista tai riittääkö aika tässä elämässä mutta se on enää yksi syy miksi jaksan nousta sängystä aamuisin. - hahaahahhahahahahhaa
- safasfasfsa
Läskit voi laihtua mutta rumien on hankala vaihtaa ulkonäköään muuten ..
- Ruhokasvain
Entäs jos on ruma sekä läski, mikä olisi hyvä pelisiirto?
- seonjustnäi
useimmiten näissä ukko on työtön alkoholisti joka ei saa edes sänkyä pedattua kun vaimoraukka koittaa tienaa ruokarahat taloon.... Kuka sitä nyt jaksaisi itsestään huolta pitää kun mies aina kännissä? On kuule mieli aika tanakasti maassa...
nimimerkki "kokemusta on", oli arki tahi viikonloppu... - OIkeasti rakastanut
Herää vain kysymys, mitä hän syömisellään korvaa. Jotain tunnevajetta kuitenkin ja ilmeisesti. Sinun kirjoituksesta voi hyvin päätellä, että halveksuntasi näkyy varmasti myös päälle päin ja suhde ei voi olla oikeilla raiteilla, jos tuohon sävyyn asiasi ilmaiset.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2802621Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."772453SDP pelastaa uppoavan Suomen
2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis552195Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj761877- 1201628
Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis591554- 1341406
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin731308Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.881130Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli761099