Tyhjä on olo, eipä juuri mitään sanottavaa. Usko on tainnu loppua, ei olla nähtykään moneen viikkoon. Ja mitä se auttaa vaikka nähtäiskin...? Kasaan itseni ja lähden kohta töihin. Pitäiskö nyt vaan luovuttaa? On mulla tunteita sua kohtaan, mutta mun pitäis pystyä elämään tätä muutakin elämää tässä näiden läheisten vuoksi.
Voi olla että välität, voi olla että kadut kun kerroit tunteistasi, voi olla että ne viestit viime päivinä oli tarkoitettu jollekin ihan muulle. On niin kuluttavaa lukea näitä, teen sen vain siksi ettei ole muuta keinoa päästä sun lähelle... jos nyt edes oikean ihmisen kanssa olen kommunikoinut.
En ole kertonut kenellekään että kirjottelen tänne. Yksi ainoa ihminen tietää että mulla on hieman "normista poikkeava" kuvio meneillään, ei muuta. Mulla on elämässä muutamia niin vaikeita juttuja ollut viimeisten vuosien aikana, etten tiedä pystynkö niistä kenellekään koskaan puhumaan.
Ei ollut tarkoitus pilata sun päivääsi, haluan vain olla rehellinen kun se on mun perusvikani. Väsyttävää kun kaikki tarjoamassa jotain ukkoja mulle jne. "Onko sulla joku?" ta "se yks katto sua silleen..." Oksettavaa. Tekis mieli lähteä jonnekin korpeen muutamaksi viikoksi.
Tämmöstä tänään, voi hyvin ja pysy söpönä, aitona omana itsenäs
"Hyvää yötä ja huomenta..."
mä vaan
3
216
Vastaukset
- Sitä vaan ihmettelee
että miksi et ota yhteyttä siihen ihmiseen ja miksi se niin normista poikkeavaa on? Mulla on ollut myös raskasta ja tunnen varmaankin jotain samankaltaista sun kanssa, siksi vastailen. Täällä osa purkaa vain omaa pahaa oloaan niinkuin sinäkin. Spekuloidaan sitten täällä ja olo on kohta entistä huonompi. Ja se toinen siellä jossain ehkä ihmettelee ja voi omalla tahollaan huonosti, kun ei ymmärrä miksi ei kuule sinusta mitään. ?????
- T___
Korvessa on hyvä olla!
- Oneinthemillion
Jep, ja mä haluan sun kanssa korpeen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383819Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362954Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81855Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51588Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41069- 71924
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38854- 44764
- 65731
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22708