Meillä tuli viime talvena koulussa puhe johdannaisista. Ope sanoi, että semmoset kuuluu jotenkin liikenteeseen, että jotain liikenteenohjaushommia tai silleen.
Mutta mä sanoin, että johdannaiset on semmosta kun muijilla tulee kerran kuussa verta niiden pillusta niin se veri tulee johdannaisia pitkin.
Ja mä sanoin kans, että jos muija tulee paksuks siis alkaa venaa pentua niin sitte ne johdannaiset menee tukkoon ja sen pillusta ei tuu verta ennen kun vasta sitten kun se pentu on syntyny ja johdannaiset on taas auki.
Kuis o, enks mä olekkin oikeessa?
OLENKO OIKEESSA?
koulupoika pupu
4
221
Vastaukset
- Biologi K.
Olet oikeassa! Biologian tietosi ovat kiitettävän hyvät.
- semmosta oon kuullu
Ne on ne ämmät semmosia, että niillä on ihme johdannaisia siellä jossain vitusssaan.
Niiden kautta ne synnyttää kakaroita. - bioloogi bill
Ilman johdannaisia ei akat vois synnyttää pentuja. Ja sitten kun ihmiset tulis vanhoiks ja kuolis, ei olis enää uusia ihmisiä.
Niin että se on ihan johdannaisten ansiota että tulee kakaroita.- riisiviina-olli
Mutta kai niitä kiinalaisia aineski olis olemassa ilman johdannaisiakin, kun niitä on niin paljon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101104
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18649Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264616- 68577
- 104574
- 54537
- 26522
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.48503- 47437