Meillä tuli viime talvena koulussa puhe johdannaisista. Ope sanoi, että semmoset kuuluu jotenkin liikenteeseen, että jotain liikenteenohjaushommia tai silleen.
Mutta mä sanoin, että johdannaiset on semmosta kun muijilla tulee kerran kuussa verta niiden pillusta niin se veri tulee johdannaisia pitkin.
Ja mä sanoin kans, että jos muija tulee paksuks siis alkaa venaa pentua niin sitte ne johdannaiset menee tukkoon ja sen pillusta ei tuu verta ennen kun vasta sitten kun se pentu on syntyny ja johdannaiset on taas auki.
Kuis o, enks mä olekkin oikeessa?
OLENKO OIKEESSA?
koulupoika pupu
4
176
Vastaukset
- Biologi K.
Olet oikeassa! Biologian tietosi ovat kiitettävän hyvät.
- semmosta oon kuullu
Ne on ne ämmät semmosia, että niillä on ihme johdannaisia siellä jossain vitusssaan.
Niiden kautta ne synnyttää kakaroita. - bioloogi bill
Ilman johdannaisia ei akat vois synnyttää pentuja. Ja sitten kun ihmiset tulis vanhoiks ja kuolis, ei olis enää uusia ihmisiä.
Niin että se on ihan johdannaisten ansiota että tulee kakaroita.- riisiviina-olli
Mutta kai niitä kiinalaisia aineski olis olemassa ilman johdannaisiakin, kun niitä on niin paljon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043384
- 883073
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201933- 691906
- 381857
- 211741
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341439Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337