Entisen city kesoilin nykyisen kahvion myyjää. Punerrtavat kiharat hiukset ja hieman pyöreä tyttö. Ei liian lihava eikä kovin vanha. Tekee aika usein yö töitä. Olen usein nähnyt kun käyn siä kahvilla. Antakaa tietoja.
Kuka tuntee tai tietää
9
374
Vastaukset
- Koulu tuttu
Minä tiedän ja tunnen. Mitä teet sillä tiedolla ja jos kiinnostaa niin kysy siltä iteltään kun sitä öisin kerran näet. Mukava ja asiallinen tyttö. Vähän tarkka tietyissä asioissa.
- Työkaveri :D
Punerrtavat kiharat, itse en ole ketään kihartavaa tyttöä nähnyt ikinä sielä.
Onhan sielä se yks jolla on punaset hiukset mutta aika suorilta ne näyttää....
Kukas kumma täällä tommosia kyselee??? - kjhgfdsdfghjkllkjhgf
Todennäköisesti tunnen tyypin ja olen hänen siskonsa kanssa naimisissa, mitä haluat tietää? Ja mitä suunnitelmia sinulla on hänen varalleen?
- J..M..
Haluan tietää onko varattu vai vapaa? tahtoisin tavata hänet myös työn ulkopuolella ja nähdä hänet myös muutakin kuin työ vaatteissa. Millainen hän on työn ulkopuolella? Haluaisin viedä hänet ulos syömään ja viihteelle jos hän tahtoo ja tutustua häneen. Olen vain varovainen enkä uskalla suoraan kysyä kun käyn kahvilla. Itsekkin olen ravin´tola alalla koska veljeni omistaa 2 ravintolaa. Hän on ainakin asiallinen työssään ja mukavan tuntuinen. Olen ketjun aloittaja siis kysyjä.
- Mancester.
No niin. Mikset kirjota suoraan että haluat kaataa sen sänkyys? Sun tekee vaan mieli kun oot mieleises nähnyt. Eiks niin? Sano sille siä työpaikalla suoraan että haet sen töittenn jälkeen mukaas ja sitten meette petiin. Sillä selvä. Kaikki Tampereen naiset suostuu.
- -Tanja
Hei vaan hei!
Jos mua tarkoitat,niin rohkeesti vaan jutulle! En mä purematta niele... :D - -
Ja mua saa puristella rinnoista! Ei tartte kysyä lupaa!
- Yks tuttu
Mä tunnen ja tiedän hyvin tarkkaan ja on kokemusta ja voin suoraan sanoa että ei ole kovin häävi akka ei sitten millään konstilla. Ja jos sen ajattelit sänkyys kaataa niin ei kannata. Aika yksinäistä touhua se sen kans on. Mulla kokemusta eli tiedän mitä kirjoitan.
- myös sen huomannut
Noh nätti se on ja hymyilee
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "984446Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293303No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 341113
- 321036
- 121033
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862